אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בניית אתרים וקידום אתרים

 

<!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; text-align:right; mso-pagination:widow-orphan; direction:rtl; unicode-bidi:embed; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 90.0pt 72.0pt 90.0pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->

 

 

 

בניית אתרים וקידום אתרים

 

חושבים שמדובר על שני תחומי פעילות נפרדים האחד של בניית אתרים לרשת והשני של קידום אתרים במנועי החיפוש באופן שוטף? ובכל כן, מדובר בשני ערוצים אבל - הבשורות הטובות הן שכאשר מדובר על חברת בניית אתרים מקצועיים כיום, מדובר על בניית אתרים בכוונה להעניק להם יתרון משמעותי במנועי החיפוש האינטרנטיים כך שאין צורך לעבוד עבודה כפולה על הנושא של התאמת אתר למנועי חיפוש לאחר בנייתו (מה שקורה כאשר מדובר על קידום אתרים ישנים ו/או קידום אתרים שנבנו לא על ידי חברות בניית אתרים אשר מבינות גם בקידום אתרים). בניית אתרים בצורה נכונה כאשר מי שאחראי לתחום של בניית אתרים כולל הפקת תכנים ואפיון ממשק משתמש הוא אדם בעל ידע וניסיון רב גם בתחום של קידום אתרים לא רק בניית אתרים נטו.

 

הרי בניית אתרים נועדה בכדי לחשוף את הציבור (ציבור הגולשים) הרחב בפני חברות וארגונים. ברור שיש תחרות אגרסיבית כיום באינטרנט בין חברה לחברה ובין ארגון לארגון וברור שעל כל מילת חיפוש או מושג יש עשרות, מאות ואף אלפי התאמות כך שמנועי החיפוש צריכים להתחיל לתעדף היינו לדרג את הניקוד בכדי להחליט אילו אתרים כדאי להציג בראש עמוד התוצאות ואילו בסופו. לכן, כאשר עובדים על הערוץ של בניית אתרים במטרה כבר לתת להם עדיפות במנוע החיפוש ערב העלתם לאוויר - חשוב לעבוד על שני הערוצים במקביל. בניית אתרים בצורה נכונה עבור מנוע החיפוש היא התשתית של קידום אתרים נכון. אם תבחרו דרכים שונות ו"חובבניות" לטובת בניית אתרים באופן עצמאי - סביר להניח שכאשר תעלו את האתר לאוויר ותגלו שיש לכם בעיות קידום, תאלצו לבצע שינויים רבים באתר מה שאומר שהתהליך יהיה ארוך יותר ובסופו של דבר יקר יותר. לכן כל כך חשוב לפנות אל חברות בניית אתרים אשר נותנות לכם גם את הפיתרון של קידום אתרים ברשת - הן ברמת אפיון האתר ובנייתו והן ברמת תחזוקת האתר לאורך כל הדרך (העלאת תכנים, קידום אתרים אורגני וקידום באמצעות קמפיינים במנועי חיפוש).

 

אל תתחילו להתפזר עם האתר כי זה בחיים לא יגמר. אם תמצאו פתרון אחד לבניית האתר, פתרון אחר לגמרי לעיצובו, פיתרון נוסף להפקת תכנים ופיתרון חיצוני אחר לקידום האתר - תזדקקו לאיש קשר שיפקח על כל התהליך ויהיה אחראי לאינטרציה בין כל המרכיבים וכל בעלי התפקידים ובסופו של דבר תמצאו את עצמכם משקיעים הרבה יותר משאבים מכפי שתכננתם להשקיע באת. יש כיום פתרון אחד כוללני של בניית אתרים בחברה המתמחה בכל הפתרונות של: אפיון אתרים, עיצוב אתרים, בנייתם, העלאתם לרשת, קידום אתרים וניהול תכני אינטרנט באופן שוטף. אז למה לעבוד קשה ולמה לכם לקחת סיכונים??? פנו עוד היום לחברה מקצועית המתמחה בבניית אתרים וקידום אתרים ותראו איךאתם יכולים לקדם את הנושא של בניית אתר בית והעלאתו לרשת כבר בתוך כמה חודשים כאשר הוא הופך להיות אתר מקודם המניב רווחים.

 


אודות מחבר המאמר

simple-web בניית אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.