אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים

 

קידום אתרים - עשה זאת בעצמך?

 

קידום אתרים הוא תחום עיסוק מקצועי אותו צריך ללמוד באופן יסודי ורצוי אף באמצעות קורס קידום אתרים. אין שום דבר אינטואטיבי בתחום של קידום אתרים, הצלחה בתחום עיסוק זה הינה פרי למידה והשקעה בלבד. אמנם יש כיום מידע רב הנגיש לציבור, בעיקר באמצעות האינטרנט, בנושא קידום אתרים אולם בכדי לדעת קידום אתרים בכדי לקדם אתר ברשת לא מספיק ידע כללי והבנת המערכת. קידום אתרים הוא כיום עבודה מקצועית ואף עבודה במשרה מלאה וכפי שמנהל חברה לא יכול פתאום להחליט לקחת על עצמו את הנושא של עיצוב אתר כי הוא איננו מעצב גרפי כך גם לא מומלץ (מאוד לא מומלץ) לקחת את הנושא של קידום אתרים מבלי לעשות זאת בצורה מסודרת.

 

ישנם מנהלי חברות ומנהלי עסקים המבססים את פעילות החברית סביב האינטרנט כך שעבורם קידום אתרים הוא בעדיפות עליונה. מי שיש לו כבר גישה לאתר ואוהב את התחום, נרשם לקורס קידום אתרים ובמקביל מתחיל ללכת לסדנאות, הרצאות וימי עיון באופן שוטף. אנשים רבים למדו קידום אתרים לא בכדי לעבוד כמקדמי אתרים עצמאים או עבור חברות קידום אתרים אלא בכדי לקדם את האתר שלהם בלבד וזהו מודל שמתאים כאמור למי שכבר יש לו רקע וזיקה.

 

כאשר אתם בוחרים לקחת את התחום של קידום אתרים לידיים שלכם, יש כמה דברים שחשוב להביא בחשבון - לא לכולם זה מתאים. קידום אתרים הוא תחום ריאלי יחסית למרות שצריך כושר ניסוח מצויין בכדי להפעיל קמפיינים. כמו כן, מי שבוחר בתחום של קידום אתרים כמקצוע חייב לשלוט באנגלית. אך בעיקר חשוב לציין כי התחום של קידום אתרים הוא תחום דינאמי המתפתח על בסיס חודשי ואפילו שבועי, מי שהולך לעסוק במלאכת קידום אתרים צריך להיות מוכן ללמידה אינטנסיבית אשר איננה מסתיימת. עבור מי שעוסק בקידום, שגרת היום יום מלאה במחקר, למידה והטמעה של מערכות ושיטות חדשות. בכדי להצליח בקידום אתרים צריך להיות אנשים ריאליים ואנליטים אשר מסוגלים לרדת לפרטים, לקרוא בין השורות, לזהות מגמות, להיות מסוגלת לנתח תופעות במקרו וכן לרדת למיקרו.

 

עוד דבר שחשוב לציין, כאשר רוצים ללמוד קידום אתרים בכדי להשקיע את הידע באתר החברה - קידום אתרים היא משימה יום יומית שבה צריך להשקיע לפחות שלוש שעות עבודה ביום (במקרה הטוב). אם אתם מנהלים לחוצים אשר לא עומד לרשותכם הזמן הזה להשקיע לטובת האתר, אין לכם טעם להתחיל את התהליך. ידע בקידום אתרים לא עוזר, צריך לעבוד על האתר יום יום (לבנות קמפיינים, לתחזק אותם, למדוד את ההצלחה, להפיק דוחות וכיו"ב).  

 

קידום אתרים הוא תחום אותו צריך לקחת ברצינות החל משלב הלימודים -   לקורס מקצועי של קידום אתרים ולאחר מכן יש להתחיל ליישם את התיאוריות ולתרגל את כלי העבודה על אתר החברה ברמה היום יומית כאשר משלבים ברוטינה היומית קראית חומר מקצועי והשתלמויות מקצועיות בתחום בכל הזדמנות.


אודות מחבר המאמר

topWEB קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.