אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

האם שירותי מוקד עוזרים?

אבטחה לבית הפרטי

בעיקר כאשר מדובר בבתים פרטיים או בווילות, כל נושא האבטחה מפני גניבות הוא אחד החשובים ביותר על מנת להגן על הרכוש. במקרים רבים, פריצה לבית פרטי הינה עסק פשוט יחסית, היות והחדירה לתחום החצר יכול להתבצע בקלות וללא בעיות. על מנת למנוע זאת אחד הדברים הפשוטים והנכונים ביותר שאפשר לעשות הוא לקחת כלב שמירה, אשר יכול להרחיק את הפורצים מעצם קיומו.

מלבד כלב שמירה, הדבר הנכון ביותר שאפשר לעשות הוא להתקין מערכת אזעקה אשר תהיה מקושרת למוקד המקבל את ההתרעה בדבר ניסיון הפריצה. מערכת כזאת יכולה להבטיח כי גם במקרה של פריצה, יישלח צוות באופן מידי ועשוי לגרום לבריחתם של הפורצים. שירותי מוקד כאלה אפשריים כיום על ידי מספר רב מאוד של חברות אבטחה, אשר מיועדות במיוחד לנושאים מעין אלה.

 

אבטחה לעסק

כאשר יש ברשותכם עסק פרטי אשר עוסק בכספים רבים, כדאי מאוד לבטח ולעשות כל שביכולתכם על מנת למנוע את האפשרות של גניבה או פריצה. שירותי מוקד בהחלט יכולים לעזור בכך ולתת אבטחה לעסק, עקב העובדה כי שליחת הצוות המסייע במקרים כאלה לרוב הינה מהירה ביותר, ועשויה לארוך מספר קצר של דקות בלבד. עובדת קיומה של מערכת כזאת יכול בקלות להבריח את הפורצים, גם לאחר שכבר התרחשה הפריצה.

מלבד הנושא של התקנת מערכת אזעקה, דבר נוסף שחשוב מאוד להקפיד על הוא רכישת ביטוח מקיף לתכולת החפצים במקום. רכישת ביטוח כזה עשויה להיות עסק יחסית יקר, בעיקר כאשר מדובר על מקום בו ישנם חפצים רבים יקרי ערך, והפרמיה של הביטוח נקבעת לאחר שהגיע שמאי מטעם חברת הביטוח למקום, והעריך בצורה מדויקת את שווי הרכוש.

 

ביטוח לבית פרטי

בבתים פרטיים רבים ישנם חפצים אשר יקרים עבור דיירי המקום, כגון תכשיטים או מכשירי חשמל יקרים, רהיטים וחפצי אומנות, תמונות, ועוד. רכישת ביטוח לתכולת החפצים הינה אחד הדברים הטובים ביותר שניתן לעשות על מנת להיות רגועים כי גם במקרה שחס וחלילה התרחשה פריצה, ניתן יהיה לקבל את מלוא הסכום והשווי הכספי בחזרה, גם אם עובדה זו לאו דווקא תקל על עגמת הנפש שנגרם בשל כך. החזר העלות הכספי יכול להיות פיצוי כמעט הולם, ובמקרים בהם לא מדובר בחפצים בעלי ערך סנטימנטלי אף להוות תחליף טוב. 


אודות מחבר המאמר

לינקשייק - קידום ושיווק באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.