אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כתיבת תוכן לאתר שיווקי - מי באמת עושה את זה?

 

כתיבת תוכן לאתר במטרה לקדם ארגון או חברה היא נישה חדשה אשר החלה להתפתח ולצבור תאוצה עם התחזקות האינטרנט. בוודאי שיצא לכם לפגוש אנשים צעירים אשר מספרים לכם שהם עובדים בשיווק וויראלי, שהם בלוגרים, כתבים מסחריים או עוסקים במרקום (תקשורת שיווקית), כולם בעצם עוסקים ברמה זו או אחרת של כתיבה שיווקית. 

כתיבה שיווקית הוא תחום עיסוק מאתגר, מתגמל (אם כי המשכורות הן בהחלט לא משכורות היי טק) אך מדובר על תחום מאתגר, מעניין ודי מוערך בשוק של ימינו בו ערוץ השיווק הוא ערוץ קריטי לכל חברה וגוףבמשק כמו גם לגופים ציבוריים ואירגונים מהמגזר השלישי. כתיבת תוכן לאתר לצורך קידום תחום, חברה, מפלגה, תנועה וכיו"ב היא קריטית.

אנשים אשר עוסקים בתחום של כתיבה שיווקית הם אנשים אשר דוברים לפחות שפה אחת ברמה שפת אם (עברית, אנגלית ורצוי אףשפות נוספות אחרות).כתיבת תוכן לאתר מחייבת הכרת השפה בה נכתבים התכנים על בורייה. כתיבת תוכן לאתר, בין אם זה לאינטרנט או לחוברות מודפסות, מופנית לציבור גדול של קהל יעד (לקוחות פוטנציאליים) ובמקרים רבים כתיבת תוכן לאתר בצורה נכונה משכנעת אותם להתעניין בחברה / מוצר / שירות ולחילופין - כתיבת תוכן לאתר ברמה נמוכה או לא רלוונטית מובילה אנשים לכדי מצב שהם מאבדים עניין.

יש יחסרציני כלפי כל הפעילות השיווקית ובפרט - מושם דגש רציני על הנושאשל כתיבת תוכן לאתר שיווקי ולכן כאשר מגייסים כתבי תוכן או כאשר פונים אל חברות חיצוניות המציעות שירותי כתיבת תוכן לאתר שיווקי - מנהלי חברות בוחרים 'בפינצטה' את האדם או החברה להם הוא מעביר את הפרויקט של כתיבת תוכן לאתר שיווקי.

לא בכדי כתיבת תוכן לאתר שיווקיי הפכה להיות תחום / נישה בתרבות העסקית של חברות וארגונים וזה כברמזמן לא משימה שמטילים על עובד זוטר ואף לא משימה שמנהלים לוקחים על עצמם מבלי שתהיה להם הנטייה, ההכשרה והניסיון בכדי לעסוק בכתיבת תוכן לאתר שיווקי. יותר מידי אחריות מוטלת על האדם שלוקח על עצמו להוביל את הפרויקט - היינו על הכתב השיוקי.

מחפשים פתרונות תוכן לאתר שלכם? אם תעיפו מבט במה שמתרחש בשוק, תוכלו למצוא שפע של פתרונות. אתם לא לבד! והנה כמה רעיונות - לשכור שירותי כתיבת תוכן שיווקי , להתייעץ עם קופירייטר או פשוט מאוד לשכור בעלי מקצוע של קופירייטינג - זה ישתלם לכם!

 

 


אודות מחבר המאמר

מילים בסלע שירותי כתיבת תוכן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.