אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אחסון אתרים - כמה זה באמת אמור לעלות?

 

כאשר מדובר על אחסון אתרים אין חדש תחת השמש. המודל שעובד בכל תחום אחר עובד גם כאן: ככל שאתם רוצים דירה מושקעת יותר, מרווחת יותר, עם חניה פרטית ומעלית - כך אתם תשלמו יותר עבור השכירות. אחסון אתרים הוא בדיוק המודל של השכרת דירה רק שבמודל של אחסון אתרים האתר הוא זה שמשלם דמי שכירות.

 

יש הבדל בין חברות המעניקות שירותי אחסון אתרים. ישנן חברות רציניות המשקיעות בחומרה האיכותית ביותר ואף מעסיקות צוותים טכניים המסוגלים לזהות בעיות תקשורת ולטפל ברמה הגבוהה ביותר בבעיות. מדובר על חברות אחסון אתרים המעניקות לכם תמיכה 24 שעות ביממה והשרת אף מסוגל להעניק לכם גישה ישירה לרשת האיטנרנט המקומית והבינלאומית ללא הגבלה של העלאת תכנים ושל מספר גולשים באתר. זו חברת אחסון אתרים בה האחסון אינו זול נהפוך הוא - כאן אחסון אתרים הוא מהיקרים שיש אבל - אתם יודעים שהאתר נמצא על שרת איכותי, שאנשים רציניים מתפעלים אותו שאנשים רציניים מטפלים בבעיות וכי האתר שלכם נהנה מנגישות חופשית לרשת ולגולשים בכל שעה משעות היום.

 

אנשים לוקחים את הנושא של אחסון אתרים ביתר קלות דעת כי הם לא מבינים את חשיבות העניין. אחסון אתרים על גבי שרת איכותי בעל נפח אשר יכול להכיל את נפח האתר (ההולך וגדל לאורך השנה ולעיתים אף על בסיס יומי הן מבחינת תכני האתר והן מבחינת מספר הגולשים הנכנסים - כי זו המטרה! לצבור כמה שיותר קהל).

 

אם תכנסו לאתרכגון אתר הניקוד העברי נקדן: http://www.snopi.com/ptp/PTP.asp תגלו שגולש יכול לבצע רק פעולה אחת ביום! כלומר אם גולש מנסה לקבל מידע בנוגע ליותר ממילה או מושג אחד - עולה לו הודעה לפיה מפאת עומס על השרת האתר יכול לשרת לקוח רק אחת ליום. מדובר כאן על פתרון אחסון אתרים גרוע ביותר! והם אפילו לא מצניעים את העובדה שהם עובדים עם פתרון לא ראוי של אחסון אתרים! אף חברה מכובדת ואף חברה מתחילה אשר שואפת להיות מכובדת לא יכולה להרשות לעצמה להעלות הודעות המתריאות על בעיות שרת. זה מבריח את הגולשים והם לא יחזרו לגלוש באתר מסוג זה. עם כל התחרות הרצינית שיש כיום באינטרנט הן ברשת המקומית והן ברשת הבינלאומית, אף אתר שרוצה להצליח לא יכול לעבוד עם מגבלויות של אחסון אתרים לא מבחינת התכנים שהוא מעלה ובוודאי שלא מבחינת הגבלת גולשים.

 

לכן, דווקא בגלל שהשקעתם כל כך הרבה באתרף בנייה של האתר, עיצוב אתר, הפקת תכנים ועוד, חסכון בפתרונות אחסון אתרים הם ממש לא פתרון חכם לטווח ארוך. לאחר עבודה קשה על האתר ולאחר השקעה כספית לא מבוטלת - המטרה הינה לחשוף אתר בית חזק, פעיל, בעל כיבולת, אתר אשר מתווספים אליו תכנים ואשר יכול לקלוט תנועה ערה של גולשים כי הגולשים הם הלקוחות הפוטנציאליים של החברה - עבורם נבנה האתר. פתרון אפקטיבי של אחסון אתרים הוא פתרון יקר ויעיל ואין מקום לקיצורי דרך.

 

אם אתם בתהליך בניית אתרים אבל יש לכם עוד המון דברים על הראש - כדאי להשאיר את המלאכה בידי אנשי מקצוע מנוסים בתחום. הם כבר ידאגו לעיצוב אתרים מקורים, אחסון אתרים ואולי גם קידום אתרים - תלוי כמה תשלמו להם. היום ישנם לא מעט אנשי מקצוע העובדים באופן עצמאי ברשת, פרילנסרים של שירותים שונים: שירותי כתיבה שיווקית ותוכן ,  שירותי פרסום באינטרנט או שירותי שיווק באינטרנט ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ויו טיוב. בוגרי קורס קידום אתרים גם הם עובדים כפרילנסרים המעניקים שירותי קידום אתרים איכותיים ומקצועיים באופן פרטי.

 


אודות מחבר המאמר

Web Queen קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.