אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פרסום באינטרנט בחינם!

 

פרסום בחינם נשמע לכם כמו צירוף הזוי? טוב מידי בכדי להיות אמיתי? אין מצב שאפשר כיום לפרסם משהו בחינם במדינה הזה? ובכן, הכותרת הזו היא לא עוד טריק - פרסום באינטרנט בחינם, באמצעות הפצת מידע באתרי תוכן, פורומים, בלוגים ורשתות חברתיות, קיים, שריר עובד ואפילו רווחי עבור חברות שכבר למדו לנצל את המודל.

 

רוצים גם אתם ללמוד על פרסום באינטרנט ולראות איך פרסום באינטרנט יכול לקדם את העסק שלכם? ובכן תמשיכו לקרוא את המאמר ותתחילו להאמין!

 

פרסום באינטרנט דרך הפצת מידע חדשותי ומקצועי:

פרסום באינטרנט יכול להיות בחינם אין כסף, פרט כאמור לשעת העבודה, כאשר עובדים בשיטת הפצת חומר לתקשורת כמו שעושים יחצנים. אנשי יחצי ציבור, לא רק שאינם משלמים לתקשורת, אסור להם על פי חוק לשלם ולעיתונאים אסור על פי חוק לקבל תשלום. העברת המידע כפי שהיא מתבצעת - מהיחצנים אל העיתונאים - מתבצעת על בסיס יצירת עניין ואינטרסים משותפים. כל עיתון, כלמגזים וכל מדור זקוק למידע מקצועי ולבעלי מקצוע לראיין אותם לכן היחצן בעצם מתווך בין הלקוח שלו לבין הכתב או העורך.

 

פרסום באינטרנט בחינם יכול להתבצע בדיוק על אותו מודל.פרסום באינטרנט בחינם יכול להתבצע באופן הבא (רק דוגמא): חברה מסחרית אשר רוצה שיכתבו עליה בארת מסויים, אתר בו מתפרסמות ידיעות כלכליות / עסקיות על השוק יכולה לשלוח לעורך האתר מידע על החברה המסחרית מידע כגון: חברת X זכתה במכרז הממשלתי ותבנה קניון חדש בקריות, או אורי כהן מונה למנכ"ל החדש של חברת X והוא רצה לשתף את האתר, באופן בלעדי בתוכניות ובאסטרטגיה החדשה שלו לקראת כניסתו לתפקיד. למרות שזה מהווה פרסום ישיר לחברה, גם לעורך העתר יש אינטרס לפרסם את המידע ובעיקר את החדשות ולכן כולכם מרוויחים. זה המודל של פרסום באינטרנט - שיתוף אינטרסית / שיתוף פעולה.

פרסום באינטרנט דרך בלוגים, פורומים, טוקסקים ועוד:

כתיבת טקסטים אשר מקדמים ערכים של חברה מסחרית מסויימת, בין אם באמצעות כתיבת בלוג, העלאת חומרים שיווקיים בפורום ועוד, כל אלו הם אמצעים כשרים ולגיטימיים של פרסום באינטרנט בעידן המודרני. פרסום באינטרנט הלא מתבצע הן באופן גלוי (באנרים פרסומיים) והן באמצעים סמויים כך שהגולש לא בדיוק מזהה שמנסים למכור לו משהו. לכן, פרסום באינטרנט בצורת זו היא אופציה מושלמת להעביר מסרים פרסומיים דרך הדלת האחורית, היינו ללא ידיעת הגולש.

פרסום באינטרנט דרך רשתות חברתיות:

פרסום באינטרנט דרך רשתות חברתיות הוא הצעקה האחרונה בעולם הפרסום בעיקר כאשר מדובר על פרסום לצעירים כולל: ילדים, נוער, סטודנטים, חיילים משוחררים ועוד. צעירים מבלים שעות על גבי שעות ברשתות חברתיות והמידע שם עובר בצורה ויראלית היינו מתפשט במהירות כמו וירוס. לכן, מספיק להעביר מסר מעניין לאדם אחד והוא כבר יפיץ את זה לכל מאה החברים שלו וכל אחד יפיץ את זה למאה החברים שלו. פרסום באינטרנט הוא פרסום ויראלי ולכן הוא עובד!

 

אם כבר אתם מפרסמים באינטרנט, תעשו את זה בגדול! חברות העוסקות בתחומי הפרסום השונים באינטרנט כמו שיווק באינטרנט , ועוד - מציעות לכם מגוון שירותים לפרסום מהיר ויעיל ברשת! היום תוכלו לקבל את כל השירותים תחת קורת גג אחת - בניית אתרים , אחסון אתרים , הפצה של תכנים שיווקיים, תכני כתיבה שיווקית , קידום אתרים ועוד. ככה עושים היום פרסום באמת! אם אתם רוצים לעבוד בצורה עצמאית, תוכלו להירשם ללימודי קורס קידום אתרים או ללמוד בעצמכם את התחום באמצעות אתרים המלמדים ומעניקים חומר רחב בנושא.

 

 

 


אודות מחבר המאמר

starweb בניית אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.