אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חברות שיווק באינטרנט

 

 

שיווק באינטרנט הפך להיות מילת קסם או יותר נכון מכונת כסף כל כך משומנת שכל חברה כיום מפעילה, בין היתר או כערוץ מרכזי, ערוצי שיווק באינטרנט. אך מאחר ולא כל אחד יודע איך לנהל מערך שיווק באינטרנט, מאחר והתחום של שיווק באינטרנט דורש מחקר, סקרים, דוחות סטאטיסיטיים, מידע בתשלום ועוד, ארגונים רבים פונים לקבלת יעוץ ושירותים בתשלום אצל חברות שיווק באינטרנט ואלו, רק הולכות ומתחזקות על בסיס מודל זה כשמידי שנה חודרות עוד ועוד חברות שיווק באינטרנט לתוך השוק.

שיווק באינטרנט - דורש ידע, הבנה, כלים טכניים ועוד:

שיווק באינטרנט הוא אמנם מאוד מאור רווחי, מאוד זול, מאוד חשוב בעיקר כאשר מדובר על שיווק לצעירים אשר גולשים באינטרנט רוב שעות היום אבל - שיווק באינטרנט הוא מסובך עבור מי שלא בקיא בכללים. זה לכאורה נראה מאוד קל אבל זה לא. יש כיום מיליוני אתרים ברשת. לכל אתר יש כמות שונה של גולשים מגילאים שונים, שכבות סוציו אקונומיות שונות, תחומי עניין שונים ועוד. בכדי לבחור את הפלטפורמות הנכונות - היכן להעלות תכנים, אילו תכנים להעלות כך שיתאימו לקהל היעד ויחברו אותם לערכי החברה המסחרית שלכם, יש צורך במידע אודות התנהגות הגולשים, מידע על האתר עצמו, דוחות,סקרים, מודלים לחישוב הסיכויים ועוד. מי שאינו מומחה בתחום לחלוטין לא יוכללהוביל בעצמו פרויקט מוצלח של שיווק באינטרנט.

שיווק באינטרנט - לא כל מי שיודע למכור יודע לשווק באינטרנט:

שיווק באינטרנט הוא ברובו שיווק סמוי. זה לא כמו נקודת מכירה במרכז מסחרי או דיוור ישיר לבתים. אין כאן מסר מכירתי בצורה הבאה: שלום, אנחנו חברת X ובאנו למכור לכם את המוצרים שלנו. שיווק באינטרנט הוא מתחכם, סמוי, מרמז... לא ברור לגולש, הישר מהרגע הראשון, כי מי שאחראי לתכניםהללו הוא ישירות בעל המוצר ולכן, שיווק באינטרנט בעיקר שיווק סמוי הוא כל כך רלוונטי וזוכה להצלחה כל כך כבירה כיום. הן שיווק ברשתות חברתיות והן שיווק באמצעות מידע ותוכן באתרים השונים, כל אלו צריכים להיות מובאים לגולשים בצורה עדינה, כדרך אגב, בהתגנבות מהחלון או הדלת האחורית. לא כל מי שיודע למכור מוצר בהכרח יודע לשווק אותו נכון.

שיווק באינטרנט - תשאירו את זה בידי המקצוענים שזהו תפקידם:

אז כפי שצויין תחילה, שיווק באינטרנט זו מכונת כספים חלומית! כמו מכונת ההימורים שמכניסים מתבע, לוחצים, ויוצאים מלא מלא מטבעות אבל רק אם יש מזל. שיווק באינטרנט זה בדיוק אותו מודל רק שהתנאי הוא לא מזל אלא הרבה ידע, ניסיון וכלים טכניים. שיווק באינטרנט הואתחום התמחות ומי שלא בא מהרקע של מיתוק, קידום אתרים, מנהל עסקים עם התמחות בשיווק, לא בטוח שיכיר את רוב המודלים ובוודאי שלא ידע להתנהל ברשת האינטרנט בה חברות רבות פועלות במטרה לשווק את החברות, המוצרים, השירותים,הרעיונות, הדעות הפוליטיות ועוד. זהו תחום שדורש מומחיות ומי שאין לו את הכלים, רצוי שלפחות תהיה לו התובנה שעליו לפנות אל הגורמים הנכונים.

אתרי אינטרנט רבים יכולים לקום ולפול בזכות פרסום באינטרנט . אם חשבתם ששירות כמו בניית אתרים או אחסון אתרים עתידים לספק לאתר שלכם את הסחורה, עתיד מזהיר ורווחים לרוב - טעות בידכם. פה רק מתחילה הדרך לפסגת האינטרנט, ואם תשכילו לבחור את אנשי הפרסום הנכונים והמנוסים - תגיעו רחוק. אנשי פרסום באינטרנט יודעים להעניק לכם מבחר פתרונות פרסום כגון קידום אתרים , שיווק ברשתות חברתיות, כתיבה שיווקית ועוד. לכל פתרון שיווק או פרסום באינטרנט - יש מטרה ויש תכלית, ולא כל כלי פרסומי מתאים לאתר שלכם. אם אתם מתעניינים בזה יותר, כדאי לכם להירשם לקורסים מקצועיים בשביל להכיר את עולם האינטרנט מקרוב ולשלוט בעניינים - קורס קידום אתרים , קורס פרסום ושיווק ועוד.

 


אודות מחבר המאמר

Ultra Web קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.