אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קופירייטר - איש המקצוע בשבילכם

 

 

היום בעידן שכל אחד רוצה להרוויח משכורת עם כמה שיותר ספרות ורוצה לעשות כמה שפחות יש מקצוע שלא הרבה יודעים עליו ולא הרבה אנשים הולכים לכיוונו וזה נקרא קופירייטר, קופירייטר בסך הכל כתוב שילוב של מילים בודדות ועל כל צירוף כזה הוא עושה הרבה מאוד כסף, נשמע טוב להיות קופירייטר, נכון? אבל זה לא דבר כזה פשוט, כי קופירייטר צריך להיות בעל הרבה מאוד מקוריות ועם מוזה תמידית.

מהו בדיוק קופירייטר? זה משהו שרושם  מיני סלוגנים לכל מיני ארגונים או עסקים או אפילו לסתם אנשים, המטרה היא שזה יהיה סלוגן שכולל כמה שפחות מילים שמביאות כמה שיותר, עדיף שזה יהיה סלוגן שיכול להשתמע לשני פנים או אפילו יותר, שיהיה כמה שיותר קליט ונחמד וימשוך את הלקוח או את כל מי שצריך לראות את שאר התוכן ולהתקרב לזה.

פעם תהיתם לעצמכם איך אנחנו יודעים לצטט כל מיני פרסומות בכזאת קלות? פשוט היה לחברות האלה קופירייטר טוב שיצא לו לעשות את העבודה הכי טוב ולכן גם שילמו לו על זה בהתאם. אבל זה לא כזה פשוט כי זה לא כמו שאנחנו מוציאים מילים מהפה, צריך ראש מאוד מקורי בשביל להיות קופירייטר וצריך גם מוזה בשביל זה והרבה מאוד השראה, השראה לדברים האלה גם לא באה בחינם, יש אנשים שלומדים את התחום הזה בתור לימודים אקדמאים, אולי נשמע מאוד מצחיק לדעת שיש משהו שעושה תואר בשביל להיות קופירייטר אבל יחסית להרבה מאוד מהמקצועות הנחשבים יותר עדיין משתלם להיות קופירייטר, אז אולי גם אתם תחשבו אולי אתם בתחום, כי זה יכול להיות הרבה יותר מעניין ממה שאתם מתארים ומדמיינים לעצמכם.

קופירייטינג הוא תחום מעניין מאוד, וכאשר קופירייטינג ואינטרנט נפגשים - השילוב הופך למעניין אף יותר. הרבה כותבי תכנים באינטרנט עוסקים בכתיבת תכנים מסוגים שונים - ולשירותים אלו יש ביקוש גבוה מאוד בקרב בעלי אתרים בארץ - כתיבה שיווקית , כתיבת תוכן בנושאים שונים, כתיבת תוכן לאתר חדשות, כתיבת תוכן שיווקי לפרסום באתרי מאמרים ובלוגים.היום כל אתר יכול להשתדרג עם שירותי קופירייטינג איכותיים, וקצת תוכן מעניין אשר נכתב על ידי כותב תכנים מנוסה. תכנים מקוריים מושכים מהר מאוד קהל לאתר האינטרנט, ואתם תחושו בעליה של צפיות וכניסות יומיות באתר שלכם תוך זמן קצר - זה בדוק!


אודות מחבר המאמר

תוכן טוב - שירותי כתיבה שיווקית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.