אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בגדי תינוקות, מנשאים ובגדי ילדים.

בגדי תינוקות, מנשאים – איך בוחרים?

 

תינוק שזה עתה נולד תמיד מעורר בנו חמימות בלב כשרוצים לקנות בגדי תינוקות  ישנם מספר דברים שכדאי לתת עליהם את הדעת:

 

-        בשלבים הראשונים לחיי התינוק הוא גדל במהירות רבה, לכן כדאי תמיד לקנות בגד טיפה יותר גדול מגודל התינוק העכשווי ויחד עם זאת לא להסחף ולקנות בגד שגוף התינוק ישחה בתוכו.

-        מומלץ לבחור בגד שניתן להלביש לתינוק דרך הידיים והרגליים ולא דרך הראש, כיוון שתינוקות אינם אוהבים את תחושת הבגד מעל לראשם. כמו כן עדיף שיהיו אמצעי סגירה לבגד קלים ונוחים לשימוש. יש לוודא שניתן לפתוח את החלק התחתון של הבגד, כדי לא להפשיט את התינוק לחלוטין כשרק רוצים להחליף לו חיתול.

-        בחרו בגדים העשויים מבדים "נושמים" ולא בדים סינטטיים, כדי שגוף התינוק יזכה לאוורור.

-        אפשר בהחלט לשלב היום בגד שיהיה גם נוח וגם בשיא האופנה עבור התינוקות שלכם.

-        חשוב להפריד בין בגדים ליציאה לבגדים במקומות סגורים, מחוממים או ממוזגים בהתאם לעונה.

 

עתה משהתינוק לבוש בהתאם, אפשר לצאת איתו לטיול ואין דרך טובה יותר מאשר מנשאים לתינוקות, שכן הללו נותנים לתינוק תחושה כאילו הוא עדיין ברחם אמו, עטוף ומוגן.

 

כשמשתמשים במנשא לתינוקות יש להקפיד על מספר דברים חשובים שיעניקו לרך הנולד ולנושא אותו תנאים אופטימליים:

 

-        יש לדאוג לכך שהמנשא יאפשר ביסוס תנוחות מתאימות לתינוק כדי לאפשר לו להתפתח בהתאם ולדאוג לשנות את תנוחת התינוק מידי פעם.

-        חשוב שגוף התינוק יהיה צמוד לגוף האדם שנושא אותו ושמרכז כובד התינוק יהיה ממוקם מעל טבור האדם הנושא.

-        עדיף כמובן להציב את התינוק עם חלקו הקדמי של גופו כלפי חלקו הקדמי של הנושא אותו, כך יוכל התינוק להנות בנוסף לחום הגוף ולתנועתיות גם מקצב פעימות הלב של הנושא אותו ולחוש כאילו שהוא עדיין ברחם אמו.

 

תחום קרוב לנושאים שציינו לעיל הוא בגדי ילדים. התינוק צומח וגדל במהרה ומעולל רך בימים הופך הוא במהרה לזאטוט נמרץ. חשוב שבמלתחה שלו/ה יהיו בגדים מסוגים שונים – בגדים המתאימים לפעילויות השונות של הילדים: כשהזאטוט הולך אל הפעוטון או הגן עדיף שילבש בגדים נוחים כדי שיוכל לשחק בארגז החול לטפס על המתקנים השונים ולצבוע בצבעי גואש וצבעי ידיים בחופשיות. כשיוצאים עם הילד להצגה או משהו בדומה אפשר להרגיל אותו ללבוש בגדים חגיגיים יותר ובלילה עדיף כמובן שישן עם פיג'מה מבד נושם שיספק לגופו הרך אוורור ראוי.


אודות מחבר המאמר

סודות - מוצרי תינוקות מהחברות המובילות בשוק ובמחירים ללא תחרות - תיקי החתלה, משנאים, עגלות, בגדי ילדים ועוד ועוד...

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.