אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיווק באינטרנט - זה שיווק!

 

מה זה אומר שיווק באינטרנט? ממה נבדל שיווק באינטרנט משאר ערוצי השיווק הקיימים ומדוע כל כך הרבה עסקים נישתיים קטנים, חדשים ובעלי תקציבים נמוכים פונים דבר ראשון אל האופציה של שיווק באינטרנט? כל זאת ועוד במאמר הבא הדן בתופעת שיווק באינטרנט כמגמה הולכת ומתחזקת בשוק הישראלי.

 

שיווק באינטרנט כאמצעי שיווק ראשי לקהל הישראלי / יהודי:

שיווק באינטרנט הוא הדרך להגיע אל הקהל הישראלי והיהודי בכלל כי הם מחוברים לאינטרנט. הישראלים אוהבים את האינטרנט, סומכים על המידע הנמסר להם דרך האינטרנט, מתים על רשתות חברתיות וכו'. כל מי שאתם מכירים הוא בעל גישה לאינטרנט והוא צוברכמה שעות אינטרנט טובות ביום! לכן, הדרך היעילה ביותר להעביר מסרים שיווקיים היא כאמור שיווק באינטרנט. איך זה עובד?

 

שיווק באינטרנט עובד בכל ערוץ קיים: החל מפרסום באמצעות באנרים, דרך הפצת מידע באמצעות כתבותתוכן, כולל מידע בצורת מאמרים מקצועיים ועוד. כל דרך להעביר מסרים היא כשרה. אין פיקוח באינטרנט ואין בקרה. החל מאתר הבית של החברה שלכם ועד לכל רשת חברתית, אתר שמאפשר העלאת תגובות, קבצים, תמונות, חדשות ועוד, כל מדיה אפשרית להזרמת מידע חיובי ומיתוגי על החברה היא פלטפורמה מצויינת עבור שיווק באינטרנט.

שיווק באינטרנט כאמצעי לפיתוח וביסוס קשרי סחר בינלאומיים:

שיווק באינטרנט הוא במקום כרטיסי טיסה לחו"ל, במקום פירסום מודעות בשפות זרות בעיתונים שאינכם מכירים, במקום העברת תשלומים למשרדי פירסום במדינות שונות... בקיצור - שיווק באינטרנט הוא הדרך הזולה ביותר ואולי הערוץ העיקרי כיום לפיתוח קשרי סחר בינלאומיים ופניה אל קהלי יעד זרים חדשים.

 

שיווק באינטרנט כמובן חייב להעשות תוך שיתוף או יעוץ מול חברה או אדם שהוא תושב המקום וכמובן שיש לעבוד עם מתרגם מקצועי וכל זאת בכדי לוודא כי מערך שיווק באינטרנט עבור מדינה זו או אחרת הוא אפקטיבי כלומר יש שימוש בשפה תקנית ובמסרים המוכרים לציבור. שיווק באינטרנט הוא כלי עבודה עיקרי בעיקר כאשר מדובר על מדינות המערב.

שיווק באינטרנט כאמצעי קידום רעיונות עבור ארגונים חברתיים ופוליטיים:

ככל שלארגון חברתי, מוסד ממשלתי או תנועה פוליטית יש תקציב נמוך יותר למערך הפירסום וההסברה, כך האופציה של שיווק באינטרנט הופכת יותר רלוונטית. שיווק באינטרנט הוא ערוץ שיווקי אשר מאפשר פניה אל קהל רחב ומגוון, בפרק זמן קצר ובעלויות נמוכות יחסית. האינטרנט מאפשר הפצת מידע בצורת תכנים באתרי בית של הארגון, הפצת מידע בחינם ברשתות החברתיות, פורומים, בלוגים וכו'.

 

הפצת מידע באמצעות פניה לאתרי חדשות ושאר אתרי תוכן אשר עוסקים בתחומים של חברה ופוליטיקה לעיתים אף אתרים חדשותיים ויחד עם זאת, גם כאשר מדובר על פירסום בתשלום, שטחי פרסום באינטרנט הם הרבה יותר זולים מאשר המדיות המתחרות.

 

מדי שנה נרשמים צעירים רבים, חלקם משוחררים טריים וחלקם אחרי תואר ראשון, לקורסים מקצועיים בתחום האינטרנט. קורסים מקצועיים כאלו מעניקים להם הזדמנות לפתוח קריירה חדשה ומעניינת, וצוהר אל עולם העסקים ברשת. כמה מהקורסים המבוקשים הם קורס קידום אתרים , קורס בניית אתרים , קורס שיווק באינטרנט , קורס פרסום באינטרנט באמצעות גוגל ורשתות חברתיות ועוד. כל הקורסים האלו מלמדים אתכם הכל מ-א' ועד ת' בכל מה שקשור לעולם האינטרנט - בנייה, אחסון אתרים , קידום אתרים , שימוש בתכני כתיבה שיווקית ומשמעותה בעולם העסקים ועוד ועוד.

 

 


אודות מחבר המאמר

ALL SITE בניית אתרים וקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.