אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סאמר סקול כמתנה לחגיגת מצווה

מתנה לבר או לבת מצווה היא מתנה ייחודית, הרי מדובר באירוע של פעם בחיים ששופע חגיגות מפוארות. כיום נהוג לחגוג באולמות או מועדונים ייעודיים לבר/בת מצווה ואם חיפשתם מתנה לבעל או בעלת השמחה, אחת החוויות המיוחדות שניתן להעניק למישהו היא סאמר סקול, מחנה קיץ באנגליה. מדובר במתנה מוצלחת מכל הבחינות, הן ברמה האישית, כשהילד מחזק את ביטחונו העצמי תוך כדי נסיעה לחו"ל ושהייה בחו"ל, הוא משכלל את המיומנויות החברתיות שלו כשהוא מבלה קיץ בלתי נשכח עם חבר'ה מכל העולם והן מבחינת השכלה, לימודי אנגלית המוצעים בשיטות יצירתיות שמשפרים את היכולת שלו לתקשר, לכתוב ולקרוא בשפה האנגלית.

מדובר במחנה קיץ באנגליה סאמר סקול שמתקיים בחופש הגדול, כך שהמחנה לא בא על חשבון לימודים, מתקיים כשתנאי מזג האוויר נוחים. ניתן לבחור מראש לשייך את בעל השמחה לקבוצת גיל, כך שהוא גם יבלה עם בני גילו במחנה קיץ סאמר סקול.

יש מגוון רחב של מרכזי סאמר סקול השוכנים בבתי ספר פרטיים ויוקרתיים או פנימיות מפורסמות ברחבי אנגליה, כך שהמשתתפים נהנים ממגוון מתקני נופש דוגמת בריכת שחייה מחוממת, מגרשי טניס, אולמות ספורט, תיאטרון ועוד. הסביבה עצמה של המרכזים פורחת ומטופחת ויש מגוון חדרי אירוח נעימים. 

סאמר סקול כמתנת מצווה מבטיח לילד שלכם הנאה בלי הפסקה, שפע של חוויות, פעילויות חברתיות וטיולים, ביקור במוזיאונים מרתקים, בטירות קסומות, פארקי שעשועים ומקומות יפים באנגליה. במרכז סאמר סקול מארגנים פעילויות, תחרויות ספורט, מסיבות, קריוקי, הכרות וימי גיבוש, כך שתמיד יש איך לבלות וליהנות, הילדים נהנים מארוחות מלאות, תנאי לינה נוחים ומלימודי אנגלית בשילוב חוויה לכל החיים. 

הורי הילדים יכולים לשלוח את ילדיהם למחנה קיץ סאמר סקול בראש שקט, כשיש במרכזים מנהל ישראלי המפקח על הפעילות השוטפת וקווי טלפון העומדים לרשותם במשך 24 שעות ביממה ליצירת קשר עם הילד בעת הצורך. 

 


אודות מחבר המאמר

תוכן שיווקי סטודיו קורן דור

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.