אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

להירגע בסוף היום

 

אנשים עם חזון וראייה לרחוק פתחו מספר מועדוני ספא איכותיים וגדולים קרוב לאזורי תעסוקה שיש בהם משרדים של חברות היי טק. עובדי החברות, אנשי עסקים ומנהלים, אשר נמצאים בלחץ גדול מאוד בעבודתם היום יומית מוזמנים לסיים את יום העבודה ברגיעה תוך טיפול ספא קרוב למקום העבודה, לפני הנסיעה הביתה.

ספא באמצע החיים המודרניים

החיים המודרניים גובים מחיר מאוד גבוה מאנשי עסקים וממנהלים. הם עובדים עבודה אינטנסיבית במשך שעות רבות ביממה, יש להם שיגרה לוחצת מלווה במתחים רבים. אנשים בעמדות בכירות מתקשים להתנתק מהמציאות, ולשבת בלי לעשות דבר, פשוט להירגע.

ספא, קרוב למקום העבודה, יכול לשמש תמריץ להיכנס אליו בסוף יום העבודה, בכדי להירגע, הרגעות של ממש. ספא עוזר בהפחתת מתח וחרדה, עוזר להשיג שלוות נפש, ומגביר את יכולת המודעות העצמית.

טיפולי ספא ויתרונותיהם

טיפולי ספא כוללים מספר אפשרויות, אחת מהן היא תמיד עיסוי על סוגיו הרבים והמגוונים: עיסוי תאילנדי, עיסוי שבדי, עיסוי סיני, שיאצו, עיסוי אבנים חמות ועוד. עיסוי נעשה בדרכים רבות על הגוף: שפשוף, לישה, לחיצה, גלגול, טפיחה ותיפוף. כל הפעולות האלה על הגוף מרגיעות את השרירים, מאטות את הדופק, ממריצות את מחזור הדם, מסייעות בהורדת לחץ דם גבוה, משככות כאבים כולל כאבי ראש, מקלות במצבי מתח וחרדה, מעודדות נשימה עמוקה וקלה.

אין ספק, העיסוי מקל על הגוף, ומכאן כמובן גם על הנפש. אותו איש היי טק, עובד בחברה, מנהל, או איש עסקים, פורק את טרדות היום, מרגיע את גופו ואת נפשו אחרי יום עבודה. לאחר מכן, הוא בדרך כלל ישן טוב יותר בלילה, ומגיע ליום עבודה נוסף, למחרת היום, כשהוא במצב טוב יותר גופני ומנטלי טוב יותר, ופנוי יותר לעבודה ולקבלת החלטות שקולה וטובה יותר.

בילוי ספא מרגיע בסוף יום עבודה כולל בנוסף גם ג'קוזי, סאונה רטובה או סאונה יבשה סאונה קרה או סאונה חמה, במקומות מסוימים יש גם בריכה מקורה ומחוממת, מדיטציה, חדר כושר, אמבטיות של שמנים ריחניים ומלחים ארומטיים, אוכל בריא ועוד.

איך לבחור ספא טוב?

התייעצו עם חברים שכבר מנוסים, ומשתמשים בטיפולי רוגע שמציעים מועדוני ספא.

חפשו באינטרנט מועדוני ספא קרובים למקום עבודתכם.

בידקו איזה חבילות פינוק מציעים לכם במספר מקומות שונים, חבילות שמוזילות את המחיר.

בידקו את תעודותיהם ואת מידת ההכשרה של אנשי המקצוע במקום.

בידקו את הניקיון במועדון הספא (התחילו בחדר השירותים, הוא מהווה תמיד אבן בוחן נכונה).


אודות מחבר המאמר

לינקשייק - קידום ושיווק באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.