אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מסחר אלגוריתמי ומודלים אלגוריתמים

מסחר אלגוריתמי – למה זה כדאי?

מסחר בבורסה באמצעות מסחר אלגוריתמי הינו שיטת מסחר הנסמכת על רובוטים. אנשים מטבעם , יכולים לפעול באימפולסיביות, להיכנס ללחצים ולכן גם להחליט החלטות לא נבונות ושגויות שעלולות לגרור אתכם להפסדים. הרובוט לעומת זה הוא בסך הכול מחשב הפועל בצורה מושכלת ורציונאלית והוא ינתב אתכם לבצע פעולות נכונות ולא מוטעות.מסחר אלגוריתמי מאפשר גם מסחר עצמאי באמצעות תוכנות המסחר. במה ניתן לסחור ומהם המכשירים הפיננסיים? מסחר אלגוריתמי הוא מסחר במניות, תעודות סל, מסחר במט'ח, אג'ח וכול סחורה שניתן לסחור בה באמצעות הבורסה. ניתן לסחור מכול מקום, אתם יכולים אף לעסוק מן הבית במסחר וכך גם לעשות קצת כסף מן הצד, תחביב שהופך להיות משרה משנית, אך כמובן שישנם אנשים שלגביהם מסחר אלגוריתמי הוא העיסוק היחידי, הם משקיעים הרבה מאוד זמן ומשאבים אבל גם מרוויחים סכומי כסף גדולים.

מסחר אלגוריתמי – מהם מודלים אלגוריתמים?

את המודלים הללו הנקראים מודלים אלגוריתמים ישבו ופיתחו אנשי תוכנה ואנשים שלמדו במשך שנים רבות מתמטיקה במוסדות הרלוונטיים, וממש בשל כך המודלים הם מדויקים להפליא. מסחר אלגוריתמי כולל כמה וכמה מודלים מסוגים שונים – דשדוש עלייה וירידה, ואתם אינכם תלויים במצב השוק, הסיכוי להשיג תשואות חיוביות הוא די גדול, במיוחד בהשוואה לסוגי מסחר אחרים.אם אתם מעוניינים לערוך השוואה, קרנות גידור דומות מאוד אל תיק מנוהל במודלים אלגוריתמים שכן בשניהם מובטחות לכם תשואות נאות במיוחד.מסחר אלגוריתמי בניגוד לקרנות גידור, איננו דורש השקעה כספית גדולה כך שכמעט כול אחד יכול לעסוק בסוג מסחר זה.

להיות ברוקר עצמאי

להיות ברוקר עצמאי משמעו היא לעסוק בתחום של מסחר עצמאי, מבלי לשלם עמלות גדולות לברוקרים או חברי בורסה. תוכל להתנסות בתחום מסחר אלגוריתמי באמצעות תוכנות דמו, וכך לדעת מה הנושא צופן בחובו, תוכנות דמו אינן מצריכות מכם להשקיע כסף אלא אך ורק להתאמן, בסופו של דבר תצברו ניסיון ותוכלו להתחיל לסחור באמת עם כסך אמיתי.

.לימודים

מסחר אלגוריתמי הוא איננו נושא שנלמד לבד בכוחות עצמכם, וגם אם קראתם ים של אינפורמציה ברשת, עדיין לא תוכלו להתחיל לעסוק בתחום. בקורס לימודי שוק ההון תלמדו על מסחר אלגוריתמי, מסחר בבורסה באופן כללי, על מניות, אגרות חוב, קופות גמל, פורקס, ניהול תיק השקעות ואת כול הנדרש לכם על מנת לעסוק בתחום המרתק הנ'ל..


אודות מחבר המאמר

BeTrader - מסחר בבורסה, תשקיעו בעצכם!

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.