אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיווק באינטרנט

 

שיווק באינטרנט - טיפים להצלחה

שיווק באינטרנט היא הדרך האפקטיביות ביותר לפרוץ אל השוק. אלא אם כן אתם משווקים מוצר ייחודי אשר פותחח במיוחד עבור קהל יעד מבוגר, היינו מעל גיל שישים, ואכן זהו הציבור היחידשלא משתמש באינטרנט כגולש קבוע אולם הילדים והנכדים שלהם כן משתמשים והם יכולים להעביר את המסר... אולם לכל קהל יעד אליו תפנו - יהיה לכם קל להגיע באמצעות שיווק באינטרנט.  שיווק באינטרנט מתאפשר בזכות היות האינטרנט כלי עבודה נגיש, קל ונוח לשימוש, פלטפורמה המרכזת ציבור גולשים רחב על פי תחומים מוגדרים של: גיל, מצב סוציו אקונומי, תחום תעסוקה, תחומי עניין, אזורים גיאוגרפיים, מצב בריאותי ועוד ועוד. אם מדברים על מיקוד בפרסום, שיווק באינטרנט הוא האמצעי האופטימלי לשיווק על פי מגזרים כי המבנה של האינטרנט (אלפי אתרים המתרכזים כל אחד בנישה אחרת) מאפשר לכם להגיע לקהלים על פי מאפיינים ברורים. להלן כללי הזה של שיווק באינטרנט שאם תשכילו להפנימם - תרוויחו בגדול.

 

שיווק באינטרנט - שיווק ממוקד:

שיווק באינטרנט כפי שצויין בתחילת המאמר הוא בראש ובראשונה שיווק ממוקד. המבנה של הרשת מאפשר לכם למצוא ביתר כלות פלטפורמות (אתרים) בהם נמצאים קהלי יעד לפי תחומי עניין כגון: חובבי ספורט, אוהבי מוזיקה מזרחית, סטודנטים למשפטים ועוד ועוד. כאשר משווקים מוצרים ו/או שירותים לקהלים מוגדרים, ניתן להוריד עלויות של פרסום ושיווק באופן משמעותי כאשר מתמקדים בקהל או בקהלי יעד ספציפיים והירידה הזו לפרטים (עד כדי המיקרו) היא היתרון המרכזי של האינטנרנט ככלי שיווקי.

 

שיווק באינטרנט מניע לפעולה:

שיווק באינטרנט עובד כי דרכו ניתן להניע גולשים לכדי פעולה און ליין. כאשר אדם יושב ברכב, בדרך לעבודה, והוא מאזין לתשדיר רדיו שמדבר על תרופה נגד התקרחות גברית והוא מביט במראה הצדדית ויודע שזה רלונטי עבורו - הוא אמנם השתכנע ויש סיכוי שיזכור את הפרסומת כאשר יגיע לבית מרקחת בהמשך השבוע (אולם גם יש סיכוי גדול שלא יזכור או שכלל לא יגיע לבית מרקחת). אולם כאשר הוא יושב מול המחשב, נתקל בחומר שיווקי על תרופה נגד התקרחות ויש לו אופציה להגיע לעמוד נחיתה בו הוא מבקש שיצרו עימו קשר לגבי פרטים נוספים ותיאום פגישה ו/או אם יש לו את האפשרות להזמין את המוצר ישירות באותו  רגע, סביר להניח שהוא יבצע את הפעולה בו במקום.

 

שיווק באינטרנט כחלק משלים של תהליך המיתוג:

שיווק באינטרנט יכול גם לעבוד כערוץ בפני עצמו וישנם עסקים רבים המבססים את כלל הפעילות המסחרים שלהם סביב אתר החברה אולם כאשר מדובר על חברות אשר להן כבר אסטרטגיה מיתוגית מעבר לאינטרנט - אתר הבית ופעילות מאסיבית של שיווק באינטרנט יכולה רק להגדיל את הרווחים. שיווק באינטרנט הוא דרך להגיע לקהלי יעד שאולי כבר נחשפו ללוגו של החברה, לשם לשה, לפרסומת שלה ואפילו למוצר עצמו אולם כאשר חומר מוצג באינטרנט - בצורה מעניינת, נגישה, טרנדית... הסיכוי גדל משמעותית.


אודות מחבר המאמר

topWEB שיווק באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.