אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים לבחירת פתרון אחסון אתרים

 

אחסון אתרים הוא תחום עליו צריך לתת את הדעת כבר ברגע שמתחילים לתכנן אתר. אתר חדש כמו גם אתר ותיק חייבים לשבת על שרת או לחילופין על תיקיית FTP  על הרשת בכדי לזכות בתקשורת ישירה לאינטרנט. פתרונות של אחסון אתרים ניתן למצוא כיום בכל מיני חברות בארץ או בחול, בחינם, בתשלוםסמלי או בתשלום מלא הכל תלוי בכמה אתם מוכנים לשלם ובמה אתם מצפים לקבל בתמורה. אז לפני שאתם מקבלים החלטות גורליות בנושא של אחסון אתרים, מאמר זה מרכז לכם את הטיפים החשובים ביותר לבחירת חברת אחסון אתרים או פתרון אחסון אתרים ברשת.

 

חברת אחסון אתרים המציעה דמי אחסון יומי במחיר תחרותי - כדאי לברר מה הקאטץ':

חברת אחסון אתרים רבות מפרסמות שניתן לאחסן אתרי אינטרנט אצלן תמורת דמי אחסון מינימליים ליום ואף מציעות כל מיני הצעות מפתות כמו דומיין חינם לשנה, חודש ראשון לניסיון ללא התחייבות ושאר הבטחות בומבסטיות שאי אפשר לעמוד בפניהן רק שצריך מאוד להזהר מהן. אחסון אתרים על גבי שרתים היא פעולה יקרה. השרת הוא חומרה יקרה וככל שהאתרים הינם בעלי נפח גדול יותר כך הם תופסים יותר מקום על השרת וכמו כן, חברות אחסון אתרים מתחייבות להעניק שירותי תחזוקה ותמיכה לשרתים. השאלהשאתם צריכים לשאול את עצמכם היא האם אכן אותה חברה מסוגלת, תמורת סכום זעום שמתחיל משני דולר ליום אחסון לספק את כל החבילה - כלומר חומרה איכותית ואנשים איכותיים שיטפלו בתקשורת השטופת ובתקלות רשת ביעילות מבעוד מועד?

חברת אחסון אתרים שמציעה לכם אחסון חינם תמורת פרסום - האם זה באמת כדאי?

המודל של אחסון אתרים בתמורה לשטח פרסום נשמע מאוד מפתהבעיקר לחברות חדשות המקימות אתרים קטנים והן לא בטוחות כמה גולשים יפקדו את האתר מידי יום. מדובר על לקיחת סיכון במודל זה כי אמנם אתם חוסכים כמה דולרים ליום של תשלום עבור דמי אחסון אתרים אבל אתם מוותרים על שטח פרסום. במקרים רבים, אתרים אשר להם יש קהל יעד ממוקד ויש להם תנועה ערה של גולשים - הם מצליחים להרוויח משידור באנרים של מפרסמים אחרים וכך ששטח הפרסום באתר יכול להיות מנוצל בצורה יעילה יות (רווחית יותר) אם לא ישמש את החברה לאחסון אתרים. זהו מודל שצריך לבחון אותו לעומק או לפחות לדרוש שבחוזה תהיה אפשרות יציאה ממסלול זה.

אחסון אתרים על גבי תיקיית FTP ברשת - האם זה פתרון חכם?

אנשים אוהבים לשמוע את המושג חינם אין כסף! גם המילה חינם מספיקה בכדי להעלות חיוך רחב על השפתיים של הישראלי הממוצע. אבל לכל דבר שמגיע בחינם יש מחיר ולעיתים מדובר על מחיר גבוה יותר מאש/ר לו הייתם רוכשים את המוצר ולא ממתינים לקבל אותו ב"חינם". אחסון אתרים על גבי תיקיות ברשת זה אמנם פטנט שלא עולה פרט לעבודה הטכנית של פתיחת תיקייה והעלאת האתר אבל - יש הרבה בעיות טכניות / בעיות תקשורתלהן לא יהיה לכם פתרון וכמו כן, כאשר מדובר על העלאת קבצים ותכנים חדשים - צפויות לכם בעיות גישה מפאת עומסים על המערכת.

 

הרבה אנשים מחפשים שירותים חינמיים באינטרנט. בניית אתרים היא עסק לא פשוט, והרבה מחפשים את הדרך הקלה ליישום ורצוי שלא יעלה כסף. שירותים בסיסיים כמו אחסון ובנייה הם שירותים חינמיים בדרך כלל, אך שירותים אחרים כמו קידום אתרים , שיווק באינטרנט וכן הלאה - אלו אתרים שיעלו לכם כסף. ומדוע? מכיוון שכאן דרושים אנשי מקצוע מתחום פרסום באינטרנט בשביל להביא לכם תוצאות. ומי הם אנשי המקצוע שלכם? ישנו מבחר גדול - החל ממקדמים מקצועיים, סטודנטים שרק כעת סיימו קורס קידום אתרים , כותבי תכנים, כותבים מקצועיים של כתיבה שיווקית , מומחים בפרסום בגוגל, מומחים בפרסום ברשתות חברתיות ועוד. מומלץ להיוועץ איתם ולשמוע פרטים נוספים אודות השירותים השונים.

 


אודות מחבר המאמר

atarCenter בניית אתרים באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.