אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בניית אתרים - איך לקצר את התהליך:

 

בניית אתרים - איך לקצר את התהליך:

 

חושבים שהגיע הזמן לבנות אתר בית לעסק? מזל טוב, בשעה טובה. ברור שזהו הצעד הנכון וברור שבאמצעות בניית אתרים אתם תצליחו להגדיל את קהל הלקוחות או לפחות את קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם וכן תוכלו לתת מענה ללקוחות, לחברי מועדון, לספקים ומשווקים וכל מי שאתם עובדים איתו ומולו באמצעות בניית אתרים בצורה נכונה.

 

תהליך בניית אתרים הוא תהליך של כמה חודשים אשר לפעמים עובר חלק ובתוך כשלושה חודשים יש אתרחברה למופת אך לפעמים יש בעיות ועיכובים. הבעיות והעיכובים הם לעולם לא מהצד של חברת בניית אתרים מקצועית מאחר ולהם יש את כל האינטרס שבעולם לבנות אתרים ולהעלותם לרשת כמה שיותר מהר כמו כן, לחברות בניית אתרים יש צוותים מקצועיים המומחים בכל אחד מתחומי העיסוק השונים של בניית אתרים (מעצבי אתרים מומחים, מתכנתים מוכשרים, אנשי תוכן, אנשי תמיכה טכנית המבינים בפתרונות חומרה ועוד). הסיבות לעיכובים והסיבוכים שנוצרים בעת תהליך בניית אתרים נובע מהצד של הלקוח - היינו בעל החברה או הממונה על בניית הארת מטעמה.

 

אם החלטת שאתם מתחילים בפרויקט של בניית אתרים, פניתם אל חברות בניית אתרים לקבלת הצעות מחיר ואתם כבר ממש לקראת השלב הסופי, להלן כמה טיפים אחרונים כדי לצלוח את שלב בניית האתר בשלום.

 

חשוב שרק אדם אחד מטעם החברה יהיה בקשר עם חברת בניית אתרים והוא ירכז את כל הפעילות כולל פיקוח על התקציב, קצב הבנייה ושאר המהלכים לקידום העלאת האתר לאוויר. כמו שחברת בניית אתרים מעמידה לרשות הלקוח נציג אחד מטעמה - מנהל תיקי לקוחות כך חשוב שהוא יעבוד מול גורם אחד בחברה כדי למנוע בעיות, אי הבנות, כפילויות ו/או סתירות באינפורמציה הנמסרת מכמה מקורות. אותו נציג מטעם החברה צריך להיות זה שלוקח על עצמו לדווח על ההתקדמות ובעיקר לאסוף מידע רלוונטי מנציגי מחלקות שונות, להעביר נושאים לחוות דעתם (כגון סקיצות עם עיצובים גרפיים), לערוך לעיתים סקרים ושאלונים בכדי לוודא שרוב עובדי החברה או מקבלי ההחלטות שלמים עם התוצאות כפי שהן מתחילות להתקבל.

 

חשוב לנהל דיונים לגבי האתר שיבנה לפני שמתחילים לעבוד על בניית אתרים באופן רשמי. המודל הכללי של האתר (האם הוא יהיה אתר שמתעדכן אחתליום, אחת לשבוע, אחת לחודש... מהם המודולים שהוא יכלול כגון וידיאו, ארכיון ועוד... מה הנפח שלו, מהי היקף הפעילות שלו, האם יהיו בו פרסומים של חברות אחרות ועוד. ככל שתגיעו לחברת בניית אתרים עם תוכנית ברורה יותר ותהיו יותר מדוייקים בכוונות ובמטרות שלכם בנוגע לאתר, כך חברת בניית אתרים תוכל לעבוד מהר יותר ולהשלים את עבודת הבנייה והעיצוב על פי התוכנית המובנית שלכם.

 

תהליך בניית אתרים הוא תהליך שדורש קבלת החלטות בנושאים רבים ומגוונים, ככל שתקבלו את ההחלטות הללו מבעוד מועד ותעבירו את המסקנות בצורה מסודרת כך יהיה קל יותר לחברת בניית אתרים לעבוד בדיוק על פי התכנית שלכם.


אודות מחבר המאמר

Design Bite בניית אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.