אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תרגום רפואי מאנגלית לעברית

תרגום רפואי, תרגום אנגלית עברית

תרגום רפואי הינו תחום רחב מאד המאגד תחתיו שירותי תרגום לאנשי מקצוע מתחום הרפואה ולאנשים פרטיים גם יחד. חברות תרגום מקצועיות ואיכותיות מעניקות שירותי תרגום רפואי ברמה גבוהה מאד תוך הקפדה על שלושה פרמטרים חיוניים שבלעדיהם לא ניתן יהי לסמוך על שירות התרגום הרפואי שלהם והם:

תרגום רפואי שמתבצע על ידי מתרגם מתחום הרפואה, פרמטר שני, רמת ההיכרות של המתרגם עם כל אחת מהשפות הינה ברמת שפת אם והפרמטר השלישי היכרות מעמיקה ואישית של המתרגם עם התחום הנקודתי בו מתרכז המסמך לתרגום ברפואה.

 

שלושת אלו מאפשרים תרגום ברמה גבוהה ואחריות על תוכנו של הטקסט. מכיוון שלא פעם מדובר בחיי אדם, בעיקר בתרגום רפואי של מסמך המלצה לרופא או בדיקות מורכבות, אי אפשר להשאיר מקום לטעויות ועל התרגום להיות מדוייק בצורה טוטאלית.

 

שירותי תרגום רפואי

השירותים המוצעים מתחלקים לשניים: שירותים מקצועיים ושירותים אישיים. בקטגוריית השירותים המקצועיים מתרכזים שירותי תרגום רפואי של מאמרים, אתרי אינטרנט ותוכנות מעולם הרפואה. בנוסף תרגום מסמכים רפואיים טכניים, תרגום חוברות תרופות, חוברות הפעלה של מכשירים רפואיים ועוד.

 

שירותי תרגום רפואי עבור אנשים פרטיים מתרכזים בתרגום רפואי של תוצאות בדיקות, מרשמים רפואיים, תביעות ביטוח רפואיות, תרגום היסטוריה רפואית או תרגום רפואי של תיק חולה במטרה להעביר אותו לבית חולים מעבר לים למשל ועוד.

 

תרגום אנגלית עברית של מסמכים רפואיים

אנשים שפונים לקבל טיפול בארצות הברית זקוקים לשירותי תרגום אנגלית עברית של מסמכיהם הרפואיים. התרגום נעשה באמצעות מתרגם מומחה מעולם הרפואה הבקיא בניירת מהסוג הזה. תרגום אנגלית עברית נחשב לתרגום פשוט יחסית בעיקר בשל הקרבה שלנו לשפה האנגלית.

 

תרגום רפואי של מסמכים שאינו תרגום אנגלית עברית הינו מורכב יותר ודורש פנייה למתרגם ייחודי שיושב לא פעם בארץ המוצא שלו ומשם מבצע את התרגומים. למשל תרגום לפולנית, צרפתית, הולנדית וכדומה.

 

כל תרגום רפואי עובר מספר בדיקות התאמה ומקבל אישור סופי רק לאחר שנקרא על ידי שני מתרגמים מומחים בתחום לפחות. כאמור תרגום שכזה עוסק לא פעם בחיי אדם ויש להתייחס אליו בהתאם.

 


אודות מחבר המאמר

כל תרגום

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.