אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים במנוע חיפוש

 

לא מרוצים מהאתר, למרות שהוא נראה מצויין, רק עכשיו סיימת לעצב אותו מחדש וכתבת מחדש את כל התכנים כולל תכניםבלעדיים יחודים לתחום ההתמחות שלכם? אין עוד מה לעושת, שום מתיחת פנים של האתר ושום שדרוג של התכנים עצמם לא יעזרו. אין לכם מספיק גולשים באתר כי אתים לא מקודמים במנועי החיפוש. מה שאתם צריכים לעשות ועוד בהקדם האפרשי זה להתחיל לפעול בערוץ של קידום אתרים.

 

כל הטיפים שמוגשים לכם במאמר זה מדברים על קידום אתרים ברשת המקומית הישראלית אך אם יש לכם אתר שהוא בשפה זרה וברשת במדינה אוחרת או לחילופין, אתר באנגלית המסתיים ב-COM  ואתם רוצים לשפר את ההישגים שלו - הכל רלבנטי רק שהחברות שיכולות לסייע לכם הן בחו"ל ולאו דווקא בארץ. פרט לכך - הכל רלבנטי.

 

קידום אתרים - קונספט מרכזי:

המושג קידום אתרים הוא כל כך מושרש בתרבות האינטרנטית כיום מאחר והתחום של קידום אתרים הוא תחום אשר חורץ גורלות באינטרנט. מנועי החיפוש הם ערוץ התקשורת העיקרי הממוקם בין הגולש לבין מאגר האתרים ברשת, מאגר אשר מספרו הולך וגדל עם הזמן.  כאשר גולש מחפש מושג או צירוף, מנוע החיפוש עורך סריקה מידית ומציג בפני הגולש עמוד תוצאות עם קישורים לכל מיני אתרים או ישירות לעמודים ספציפיים באתרים בהם קיים המידע המבוקש. קידום אתרים מקצועי נועד להתערב בפעילות האוטומטית אשר מתקיימת בתוך מערכת מנועי החיפוש. קידום אתרים נועד לתעדף את האתר שלכםכאשר אנשים מחפשים ביטויים או מושגים הקשורים לתחום עיסוק האתר. כלומר, אם האתר שלכם הוא אתר דיאטות ויש בו מידע נרחב על דיאטות לקיץ, מתכוני דיאטות,פורומים דיאטנים ועוד, כאשר גולש מקיש את המושג דיאטה, למנוע החיפוש יש כעת המון אפשרויות בחירה מבין אתרים רבים ומידע רב המצוי בתוךאתרים רבים אבל בשל כתיבה ועריכה נכונה ובעיקר ממוקדת של טקסט ובעיקר הודות קמפיינים ממומנים במנועי החיפוש, המנוע יפנה אותם ראשית כל אל האתר שלכם או לפחות ימקם אתכם במקום גבוה בעמוד התוצאות. קידום אתרים עובד בדיוק על הנקודה הזו וזו הנקודה הקריטית ביותר של ניהול אתר ברשת.

קידום אתרים אורגני:

קידום אתרים אורגני הוא כל מה שקשור בשיפור הצלחת האתר ללא תשלום. כלומר, על פי שיטה זו, ככל שאתם בוחרים את נושאי הכתיבה ועורכים את הטקסטים בצורה נכונה וממוקדת, כך מנוע החיפוש יתן לכם עדיפות על פני אתרים אחרים כאשר מילות החיפוש המופיעות אצלכם באתריופיעו בתדירות הנוכונה ובמינוחים הנכונים.

קידום אתרים בצורת קמפיין במנוע החיפוש:

אבל המודל המרכזי של קידום אתרים באינטרנט הוא זה של ניהול קמפיינים ממומנים במנועי חיפוש כי הרי כולם יודעים שמנועי חיפוש לא עובדים בחינם ולא בכדי לשרת את הציבור הרחב. מנועי חיפוש מעניקים עדיפות לכל מי שמנהל קמפיין ומוכן לשלם יותר. זה בעצם הימור. מי שמשלם יותר למנוע החיפוש,על מילה או צירוף מילים אשר מתאימות לאתר שלו - זוכה לעדיפות על פני אתרים אחרים אשר גם הם תואמים את מילות החיפוש.

 

פרסום באינטרנט הנו תחום תוסס במיוחד אשר מעסיק מאות אלפי אנשים מדי שנה בעבודות מרתקות. גם שיווק באינטרנט הוא תחום נרחב המתפרס לכיוונים שונים כמו כתיבה שיווקית , שיווק ברשתות חברתיות, ועוד. אם אתם רוצים להתחיל ולעסוק בתחום הזה, מומלץ להירשם לקורסים מקצועיים בתחומים שונים. קורס קידום אתרים הוא קורס להקניית ידע חשוב של קידום אתרים, שם תוכלו ללמוד הרבה דברים על עולם הפרסום והשיווק ברשת, וגם על בניית אתרים , אחסון אתרים , ועוד. כל הידע הזה יכול לשמש אתכם בהמשך כאשר אתם נרשמים לקורסים מקצועיים נוספים כמו קורס פרסום בגוגל ועוד.

 

 


אודות מחבר המאמר

ALL SITE בניית אתרים וקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.