אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הטריקים והסודות של כתיבה שיווקית

 

רוצים ללמוד גם אתם איך לשדרג את התכנים השיווקייםשל החברה שלכם? בין אם אתם ארגוןם חברתי, מחלקה ציבורית, חברה מסחרית, מעצבים או חברה הנותנת שירות מכל סוג שהוא - אתם זקוקים לקהל שיכיר אתכם, יבחר בכם, יקנה אתכם, ימליץ עליכם לחבריו ועוד. לכן, כל מידע שמגיע מצד החברהחייב להיות מקצועי ביותר. כתיבה שיווקית היא לא לצאת ידי חובה היא אמנות בפני עצמה ולהלן כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם לשדרג את החומרים המוצגים ללקוחות (מידע בעמוד הבית, חוברות הסברה, מצגות, דיוור ישיר, ניוזלטרים ועוד). מוכנים?

 

כתיבה שיווקית - צרוו עניין?

כתיבה שיווקית נועדה ראשית כל לעניין את הגולש. אתם חייבים להבין כי הקהל המצוי חשוב לאלפי מסרים ביום, בעיקר באינטרנט אבל גם מחוצה לו. יש אינסוף מודעות שילוט חוצות, מודעות עיתונים, פרסומות רדיו ועוד. הלקוח המצוי לא יבזבז ולו שניה אחת על קריאת חומר לא מעניין. כתיבה שיווקית חייבת להיות מרתקת! בכל שלב. איך יוצרים עניין? שואלים שאלות כדי ליצור מתח (דוגמה: רוצים לדעת איך להפיסק את הנשירה?). מסרו נתונים חדשים (דוגמה: סקר חדש קובע כי רק 47% מהנשים שמגלות שהן בהריון אכן חשדו שיש סיכוי). ככל שהמידע יהיה חדש יותר, מעניין יותר ובעל מקור סמכותי ומהימן, כך הקוראים יתייחסו אליו ברצינות.

כתיבה שיווקית - צרו הזדהות:

כתיבה שיווקית נועדה לחבר בין האדם למוצר או בין האדם למותג או בין האדם לשירות מסויים. הדבר שמחבר בין לבין הוא כאמור ההזדהות. כתיבה שיווקית במקרה הזה חייבת להעשות מנקודת מבטו של הלקוח הפוטנציאלי תוך זיהוי הצרכים שלו לדוגמה: מצאנו לך פיתרון, מהיום אתה יכול גם לנהוג וגם לשתות כוס קפה חם מבלי לחשוש!

ככל שתענו על צורך קונקרטי של הלקוח בכתיבה ובהבטחה הפירסומית - כך הוא יתחבר יותר אל הטקסט המובא לפניו.

כתיבה שיווקית - כמה שיותר יפה ככה יותר מוכר?

כתיבה שיווקית לא נועדה עבור הקוראהאינטלקטואל אשר מסוגל לשבת ולקרוא מסמכים על גבי מסמכים... שחור על גבי לבן. אתם צריכים לתפוס את העיין וכאן נכנס לתמונה הנושא של עיצוב ויזואלי. פרט ללוגואים, תמונות, איורים וכיו"ב,הטקסט עצמו חייב להיות מעוצב למשעי: פונטים יפים, צבעוניים, כותרות בולטות, טקסט מסודר יפה על העמוד, כמובן נוח לקריאה ויפה לעין. זה מה שמוכר היום ולכן זה מה שיסייע לכם.

כתיבה שיווקית - חברו בין התכנים לאפשרות לפעולה עצמה כלומר צרו קיצור דרך:

כתיבה שיווקית נועדה למקסם את הרווחים של החברה ולא לשום דבר אחר. זכרו, עם כל הכבוד ליופי, ליצירתיות, לעניין... הכל נועד במטרה אחת למכור ולמכור! לכן, כתיבה שיווקית חייבת להוביל אל תהליך מכירה או התחלת מגעים בין הלקוח לחברה כאשר הסוף חייב להוביל לתחילת עסקה. עמוד שיווקי חייב להסתיים במשפטים כגון: הזמינו עכשיו! צלצלו היום.! לבירור פרטים נוספים או לתיאום פגישת יעוץ! אם זה עמוד אינטרנט - חיבים להיות קישורים לעמודי נחיתה להשארת פרטים וכמובן חייבים להיות טלפונים, כתובות של סניפים וכיו"ב לאורך הטקסט.

 

אם יש לכם רצון להפוך את האתר שלכם למוצלח יותר ממה שהוא, כדאי לכם לחשוב על פרסום באינטרנט וכמובן - שיווק באינטרנט . כתיבה שיווקית הוא אחד מהכלים הנחוצים למשימה זו, ושירותים כמו בניית אתרים או אחסון אתרים לא תמיד מספיקים בשביל להשיג את המטרה.  אתם יכולים להתחיל בשירות קידום אתרים במנועי חיפוש שדואג לפרסום של האתר שלכם בגוגל. כל תוכלו להיחשף בפני קהל יעד פוטנציאלי ולהגדיל את הרווחים. אבל לא רק זה מספיק - תוכלו לרכוש בעצמכם ידע יותר מקצועי, הרשמו לקורסים בנושאים שונים כמו קורס פרסום ברשתות חברתיות, קורס קידום אתרים ועוד - וגלו עולם מדהים של פרסום באינטרנט וכסף, הרבה כסף!

 


אודות מחבר המאמר

Ultra Web קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.