אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מדבקות קיר יצירתיות עוזרות לשנות את אופי ביתכם

 

עיצוב קיר הבית שלכם יכול, פשוטו כמשמעו, לשנות את מראהו לאיזה סגנון שתרצו. בין אם אתם מעוניינים בעיצוב אלגנטי או מודרני לביתכם, מציאת מדבקות קיר נכונות היא שתעשה את כל ההבדל. לכן עליכם להשקיע במדבקות הקיר הנכונות שמסוגלות לשפר את עיצוב הפנים של ביתכם.

 

האם אתם מעוניינים להחיות מחדש את עיצוב הפנים של ביתכם? האם תרצו בעיצוב חדש ויצירתי לקירות שלכם? הייתם מאמינים שכל זה אפשרי ושאינכם צריכים לנקוף אצבע בכדי שזה יתגשם? ללא ספק, זה אפשרי למדי עם מדבקות קיר יצירתיות ומודרניות. בניגוד לכספים הרבים שתשפכו על פרויקט עיצוב מחדש של הבית, עם מדבקות קיר אלו תוכלו להשיג את העיצוב שחזיתם לביתכם ללא בזבוזים מיותרים.

 

קיימות מעלות רבות ברכישת מדבקות קיר בשביל עיצוב הבית. המעלה הראשונה והמכובדת ביותר היא הנוחות שאתם חווים בעת התקנת המדבקות על הקירות של הבית שלכם. אין צורך להזיז את קירות הבית או את הריהוט אפילו סנטימטר. כך, המטרד המעורב בעניין הוא קטן שכן כל שעליכם לעשות הוא להשיג מדבקות קיר במידה הנכונה ולוודא שהעיצוב הוא בדיוק כמו שרציתם.

 

מדבקות קיר נחשבות בדרך כלל למשחק של ילדים. אולם, מגוון העיצובים הקיים יספק לכם מספיק אפשרויות שיתאימו לסטייל שלכם, להעדפות שלכם ולנושא הכללי של העיצוב הביתי שלכם. הנה הגיעה ההזדמנות שלכם להפוך את הקירות הלבנים, המשעממים שלכם לדבר יפהפה!

 

מגוון מדבקות הקיר שקיימים בשוק מספק לכל אחד את האפשרות לשפר את עיצוב הבית שלו. עיצוב ה- Diner מציג טיפוגרפיה יפהפייה של הציטוט "מאכלים ביתיים – מוגשים על בסיס יומיומי". זה נמכר בכ-150 ש"ח מחיר נאה לדבר שיוסיף שמץ של אלגנטיות לביתכם.

 

לחופשיים-ברוחם, אולי כדאי שתשקלו את המפל. מדבקת הקיר הזו מציגה שתי ציפורים מתוקות על רקע רענן. גם היא נמכרת במחיר מצוין. מדבקת Bubble Chalkboard היא דרך כיפית ויצירתית להפוך את החדר שלכם למקום נמרץ יותר. מדבקה מיוחדת זו זמינה ומעניקה לכם את האפשרות לכתוב ולשתף את האחרים במחשבותיכם מכיוון שאפשר לכתוב עליה כמו על לוח עם גירים. אפשרויות עיצוב נוספות כוללות את שעון הקוקייה, Delicate, Tropicana, Frames, Beetle Clock ו- Bubbles Wally שעלותם נעה בין 120 ל-200 שקלים.

 

כשאתם מדביקים מדבקות קיר על קירות ביתכם, נפתחים בפניכם שלל חלונות הזדמנות. אתם יכולים ללכת על המורכבים יותר בכדי להוסיף אלגנטיות לביתכם, או שאתם יכולים לבחור במדבקות הביזאריות והכיפיות. אתם ללא ספק תוכלו לבחור את האחת שתתאים לאישיות שלכם. ועדיין, לא תצטרכו לבזבז כמות גדולה על העיצוב החדש של ביתכם.


אודות מחבר המאמר

אנימי - עיצוב הבית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.