אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

גן אירועים: פדיחות שמתרחשות בחתונה

החלום של כל חתן וכלה הבוחרים גן אירועים בשרון הוא חתונה מושלמת. האורחים יפנו זה לזו בנימוס בריטי משובח וירימו כוסות יין לחייכם. הערב עצמו יתבצע בשלמות וללא שום הפתעות בלתי צפויות. כל הספקים יגיעו בזמן אל גן אירועים ויעשו את תפקידם בשלמות. המציאות היא כמובן שונה. לא משנה כמה מתכננים ומארגנים, תמיד ישנן הפתעות בלתי צפויות. במאמר זה נפרט כמה פדיחות המתרחשות לפני ובמהלך חתונות: מי הכלה? גני אירועים בשרון מהווים הזדמנות מצוינת לכל בת ישראל להפגין את יופייה. לכן, חתונה הופכת להיות מפגן ראווה תחרותי של נשים צעירות ומבוגרות, מטופחות ומתוקתקות, שכל אחת חומדת למשוך לעצמה את כל תשומת הלב. נשים יקרות - אל תלבשו שמלה לבנה, וורודה-בהירה או כסופה-עדינה. כל הצבעים האלו נראים אותו דבר בתאורה העמומה של המקום - לבן, לבן, לבן. באותה צורה, אל תבואו אל גן אירועים בשרון בשמלה שקופה וחושפנית מידי, אחרת כל בחורה במתחם תשלח לכן מבטים רצחניים, כאשר בן הזוג שלה לא יצליח לנתק מכן את המבט. רקדנית בטן - אין דבר המרגיז את הכלה ומוציא אותה מן הכלים יותר מאשר הופעה מפתיעה של רקדנית בטן יפהפייה ומעורטלת, המענטזת בחתונה להנאת המריירים וגונבת ממנה את ההצגה. חברים יקרים, וותרו על ה"מתנה" שאתם מתכננים לחברכם החתן. באותה צורה, כדאי לוותר על רקדניות הקרנבל הברזילאי הלבושות בבגדי ים מנצנצים, שתכננתם להביא. הכלה הקדישה חודשים שלמים לעניין השמלה, הנעליים, התספורת והתסרוקת. חודשים שלמים של השקעה יכולים לרדת לטמיון בזכות רקדנית צעירה ויפה בת 20 הלבושה בלבוש חווה. גביע הגיהינום - חתונה של גן אירועים היא אירוע מלחיץ גם כך, לכן וותרו על המזימה להחליף את כוס הזכוכית בכוס פלסטיק. מדובר בסיוט של כל חתן באשר הוא - כוס שאינה נשברת ואגלי זיעה כבדים. יותר מידי תלבושות - אירוע של גן אירועים הוא ללא ספק היום החשוב ביותר בחייה של כל כלה, אך אין זה אומר שהיא צריכה להפוך את הערב לתצוגת אופנה של שלוש-ארבע שמלות, כאשר לכל שמלה יש תסרוקת משלה. כלה שכזו תבלה כנראה יותר זמן בחדר ההלבשה מאשר בחתונה. אם את ממש רוצה להיות כלה ורסטילית, רכשי לך שמלה עם "חצאית הפתעה". הגיעי עם תספורת אסופה שתוכלי לפזר אותה בזמן הריקודים.

מלחמת החמות - החתונה נהפכת לעיתים לשדה קרב בין שתי החמות, שזוממות טרם החתונה לבוא עם מיטב מחלוצותיהן ובלבוש שיגנוב את ההצגה מהחמה השנייה. המתח מתגבר, כאשר במהלך האירוע, מרוב התרגשות, ריקודים ופעילות, האיפור מתחיל לזלוג בשל הזיעה. 


אודות מחבר המאמר

אביב יועצים ייעוץ שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.