אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קווים לניהול נכון של קמפיין פרסום באינטרנט

 

החלטת להצטרף לטלם ולעבוד גם אתם בשיטה של פרסום באינטרנט? מזל טוב. ברובים הבאים לעולם ההזדמנויות הבלתי נדלות של הפרסום הוירטואלי. לא סתם כל חברה שניה במשק מנצלת את הפורמט האינטרנטי כמודל פרסום ראשי או משני. פרסום באינטרנט הוא פרסום משתלם ובמאמר זה, אתם תלמדו איך הופכים פרסום באינטרנט לעוד יותר משתלם. מוכנים?

 

פרסום באינטרנט - קהלי יעד ממוקדים:

פרסום באינטרנט הוא כמו כל ערוץ פרסומי אחר, הוא מנסה לקלוע כמה שיותר במדוייק לליבם ולארנקם של הצרכנים. בעוד שפרסומת רדיו פונה בבת אחת אל אלפי מאזינים ולכן היא חייבת לדבר אל כולם באופן גס, האינטרנט מחולק לאתרים ולכן קהל היעד שלכם מחולק עבורכם לקהלי שונים ורבים כאשר לכל קבוצה יש מאפיינים משותפים: שכבות גיל, אזור גיאורגפי, תחומי עיסוק וכן תחומי עניין כגון טעם משותף במוזיקה, עניין בתחום ספורט ועוד. לדוגמה, אם אתם מריצים פרסום באינטרנט לבירה, אז באתר של חובבי ספורט אתם יכולים להעביר את המסר הבא: אין כמו לראות את המשחק עם בקבוק בירה קרה! כאשר אתם מפרסמים את הבירה באתר של מסעדות, עבור אנשים שמתעניינים בתחום הקולינרי, אתם יכולים למסור את המסר הבא: שדרגו כל מנה עם בירה מדהימה. הבירה היא אותה בירה אבל הקהל משתנה ולכן - המסר הפרסומי משתנה. זה מה שנקרא פרסום ממוקד קהל יעד ואת האפקט הזה,עד הרזולוציות הכי נמוכות, ניתן להשיג רק באמצעות פרסום באינטרנט.

פרסום באינטרנט - מסרים בהירים וקולעים:

פרסום באינטרנט חייב להיות קצר וקולע. אין לכם זמן להעביר תחושות, לשאול שאלות פילוסופיות, ליצור מתח או דראמה, אין לכם גם זמן להתחכם למרות שאנשים חושבים שפרסומות צחיקות או מגניבות מוכרות. לא כאשר מדובר על פרסום באינטרנט. פרסום באינטרנט חייב להיות פרסום קצר וקולע. דוגמא למסר פרסומי באתר: מצונן? כך כדור X נגד התקררות ותרגיש מיד בתוצאות. זהו. זה המודל.

פרסום באינטרנט - דגש על העיצוב:

גולשים באינטרנט קוראים עם העיניים. החוש העיצובי שלהם הוא מאוד מפותח. הם שמים לב לתמונות, אייקונים, לוגואים וכו. להבדיל מעיתון בו התוכן נמסר שחורעל גבי לבן או מסר המועבר באמצעות קריין רדיו, המועבר בצורה מסודרת מההתחלה אל הסוף.פרסום באינטרנט נתפס באמצעות חושי הראיה. ככל שבאנר יהיה יפה יותר ויזואלית, ידבר יותר אל קהל היעד ויעביר בצורה ישירה יותר את החוויה הכרוחה במוצר או בשירות שאתם מנסים למכור - כך הקמפיין יזכה להצלחה גדולה יותר.

פרסום באינטרנט - פרסום שמוביל למכירה סופית:

פרסום באינטרנט לא נועד למתג, לא לקדם ובטח שלא לחנך את הציבור. פרסום באינטרנט נועד להוביל למכירות. מאוד פשוט. לכן, כל עמוד פרסום חייב להוביל לעמוד ביצוע. כלומר, בין אם זה דף נחיתה או מיני סייט, הגולש אשר מתעניין צריך להיות מקושר לעמוד בו הוא מביע את העניין וההתלהבות הרגעים. רצוי כמובן לעניין אותו במוצר ומיד לשלוח אותו לעמוד רכישה באתר אבל אם זה בעייתי טכנית, חשוב להוביל אותו לעמוד בו הוא משאיר את כל הפרטים בכדי שנציגי החברה יצרו עמו קשר מיידי וימשיכו למכור לו את מה שהפרסומת כבר כמעט מכרה לגמרי.

אם יש לכם תשתית מבוססת לאתר, עם בניית אתרים וכן אחסון אתרים - אתם יכולים להתחיל ו"לשחות" בעולם הפרסום באינטרנט. יש כאלו שנוטים להתבלבל בין שיווק באינטרנט לפרסום באינטרנט - ובצדק. כלים פרסומיים ברשת מאוד דומים לשיווק, ולפעמים משיגים מטרה כפולה - גם שיווק וגם פרסום.  והנה כמה כלים שיכולים להעניק לכם רעיונות: קידום אתרים , כתיבה שיווקית , שיווק ברשתות חברתיות ועוד. יש כאלו שמוותרים על שירות קידום אתרים ולומדים בעצמם קורס קידום אתרים מקצועי באחד מבתי הספר המובילים ללימודי האינטרנט או דרך מדריכי קידום אתרים ללמידה חינמית דרך הרשת.

 


אודות מחבר המאמר

lead web קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.