אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים - למה שווה להשקיע את המאמץ

 

קידום אתרים הוא מודל עסקי לכל דבר ועניין. מי שעדיין לא מבין את הקשר הישיר והחד משמעי בין אתר הזוכהלעדיפות בקרב מנוע חיפוש ולכן זוכה לחשיפה מקסימלית ברשת לבין הכנסות ישירות או עקיפות של החברה -כנראה עדיין לא הבין את סודות האינטרנט של המאה ה-21. חשיפה באינטרנט שווה הצלחה כלכלי - זו המשוואה.

 

קידום אתרים באינטרנט - איך זה עובד?

קידום אתרים באינטרנט היא הדרך היחידה כיום לשפר את ביצועי האתר במנועי החיפוש. מדוע מנועי החיפוש הללו משחקים תפקיד כל כך חשוב? מאחר וומנועי החיפוש הם אלו שמחליטים לאילו אתרים להפנות גולשיםובאיזו עדיפות.חשוב שתבינו כי לגולשים אין אופציה לבחור אתרים על פי סדר מאוזן או לפי האל-בית. להבדיל מבחירת סבון בבית מרקחת, שם הוא מונח לצד חברות מתחרות המייצרות סבונים, זה לצד זה, והלקוח יכול לראות את כולם ורק אז לבחור (לפי הריח, לפי העיצוב, לפי המחיר או המבצע). כאשר מדובר על אתרי אינטרנט, הלקוח בכלל לא רואה את האתרים, הם כאילו במחסן ומנוע החיפוש הוא זה ששולף אותם (לא את כולם!) ומסדר ללקוח קישורים לאתרים על פי השיקולים שלו, של מנוע החיפוש. קידום אתרים נועד לשפר את הסיכוי של האתר לעלות בין המועמדים הראשונים של מנועי החיפוש כי זו הדרך היחידה בה הגולשים יגיעו אל האתר.

קידום אתרים באינטרנט - האם יש הוכחות להצלחות?

קידום אתרים הוא תחום שמזמן הוכיח את עצמו כמשתלם. יש שני גדמים של הצלחה מסחרית של אתר ובשני הדגמים הללו קידום אתרים משחק תפקיד חשוב: כאשר אתר חברה מוכר ישירות דרך האתר מוצרים או שירותים או לחילופין מציג מידע שיווקי המעודד גולשים להתחבר לחברה ולרכוש מוצרים ושירותים, במודל הזה ככל שיש יותר גולשים כך הרווחים גדלים וכן באתרי תוכן המשדרים חדשות ותכנים אינטרנטיים מעניינים המושכים גולשים רבים, אתרים אלו נהנים מכספים של מפרסמים והתעריפים נקבעים על פי הגולשים - ככל שיש יותר גולשים באתר כך הפרסומת שווה יותר. שני המודלים הללו נשענים על תנועת גולשים ותנועת גולשים מתחילה כמובן בקמפיין קידום אתרים.

קידום אתרים באינטרנט - אחרי שמתחילים אי אפשר להפסיק:

קידום אתרים הוא תחום שנמצא במגמת עליה ויותר ויותר אנשים מתחילים לקדם את האתרים שלהם כי הם מבינים את הפוטנציאל העסקי הגלום בפעילות זו. קידום אתרים הוא לא פרויקט חד פעמי אד הוק אלא ערוץ פעילות על בסיס חודשי מאחר והתוצאות הישירות של פעילות זו מוכיחות את עצמן כמשתלמות בכל פעם מחדש.

קידום אתרים באינטרנט - יש תמורה לכל אגורה וירטואלית!

כפי שצויין תחילה, ישנם כיום שני מודלים של רווחים מאתרי אינטרנט (הרי אף אחד אינו פותח אתר בשביל הכיף). בניית אתר ותחזוקתו,כולל עיצוב,הפקת תכנים, אחסון אתרים ועוד - עולים כסף על בסיס חודשי והמרה של מנהלי אתרים הינה לא רק לכסותץאת ההוצאות אלא אף להרוויח לכן המודל של קידום אתרים מסייע להם להנות מתנועת גולשים אשר מכניסה רווחים בדרך זו או אאחרת.

 

חושבים שקריירה בענף העסקים באינטרנט יכול להתאים לכם? הנה כמה רעיונות בשבילכם, להיכנס לתחום בניית אתרים וקידום אתרים:

קורס קידום אתרים - לימודים אינטנסיביים להכרה והתנסות מעשית של כלי קידום אתרים קורס שיווק באינטרנט ברשתות חברתיות - קורס קצר טווח הפורס בפניכם את תורת השיווק האינטרנטי ברשת קורס פרסום באינטרנט - קורס ללמידה מעמיקה של טכניקות פרסום במדיום האינטרנט קורס קופירייטינג - אמנם קופירייטינג הוא אינו השטח של האינטרנט בלבד אלא של מדיומים אחרים, גם באינטרנט הוא נוגס - כתיבה שיווקית ויכולת למצות רעיונות שיווקיים במילים בודדות הוא כישרון נחוץ לכל מערכת אתר אינטרנט.

 


אודות מחבר המאמר

lead web קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.