אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הסעות - הוותק והניסיון לשירותכם

יש נסיעות שגם אם מאחרים אליהן לא קרה דבר. יש נסיעות שאם מאחרים אליהן – מפסידים אותן. אין לתאר את עצמתה של עגמת הנפש העלולה להיגרם למי שמאחרים טיסה. אי-היכולת לאפשר לעצמנו לקחת סיכון כאשר אנחנו אמורים לטוס בשעה מסוימת מחייבת אותנו לוודא כי נגיע לשדה התעופה בזמן, כלומר – מבעוד מועד, זמן מספיק שיאפשר לנו לבצע בנחת את הסידורים הטכניים לקראת הטיסה.

הסעות לנתב"ג מוצעות לנו על ידי חברות שונות. מי שמרבים לטוס והם מתגוררים במרחק רב משדה התעופה עשויים להיזקק לשירות הסעות של חברת הסעה. אם וכאשר יש לנו אפשרות להסתייע בשירותי ההסעה של נהג מוכר, אמין, זמין, ודאי נעדיף אותו על נהג אקראי ומזדמן שאין  לנו מושג עליו.היות שכל נסיעה לנמל התעופה מעוררת התרגשות מסוימת וכרוכה בלחץ (זמן) מסוים, חשוב לנו להיות רגועים ו'מכוסים' מבחינת הנסיעה. כאשר בפנינו עומדות אפשרויות שונות, אנחנו עשויים להעדיף להסתייע בשירותיה של חברה המקיימת הסעות לנתב"ג.

בעודנו מתרווחים במונית השירות אנחנו יכולים לקרוא, לשוחח, לנמנם, כך או כך – להרפות.  ההגה מופקד בידיו של נהג מקצועי המכיר היטב את הדרך (ומן הסתם – את קיצוריה) ואף מכיר נתיבים חלופיים עדיפים בשעות עומס שונות.

חברות הסעה שונות מציעות שירות הסעות לנתב"ג בתעריפים שונים. אנחנו יכולים לעשות סקר שוק ולהתוודע אל פערי המחירים ולנצל אותם למיקוח. אם אנחנו נוסעים בקביעות, סביר להניח שנקבל הנחה.

הוותק והניסיון לשירותכם:

הערך המוסף של נהגים המרבים להסיע נוסעים אל שדה התעופה הוא בהבנה וברגישות שלהם את צרכי הלקוחות: רבים מהם יסייעו להם להעמיס ולפרוק מבלי שהנוסעים ייאלצו לנקוף אצבע. אם וכאשר הנוסעים יילחצו בגלל שנראה להם שהנהג והם צפויים לאחר – הנהג המנוסה והוותיק ירגיע אותם. הכול יהיה בסדר. נגיע בזמן. אל תדאגו. המטוס לא ימריא בלעדיכם.

מי מאתנו שמגיעים לשדה התעופה לפני טיסה או שוהים בו אחריה ודאי עדים לתנועה ערה של מוניות. רבים מגיעים עם שירותי הסעה של חברות הסעה. עצם הידיעה כי ניתן להסתייע בהם  אמורה להרגיע אותנו. גם אם נוחתים בשעות הקטנות של הלילה ומכל סיבה  שהיא איש אינו בא לקבל את פנינו, ודאי נוכל להיעזר בשירותי הסעה ולהגיע אל מחוז חפצנו – או, לכל המעט (שאינו מבוטל כלל ועיקר) עד לתחנת האוטובוס או הרכבת הסמוכים.

כל טיסה מוצלחת מתחילה ומן הסתם גם מסתיימת בנסיעה שקטה ורגועה אל שדה התעופה וממנו. כאשר חברת הסעות אחראית לשקט שלנו – אנחנו בידיים טובות ומרגיעות.


אודות מחבר המאמר

כל הזכויות שמורות לטופ אינטראקטיב

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.