אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיווק באינטרנט - כמה זה עולה לנו?

 

 

 

שיווק באינטרנט הוא לא בכדי אמצעי השיווק האפקטיבי יחד עם זאת הזול ביותר כאשר מדובר על שיווק למגזרים שונים ובראשם - שיווק באינטרנט לצעירים (ילדים ונוער).

אם תנסו לשווק לקהל היעד של ילדים ונוער תגלו שאתם צריכים תקציב פרסום בעל שש ספרות בכדי להרים קמפיינים הכוללים שלטי חוצות, פרסומות בטלוויזיה, פרסומות בקולנוע ועוד. שש ספרות! לא פחות. המדיה הפרסומית תמיד הייתה יקרה ושטחי פרסום עולים הון כמו גם ההפקה עצמה של סרטוני פרסומות ומודעות פרסומיות (אם מחשבים את הסלבריטאים, הצלמים המקצועיים, הסטייליסטים, המאפרים, העורכים ועוד). פרסום הוא ללא ספק יקר ולכן הוא נחלתם של ארגונים מצליחים ורווחיים. השאלה היא מה עושים ארגונים קטנים וחברות חדשים, אשר שואפים להגיע למעמד של חברות רווחיות? שיווק באינטרנט הוא הפתרון.

שיווק באינטרנט באמצעות אתר הבית:

אתר הבית שלכם הוא הפלטפורמה המרכזית לניהול ערוץ שיווק באינטרנט. לא זו בלבד שהוא שלכם ורק לכם יש גישה אל התכנים ורק אתם מחליטים איך הוא יראה ואילו חומרים הוא יכיל, אתר הבית שלכם הוא אתר בו הושקעו כספים (בניית אתר, עיצוב אתר, הפקת תכנים, אחסון אתרים ועוד) ולכן הדרך הנכונה ביותר להרוויח כעת היא דרך ניצולו עד תום. שיווק באינטרנט הוא קודם כל שיווק באמצעות תוכן! הקפידו להעלות כמה שיותר תוכן - מאמרים, כתבות, תמונות, קבצי וידיאו ועוד ועוד תכנים אשר יגרמו לגולשים לרצות לקנות, אשר ירשימו אותם ויחברו אותם לערכי החברה ולמוצרים עצמם. שיווק באינטרנט הוא שטיפת מוח - מי שנכנס לאתר הבית שלכם צריך להרגיש שאתם החברה מספר אחד בתחום שלכם (גם אם אתם חברה חדשה שנפתחה רק לפני שלושה שבועות ואיש עוד לא שמע עליכם). הכל צריך לשדר הצלחה!

שיווק באינטרנט באמצעות שיתופי פעולה:

נכון שאל האתרשלכם קשה להביא אנשים בעיקר אם האתר חדש או החברה עדיין לא כל כך מוכרת. כמובן שבכדי לעבוד נכון בערוץ של שיווק באינטרנט אתם חייבים לדאוג לקדם את האתר באמצעות מערכת קידום אתרים (קידום טקסטים במנועי חיפוש וכן קידום באמצעות קמפיינים). באמצעות שיתופי פעולה עם חברות אחרות אתם יכולים להביא יותר ויותר גולשים לאתר או להפיץ את המסר השיווקי גם באתרים נוספים. דוגמה לאיך עובד שיווק באינטרנט באמצעות שיתופי פעולה: אם אתם מנהלים אתר של שמלות כלה ואתם חוברים אל מנהלי אתר של אולמות אירועים - כל אתר מפנה את הגולשים שלו אל האתר האחר - כולכם נהנים מחשיפה כפולה וקהל היעד הוא אותו קהל היעד שרלבנטי לשני מהוצרים אך יחד עם זאת, אתם לא חשופים לתחרות.

שיווק באינטרנט באמצעות - פורומים, בלוגים ורשתות חברתיות:

אי אפשרת לדבר היום על שיווק באינטרנט מבלי להזכיר את הערוצים החזקים של כתיבה שיווקית באמצעות בלוג. כמובן שמדובר על שיווק סמוי. כמו כן, כל אפשרות להעלות תכנים בפורומים, טוקבקים, רשתות חברתיות ועוד משרת אתכם בהפצת מסרים שיווקיים לטובת החברה.

 חושבים במספרים כמה זה יעלה לכם? יש עוד כמה שירותים שכדאי לכם לקחת בחשבון הזה - בניית אתרים וניהול קמפיין פרסום באינטרנט הם חלק מזה. כמובן שהרשימה ארוכה, ויש כאלו שמוסיפים לזה מימון לימודי קורס קידום אתרים על מנת להיות בקיאים בנושא ולפקח על תהליך הקידום.


אודות מחבר המאמר

רשת123 - בניית אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.