אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כתיבה שיווקית לבד או אצל מומחים?

 

כאשרמדובר על כתיבה שיווקית, כתיבה של חומר הסברה שיווקי באתר הבית, בחוברות הנשלחות מטעם החברה, במצגות ועוד, יש שאלה רצינית וחשובה הנשאלת: האם הנושא של כתיבה שיווקיתיטופל טוב יותרבקרב אנשי החברה המטפלים באתר ו/או בנושא השיווק והמכירות או שיש להעביר את הטיפול למשרד פרסום או לחברה המתמיחה בשירותי כתיבה שיווקית.

 

אז ראשית כל ההחלטה היא תקציבית.כמובן שהעברת הטיפול בנושא כתיבה שיווקית בחברת מתמחים הינה יקרה יותר ותלויית תקציב פרסום שמן יותר אך מצדשני, לפיי משוואה זו, חשוב לזכור כי כתיבה שיווקית נועדה להגביר את ההכנסות של החברה ולכן היא פעילות רווחית ועידוד ההכנסות מכתיבה שיווקית מצדיק את ההוצאה.

 

להלן שני המודלים העיקריים של כתיבה שיווקית, כולל יתרונות וחסרונות,בכדי שתוכלו לבחור את המודל הנכון ביותר לחברה שלכם:

 

כתיבה שיווקית על ידי אנשי החברה:

כל אדם המנהל חברה מסויימת, ארגון, חברת מוצרי צריכה, חברה המעניקה שירותים מכל סוג שהם ועוד, יש לו ידע רלבנטי ואף אחד חיצוני לא יוכל להתחרות בידע שלו. כאשר מדובר על כתיבה שיווקית, יש חשיבות מרובה לידעהמקצועי, לשליטה בכל המושגים הטכניים (בין אם הם מעולם הביוטכנולוגי או התכשיטים). מי שעוסק בתחום על בסיס יומי וזו היא מלאכתו הוא האדם שידע לכתוב נכונה את החומר כי הוא יודע בדיוק מהם הטרנדים החדשים, מהם היתרונות היחסיים של החברה שלו על פני המתחרים, מה מעניין את קהל היעד כי קהל היעד הוא הלקוח הקבוע שלו. לכן, יש כאן יתרון של מידע, שפה, הכרת השוק בכלל, הכרת הלקוחות והמון מוטיבציה והשקעה. חברת פרסום או לחילופין חברת כתיבה שיווקית יעבדו על עוד פרויקטים רבים ואחרים פרט לתכנים עבורכם ולכן הם לא יוכלו לרדת לרזולוציה הנמוכה אליה אתם כן מסוגלים לרדת. כתיבה שיווקית על ידי אנשי החברה ובפרט על ידי מנהלי שיווק יכולה לעבוד בתנאי שאנשי השיווק בקיאים בתחום של כתיבה שיווקית וכי יש להם מושג מה מצופה מהם, מה המתחרים שלהםעושים, איך חברות אחרות עובדות כיום ועוד.

כתיבה שיווקית על ידי מומחים לכתיבה שיווקית:

אם אתם רוצים להיות הכי מקצועים והכי חדשנים שיש, וכמובן אם יש לכם את התקציב, האופציה של העברת הטיפול בכל התכנים השיוקיים לידי צוות פרסום מקצועי או חברה המספקת שירותי כתיבה שיווקית הוא אופציה מבטיחה. אנשים אשר מתמחים בתחום של כתיבה שיווקית אמנם לא מכירים את תחום הפעילות של החברה עד לרזולוציות הנמוכות ביותר כמוכם אבל - הם כן מכירים את כל המודלים, כל הטכניקות, כל הטרנדים בעולם של שיווק נכון לקהלים השונים. אנשים מיומנים בכתיבה שיווקית הם בעלי ידע, כלים, טכניקות ושאר היתרונות המקצועיים שאף אחד לאיוכל להתחרות בהם.כתיבה שיווקית היא סוג של מומחיות ולכן, כאשר מעבירים פרויקט למומחים, אפשר לישון טוב בלילה. כמו כן, חברות המתמחות בשירותי כתיבה שיווקית לרוב גם יתנו מענה לעיצוב העמוד, עיצוב האתר, עיצוב חוברות כך שגם ויזואלית - החומרים יראו מקצועיים יותר.

 

ממש כמו שמומחיות קובעת בכתיבה שיווקית, היא גם קובעת בכל ענפי האינטרנט למניהם: בניית אתרים , אחסון אתרים , קידום אתרים וכן הלאה. כאשר אתם בוחרים לבנות אתר ואתם מעוניינים גם לפרסם אותו, חשוב שתהליך קמפיין פרסום באינטרנט עבור האתר שלכם יתבצע בידיים המנוסות ביותר בתחום - אל תוותרו על זה. כאשר יש לכם עבודת פרסום באינטרנט מקצועית אתם לא רק מתפרסמים אתם גם משווקים - שיווק באינטרנט מכיל בתוכו כמה וכמה כלים פרסומיים שמשיגים מטרה כפולה - גם שיווק וגם פרסום. תהליך קידום אתרים גם הוא חשוב שיעשה על ידי אנשי מקצוע איכותיים - בוגרי קורס קידום אתרים או ותיקים בתחום הקידום יכולים לסייע לכם רבות. שיהיה בהצלחה, והכי חשוב - אל תתפשרו על איכות ומקצועיות ביצועים באינטרנט.

 

 


אודות מחבר המאמר

Web Queen קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.