אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השכרת רכב בגרמניה וביטוחים טובים

 

אנשים שמעוניינים לעשות טיול גדול באזוריה השונים של גרמניה מוטב להם אם ישקלו את האופציות השונות העומדות בפניהם. מצד אחד גרמניה זוהי מדינה גדולה ומסודרת מאוד, שירותי הרכבות בה מעולים וכך גם המוניות והמטרו בו ניתן להשתמש ברוב הערים הגדולות של אירופה. החיסרון הוא שהתחבורה הציבורית בגרמניה עולה הרבה מאוד כסף, כך שאולי כדאי לתיירים לחשוב על אופציות נוספות. השכרת רכב בגרמניה זו יכולה להיות  אופציה יותר זולה, באם מדובר במשפחה היוצאת יחד לטיול ולא באדם בודד. ישנן חברות רבות מאוד העוסקות ומציאות רכבים להשכרה בגרמניה, ולקוחות יכולים ליצור איתן קשר כבר מישראל, כלומר עוד לפני הנסיעה.

חברות ישראליות לרכב בגרמניה

תכנון טיול בגרמניה דורש הרבה תשומת לב וזמן, כיוון שכחלק מההכנות נרצה לערוך השוואת מחירים. השכרת רכב בגרמניה לתקופה ארוכה זוהי יכולה להיות הוצאה לא מבוטלת, ולכן כדאי לבדוק את המחירים שמציעות החברות השונות. את כל הזמנת הטיול, כמובן, ניתן לבצע דרך האינטרנט מבלי לצאת מהבית. אפשר להזמין את כרטיסי הטיסה לכל המשפחה באינטרנט, את המלונות, וכמובן גם את הרכב. ישנן הרבה חברות ישראליות שהן למעשה חברות בין לאומיות, ישראל מהווה עבורם רק עוד אחד מהסניפים הקיימים בעולם, וכך אפשר ליצור איתם קשר בישראל בעברית, לבצע את ההזמנה ובגרמניה רק להגיע למקום שקבענו ולקחת משם את הרכב.

עוד פתרון העומד בפני הלקוחות בסוגיה של השכרת רכב בגרמניה הוא להגיע לשם ולעשות את הכל באופן יותר ספונטני. לא תמיד תיירים יודעים מראש את כל תוכנית הטיול שלהם, ולעיתים הם יעדיפו להגיע אל היעד ולשנות את התוכנית לפי מה שמוצא חן בעיניהם. במקרים כאלה הם יוכלו לגשת לאחת מחברות העוסקות בתחום של השכרת רכב בגרמניה עצמה ולהחליט לכמה זמן ירצו את הרכב, איזה סוג רכב מתאים להם, וכמובן איפה ירצו להחזיר אותו. חשוב לדעת לרוב החזרתו של רכב בסניף אחר של החברה ממנה נלקח תעלה את מחיר העסקה, וכמו כן, המחיר הראשוני שאומרים ללקוחות או שהם קוראים באינטרנט, זהו המחיר הבסיסי ולרוב הוא לא כולל את הביטוחים.

ביטוחים בשעת השכרת רכב

לעיתים קורה לנו שמרוב הרצון לחסוך ולמצוא את העסקה הטובה ביותר, אנחנו קצת מאבדים את שיקול הדעת הרגיל שלנו ומוותרים על דברים שברגעים אחרים נראים לנו חשובים. כמובן, מדובר על ביטוחים. זה נכון אומנם שחברות השכרת הרכב מנסות להגדיל את הרווחים שלהן על ידי מוצרים נלווים, כמו כסא ישיבה לתינוק או GPS, אך מצד שני אמת הדבר כי ביטוח על רכב הוא דבר שעלול לשנות את החיים. אומנם ביטוח הרכב המוצע לנו ברוב החברות האלה הוא באמת מאוד יקר, אבל אם לא נשלם אותו אנחנו עלולים להצטער ולשלם ביוקר בהמשך.


אודות מחבר המאמר

Servula היא פלטפורמה ייחודית למקדמי אתרים,  דרכה ניתן לקנות שירותים איכותיים שמתבצעים ידנית על ידי פרילנסרים. אנחנו כותבים תוכן איכותי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזו רק דוגמא לשירות אחד).

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.