אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שייט נהרות: טיפים לצילום בזמן הטיול

טיסות לקרואטיה מיועדות לכל מי שחשקה נפשו בטבע מרהיב ועוצר נשימה. טיסה לקרואטיה נהיית פופולארית יותר ויותר, אך היא עדיין אינה יעד נפוץ, עמוס ועממי כיעדים אחרים, מה שמאפשר לכם ליהנות מחופשה רגועה ושלווה. טיסות לקרואטיה יאפשרו לכם ליהנות מקרוב מנופיה המופלאים של הארץ הזאת, ששופעת במפלים קסומים ונהרות ציוריים המתפתלים בין בתים עם גגות אדומים, היושבים ממש על קו המים. בארץ זו אפשר לחזות באגמים וביערות קסומים. גם הערים עצמן יפות ומאופיינות במראה אירופאי ואריסטוקראטי. יופייה של הארץ תמיד משך אליה שפע של צלמים. היום, ניתן לגלות את הפנינות הקסומות שמציעה קרואטיה באמצעות שייט נהרות. הקרבה שלכם לאדמה יכולה להסתיים בכמה תמונות יפהפיות. הזדמנויות מפתיעות יכולות להיקרא בדרככם, ואין ספק שהמקום הוא חלומו של כל צלם באשר הוא. לא משנה אם אתם צלמים חובבים עם ציוד ביתי או צלמים מקצועיים, אין ספק שהתמונות שתצלמו תהיינה יפהפיות.  במאמר זה נחלוק עימכם טיפים, כיצד לצלם תמונות נפלאות.

הכינו עימכם די והותר כרטיסי זיכרון - מכיוון שאתם הולכים לצלם המון תמונות, הגיעו מוכנים לכך. התמונות האלה תהפכנה לאוצרות יקרי ערך שתנצרו מהחופשה שלכם. מה גם שאין ספק שתשמחו לחלוק אותם בפייסבוק עם כל חבריכם ובני משפחתכם. השיגו מצלמה טובה וראויה עבור שייט נהרות (עמידה למים) - נכון שצילום טוב מקורו בצלם טוב, אבל המצלמה שתבחרו תעשה הבדל ענק. מצלמות זולות ופשוטות מושלמות לימים שטופים שמש, אך הביצועים שלהן ירודים בתנאים של תאורה חלשה ועדינה או באובייקטים שזזים מהר. אם תשקיעו במצלמה טובה, תוכלו לקנות מצלמה שהיא אינה בסיסית בלבד. תקבלו איכות טובה יותר של עדשות, מסך גדול יותר, מהירות צמצם גבוה יותר, ביצועים טובים יותר בתנאי תאורה חלשה ועוד. קחו את הזמן - זכרו כי זהו שייט נהרות מענג, זהו לא מרוץ ולא מרתון. קחו קצת זמן להביט במה שצילמתם וללמוד מהשגיאות. החזיקו את המצלמה ביציבות בזמן שאתם לוחצים על המתג, והחזיקו את האצבע שם עד שהמצלמה סיימה לצלם את התמונה. אם אתם לוחצים על התמונה ומיד מזיזים את המצלמה, תמצאו את עצמכם עם הרבה תמונות מטושטשות ללא פוקוס. התבוננו. הסתכלו בגלויות נופים בחנויות מתנות. רוב התמונות הנפלאות צולמו בעזרתם של פרטים ואובייקטים אשר מוסיפים המון אופי ואווירה לתמונה. זכרו כי זוהי החופשה שלכם, הנציחו רגעים נפלאים שתרצו לנצור לנצח.

זכרו כי תמונות מבוימות יכולות להיות טובות - אך צילום של רגעים ספונטניים הוא זה שתופס את הרגע, במלוא מובן המילה. 


אודות מחבר המאמר

אביב יועצים ייעוץ שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.