אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיווק באינטרנט שווקו חינם

 

חושבים שאין שום דבר בחינם ובטח שלא שיווק באינטרנט בחינם? אז אתם צודקים חלקית. יש דבר כזה שיווק בחינם אבל השכר היחיד שאתם תשלמו הוא תמורת שעות העבודה של העובדים מטעמכם, עבור השעות בהן הם ישווקו באינטרנט בחינם! כן כן - בחינם. האינטרנט הוא כלי אידיאלי לשיווק בעלויות נמוכות וגם הפרסום בו הוא הרבה יותר זול ובנוי על מודלים הרבה יותר צודקים של תשלום רק עבור הצלחת קמפיין (מודלים לפיהם המפרסם משלם לאתר רק תמורת ההקלקות של הלקוחות על הפרסומת). אבל כאשר מדובר על שיווק באינטרנט מדובר על אמצעי שיווק בחינם אין כסף וההזדמנויות רק נמצאות שם, מתינות למי שחכם מספיק לנצל אותן.

 

שיווק באינטרנט בחינם באמצעות אספקת מידע, תוכן, חדשות, מאמרים ועוד:

אתרי אינטרנט עובדיםעל תקציבים מינימליים. בעלי אתרים אינם רוצים לשלם משכורות ואין באפשרותם לשלם משכורות לכתבים, צלמים, תחקירנים ועורכים מקצועיים. כן כן. זו המציאות. אתרי החדשות הגדולים נשענים על מערכת החדשות של העיתונים היומיים ולכן יש להם תכנים זמינים על בסיס יומי. לאף אחד לא היה משתלם להפעיל כזו מערכת רק בשביל ידיעות אינטרנט. אנחנו מדינה קטנה והגולשים הישראליים הם לא מספיקים בכדי להחזיק מערכת של עובדים מקצועיים רק בשביל האינטרנט. לכן, שיווק באינטרנט הוא כל כך פשוט. באמצעות ניסוח הודעות לעיתונות, אספקת מידע על תחומים שונים כגון: חדשות הביראות, מוצרים חדשים שנכנסו לשוק, ראיון "חינמי" עם אדם שמונה למנהל שיווק וכו' הן הצעות אטרקטיביות עבור מנהלי אתרים. הם יקבלו בשמחה חומרים חינמיים ויעלו אותם באתרים כתוכן איכותי. אתם צריכים לדעת לאתר את מנהלי האתרים או את העורכים הראשיים ולהעביר להם באופן קבוע מידע אשר משרת את החברה שלכם ו/או פוגע תדמיתית במתחרים. דוגמה: אם החברה שלכם עוסקת בהסרת שיער באינפרה אז את יכולים ליצור מאמר "מקצועי" מאת קוסמטיקאית או רופאת עור העובדת בחברה שלכם בנושא - לייזר אאוט אינפרה אין: יותר ויותר נשים מעדיפות את הטיפול הבטיחותי, היעיל, העמיד והזול יותר להסרת שיער... כמובן שבעל האתר יתן לכם קרדיט בסוף הכתבה ושם החברה שלכם יופיע. זה שיווק באינטרנט בחינם.

שיווק באינטרנט באמצעות פורומים, בלוגים, טוקבקים ועוד:

שיווק באינטרנט פתוח לכולם באמצעות האפשרות של כל אחד ואחד (שיודע לכתוב כמובן!) לכתוב בלוג, להגיב בפורום, להמליץ לכל חברי הפורום על שיטה זו או להזהיר אותם מפני המתחרים. כמו כן, גם טוקבקים, לא תאמינו, משמשים כערוצי שיווק באינטרנט כאשר יודעים לעבוד עם המודל הזה בצורה נכונה.

שיווק באינטרנט באמצעות אתר הבית:

אתר הבית הוא הפלטפורמה מספר אחת של שיווק באינטרנט - שיווק באינטרנט מתחיל מיצירת תכנים אינסופית המדברים בשבח החברה שלכם, המוצרים שלה, השירות הנפלא, המבצעים, ההנחות, המחלקות החדשות, הסניפים החדשים ועוד. שיווק באינטרנט מתחיל מאתר הבית אשר אליו יש להזין תכנים שיווקיים, איכותיים על בסיס יומי! בשביל זה יש לכם אתר בית!

 

אם עברה במוחכם המחשבה איך זה שאתר אינטרנט ישראלי מצליח כל כך בחו"ל? התשובה היא כמובן - המקצועיות של אנשי פרסום באינטרנט . פרסום באינטרנט הוא חלק מהותי בהצלחה של האתר, ועל האתר לרתום את כל כלי הפרסום והשיווק על מנת להגיע אל היעד - קידום אתרים (ועוד יותר חשוב - רמת המקצועיות של קורס קידום אתרים בו למדו מקדמי האתרים שלכם), כתיבה שיווקית , שיווק באינטרנט ברשתות חברתיות ואתרי תוכן ועוד. אך יותר מכל, על אתר שרוצה להצליח גם בשוק הבינלאומי - לדעת לנהל את תקציב האתר על מנת שיספיק לכל השירותים הללו וגם לשירותי הבסיס: שירות בניית אתרים ושירות אחסון אתרים .

 


אודות מחבר המאמר

lead web קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.