אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אחסון אתרים - רק בתנאים שלך

 

אחסון אתרים הוא בגדול לא אופציונאלי - כל מי שרוצה להעלות אתר לרשתהאינטרנט, בין אם זה אתר בית, אתר סחר, אתרתוכן או עוד רשתחברתית ועוד, חייב למצוא פתרון אחסון אתרים בכדי לחבר את האתר לרשתות האינטרנט המקומית והבינלאומית אבל - בחירת פתרון אחסון אתרים היא בחירה אישית של כל בעל אתר וכיום - עם כל האופציות העומדות בפניכם, בחירת הפתרון היא בחירה אישית. במאמר זה תוכלו לבחון את כל האופציות של אחסון אתרים כפי שהן מוצעות בימים אלו וכך תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה לגבי אחסון אתר האינטרנט שלכם.

 

אחסון אתרים על גבי תיקייה ברשת - יתרונות וחסרונות:

אחסון אתרים על גבי תיקיית FTP על גבי הרשת עצמה הוא פתרון חינמי. חשוב שמי שפותח את התיקייה כמובן יהיה בעל ידע ולא סתם הבנה בסיסית מאחר ויש חוקים ויש כללים לפתיחת תיקייה. היתרון כאן הוא שאינכם תלויים בחברה חיצונית המספקת שירותי אחסון אתרים על גבי השרתים שלה ואינכם מחוייבים לפרק זמן (מחוייבות של שנה), אינכם משלמים להם תשלום חודשי עבור אחסון וכן אינכם חייבים להקצות לה שטחי פרסום. התיקייה על גבי הרשת היא תחת הניהול שלכם כבעלי אתרים. קיימים כמובן חסרונות למודל של אחרון אתרים על גביתיקיה בעיקר הגבלת פעולות. לקוח הרבה זמן להעלות תכנים חדשים לאתר בעיקר בשעות לחוצות ולכן מודל זה של אחבון אתרים על גבי תיקיית ברשת היא לחלוטין לא פיתרון לאתרי תוכן חדשותיים! אחסון אתרים ברשת הוא פיתרון לחברות המחזיקות אתרי בית אשר בהם לא מבוצעים שינויים לעיתים קרובות. כמו כן, פתרון זה של אחסון אתרים על הרשת עצמה הוא פתרון לחרות בהן יש מתכנת או איש תמיכה אשר יוכל לפתור בעיות טכניות או לזהות בעיות טכניות בשוטף.

אחסון אתרים בחינם תמורת פרסום גוגל - יתרונות וחסרונות:

חברות אחסון אתרים רבות מציעות לכם כיום שירותי אחסון אתרים כולל תמיכה טכנית וטיפול בתקלות רשת בחינם! תמורת שטח פרסום באתר עצמו אשר ישמש את מנוע החיפוש גוגל בפרסום גוגל-אד-סנס. מנוע החיפוש מזהה גולשים מהאתר שלכם לפי מילות החיפוש שהם הקישו והתכנים הקיימים באתר שלכם ומציע להם עוד אתרים שאולי יעניינו אותם. לעיתים, גוגל אד סנס יכול ממש לכוון אותםלאתרים של מתחרים! זהו סיכון עבור חברות מסויימות. הבעיה היא שאין לכם שליטה על תוכן הפרסום. היתרונות הם ברורים: אתם מקבלים שירותי אחסון אתרים איכותיים, חומרה איכותית, תמיכה טכנית ברמה הגבוהה ביותר וכל זה בחינם אין כסף. זהו מודל מצויין עבור אתרים חדשים אשר עדיין לא החזירה את ההוצאה הכספית.

אחסון אתרים תמורת דמי אחסון יומיים על פי נפח האתר - יתרונות וחסרונות:

ויש כמובן את המודל ההגיוני של שלם דמי אחסון תמורת אחסון אתרים. המודל הזה הוא מאוד פשוט. חברות אחסון אתרים משקיעות בחומרה (בשרתים) והן גובות דמי אחסון על פי נפח האתר (ככל שאתר עמוס יותר בתכנים כבדים כולל קבצי וידיאו, קבצי סאונד, תמונות ועוד כך הוא בעל נפח גדול יותר ותופס יותר מקום על השרת - משמע דורש יותר חומרה). זהו מודל מקובל בכל מדינות העולם של אחסון אתרים.

אם אתם חושבים לבנות אתר אבל אתם גם חושבים איך לחסוך בהוצאות שלו - יש לכם פתרון שמחכה לכם. חברות בניית אתרים שונות מציעות סל של שירותים נחוצים לכל אתר אינטרנט. מבין שירותי הסל תמצאו כתיבה שיווקית , קידום אתרים , פרסום באינטרנט עם שיווק באינטרנט באמצעות רשתות חברתיות. סלי שירות משתלמים מביאים לכם את היתרון המשמעותי שלא תמצאו במשרדי פרסום או חברות קידום אתרים אחרות - כל השירותים נמצאים תחת קורת גג אחת. כמובן שאם אתם בעלי רקע כלשהו בתחום האינטרנט או למדתם קורס קידום אתרים - כדאי לחסוך עוד קצת כסף ולעשות זאת בעצמכם. אך לא לכולנו יש את הזמן לזה, לכן עדיף להשאיר את המלאכה בידי אנשי מקצוע.

 


אודות מחבר המאמר

Ultra Web קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.