אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים - איך זה יכול לעזור לך

 

אנשים חושבים על המושג קידום אתרים ומייד עולה להם בראש אתרי חדשות מובילים ואתרים גדולים אשר נהנים מתנועה ערה של גולשים. דווקא אותם אתרים ובעיקר אתרי החדשות והאתרי החדשות הפיננסיים, המסקרים את שוק ההון, אינם צריכים קידום אתרים מקצועי. אנשים מכירים אותם וכבר מחפשים אותם או אפילו מגדירים אותם כאתרי בית. דווקא האתרים הקטנים / בינוניים / נישתים ובעיקר החדשים, הם אלה שאותם הגולש אינו מכיר, אינו מחפש ישירות ובוודאי שאינו שומר כאתר בית או ברשימת המועדפים כך שהוא יוכל למצוא אותם בקלות. דווקא האתרים הקטנים, הנישתיים והחדשים הם אלה שאותם קידום אתרים יוכל למנף.

 

קידום אתרים במנועי חיפוש - רקע כללי:

אנשים אינם טורחים אפילו להכיר את שמות האתרים ובוודאי שהם לא זוכרים את הכתובת הרשמית של האתר (הדומיין) והגולש הממוצע פשוט מתעצל להקיש צירופים ארוכים ועודבאנלגית לכן, מכל הסיבות שצויינו ועוד, נעזרים במנועי חיפוש. במקרה של הרשת המקומית, אנשים פשוט נכנסים לגוגל ישראל ומקישים מילים או צירופים בעברית. מנועי החיפוש בכלל ובפרט גוגל ישראל הם אלו ששולטים בגורלות של אתרים. מנוע החיפוש מבצע את ההצלבה בין הנושא אותו חיפש הלקוח לבין התכנים הקיימים באתרים, מוצא אתרים רלוונטיים ואז מסדר אותם ברשימה כרונולוגית לפי הרלוונטיות (כאשר את הרלוונטיות קובע מנוע החיפוש). לכן, קידום אתרים הוא בעצם מספר פעולות ממוקדות בכדי לשכנע את מנוע החיפוש להציג את האתר הספציפי שלכם לפני המתחרים שגם הם רלוונטיים מבחינתו. יש כיום אנשים המתמחים בתחום של קידום אתרים הן ברמת ניהול התוכן (קידום אורגני / טבעי) והן ברמת ניהול קמפינים במנוע החיפוש, כלומר פרסום במנוע החיפוש תמורת תשלום בכדי "לשדל" את מנוע החיפוש להפנות אליכם יותר גולשים.

קידום אתרים במנועי חיפוש - מדוע זה כל כך חשוב דווקא היום?

מי שברצינות שואל מדוע יש כיום צורך חיוני בערוץ של קידום אתרים מוזמן לבצע ניסוי קטן: תכנסו למנוע החיפוש גוגל ישראל, תקישו את המילה חתונה או לחילופין מתכונים או כל מילה אחרת למעשה ותראו בדיוק כמה אופציות עולות לכם. יש כיום תחרות אגרסיבית ביותר בין האתרים השונים הפועלים בנישות זהות או מקבילות ולכן דווקא כיום, על רקע התחרות, צריך להשקיע מאמצים בכדי לתת לאתר הזדמנות אמיתית להביא לכם גולשים שיהפכו ללקוחות (בתקווה). קידום אתרים לא היה נחוץ בתקופה בה היו כמה אתרים בודדים בכל תחום, כאשר יש מאות ואלפי אתרים בכל תחום, קידום אתרים הוא לא רק נחוץ זו האופציה היחידה כשרוצים לשרוד באינטרנט.

קידום אתרים במנועי חיפוש - איך זה עובד בפועל?

ישנם כמה מודלים של קידום אתרים: ניתן להעביר את הטיפול לחברה המתמחה בשירותי קידום אתרים, ניתן לפנות אל מקדם אתרים חיצוני עצמאי (פרילאנס) וכן ניתן להעסיק מקדם אתרים מקצועי אשר יעבוד על האתר במשרה מלאה או חלקית.

 

קידום אתרים נשמע לכם מעניין? אתם יכולים להשתלב בשוק העבודה בקלות. כל מה שעליכם לעשות זה להתחיל וללמוד את התחום. תוכלו ללמוד קורס קידום אתרים מקצועי או ללמוד באופן עצמאי מהאינטרנט, בלוגים של מקדמים מקצועיים, אתרי לימוד קידום אתרים ומגוון של חומרי לימוד חינמיים מחכים לכם ברשת. אנשי קידום אתרים משתלבים בכל מחלקות החברה אשר בה הם נמצאים - מחלקת בניית אתרים , מחלקת אחסון אתרים , מחלקת שיווק באינטרנט , מחלקת פרסום באינטרנט ועוד. אנשי קידום אתרים מתעסקים גם בתוכן - משום שתוכן הוא כלי משמעותי בקידום. תכני כתיבה שיווקית לדוגמא משרתים גם אנשי קידום אתרים וגם אנשי שיווק באינטרנט - הם משווקים טקטואלית, ותפוצתם הרחבה באינטרנט יכולה להשפיע לטובה על קידום האתר.


אודות מחבר המאמר

atarCenter בניית אתרים באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.