אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מסחר בבורסה האם כדאי להשקיע בבורסה?

הבורסה טומנת בחובה הרבה אפשרויות מסחר בסחורות פיננסיות וכיום ובשל העידן הדיגיטלי ניתן גם לסחור בבורסות אחרות ולא רק בבורסה הישראלית

מסחר בבורסה – מהי בכלל הבורסה?

מסחר בבורסה הוא למעשה מסחר בפלטפורמת מסחר, ניתן לסחור בניירות ערך, מסחר במט'ח, מסחר באג'ח, מסחר בחוזים עתידיים, מסחר באופציות, מסחר ב CFD, ועוד מגוון סחורות אחרות. מסחר בפורקס למשל, הוא מסחר במטבע חוץ.חבר בורסה הוא ברוקר, או בנקים או מוסדות פיננסיים אחרים, גם הם כמובן ברוקרים לצורף העניין והם מאפשרים לכול אדם לבצע מסחר עצמאי. חברי הבורסה מקבלים מכם עמלות קנייה או עמלות מכירה, ויש לבחון טוב את הצעותיהם של הברוקרים השונים, חלקם גובים עמלה נמוכה יותר מאחרים. על מנת להיות בעצמכם חברי בורסה, אתם נדרשים להשקיע הון מאוד גדול. תוכלו לבצע מסחר בבורסה באמצעות חשבון מיוחד שתפתחו בבנק או בבית השקעות, ההמלצה הגורפת היא לפנות לבית השקעות.

 

מסחר בבורסה והכפר הגלובאלי

 

כיום אינכם מוגבלים יותר לבצע מסחר בבורסה רק באמצעות הבורסה הישראלית, מסחר בבורסה האמריקאית נגיש כיום לכל אדם שמחובר לאינטרנט. קודם כול יהיה עליכם ליצור קשר עם ברוקר אמריקאי,ובאמצעותו תוכלו לסחור בסחורות פיננסיות שונות, האפשרויות אותן מציעה הבורסה האמריקאית אין כמעט בלתי מוגבלות, אבל יש לומר הבורסה האמריקאית כמו גם הבורסה הישראלית נמצאות תחת פיקוח. ניתן גם לסחור באמצעות חברת אמריקאית הנקראת INTERACTIVE BROKERS, החברה עצמה מפתחת פלטפורמות מסחר, תוכנות מסחר והיא מאפשרת לכם לסחור בפורקס, מניות וחוזים עתידיים.

 

מסחר און ליין

 

מסחר בבורסה כיום הוא מסחר און ליין באמצעות תוכנות מסחר ממוחשבות. לאחר שתפתחו חשבון מסחר בבנק או בבית השקעות, על פי בחירתכם,, תוכלו דרך חשבון האינטרנט שלכם לסחור באמצעות מערכות מסחר שהבנק העמיד לשרותכם.באמצעות מערכות מסחר אלו, תקבלו ציטוטים הנוגעים לכול ניירות הערך והסחורות הפיננסיות, באמצעות ההתראות הללו תוכלו להחליט אם למכור או לקנות מניה כלשהי.

 

אל תלכו 'על עיוור'

 

מסחר בבורסה נראה לכם אטרקטיבי? אכן מדובר על תחום בהחלט אטרקטיבי שקורץ לרבים, אך מסחר בבורסה לא לומדים באמצעות קריאה בעיתונות כלכלית ומידע נגיש באינטרנט, חשוב ללמוד קודם כול את הנושא על בוריו בקורסים ללימודי שוק ההון, זוהי נקודת ההתחלה שלכם, אך בסופו של דבר, הידע אותו תצברו, רק יסייע לכם בעתיד.

 


אודות מחבר המאמר

BeTrader מסחר בבורסה, תשקיעו בעצמכם!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.