אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים בדרך הטבעית

 

מכירים את הביטוי קידום אתרים אורגני אבל עדיין לא מבינים אותו לעומק? קידום אתרים אורגני הוא קידום אתרים טבעי כלומר לא באמצעות קמפיינים בתשלום ולא באמצעות שיתופי פעולה וברטרים למינים עם אתרים אחרים. קידום אתרים אורגני אומר שדרוג האתר כך שהסיכוי שלו להוביל אליו גולשים דרך מנועי חיפוש יעלו מעצמם באמצעות בניית נכונה, עריכה נכונה ותחזוקה נכונה של אתר. במאמר זה אתם עומדים ללמוד הכל על קידום אתרים אורגני בכדי שתוכלו לשפר את הביצועים של האתרים שלכם במקביל.

 

הקונספט המרכזי של קידום אתרים הוא חיבור אינטרסים אחד גדול. אתרים רבים באינטרנט מציעים מידע מכל סוג שהוא, החל מחדשות היום, דרך מידע כלכלי, דרך אתרי תרבות ומוזיקה, אתרי סחר אלקטרוני, אתרי ספורט ועוד. בכדי להגיע אל סוג של אתר שמעניין את הגולש או בכדי למצוא מאמר או כתבה בנושאים ספציפיים, הגולש יכנס לאתר חיפוש / מנוע חיפוש כגון גוגל ישראל ויקיש את מילות החיפוש שלו (דוגמה: "הדברת מזיקים" או "הצגות ילדים" ועוד"). מנוע החיפוש יערוך הצלבה מהירה בין המידע הרב שיש לו בנושא (אתרים של בעלי מקצוע שעוסקים ישירות בתחום, אתרים כללים המעלים כתבות אומאמרים ועוד) ויגיש ללקוח עמודי תוצאות כשכל התוצאות נמצאות בו אבל - הן מסודרות כרונולוגית לפי הרלוונטיות שלהן על פי שיקול הדעת הממוחשב של מנוע החיפוש. הצורך הנואש של בעלי אתרים בפתרונות קידום אתרים נובע מכך שההיררכיה של מנועי החיפוש לא מציבה את האתרים שלהם בראש הרשימה ולכן גולשים אינם מגיעים כלל לאתר או ליתר דיוק - הם אפילו לא יודעים על קיומו.

 

לכן קידוםאתרים גם אם הוא משלב קמפיינים ממומנים, קישורים עם אתרים אחרים ועוד ועוד מהלכים להזרמת גולשים לאתר - הצעד הראשון לשדרוג האתר בתהליך קידום אתרים נורמטיבי הוא הפיכת האתר קריא / ברור / ממוקד עבור מנועי החיפוש. הדבר הכי חשוב שעליכם לדעת על קידום אתרים בכלל ועל מנועי חיפוש בשקלול האורגני הוא שלא בני אדם אלא מחשבים מבצעים את ההצלבה. אמנם אנשים מתכנתים את המחשבים אבל הפעילות נעשית אוטומטית ולכן המחשב נוהג כקופסא. אם האתר שלכם עוסק בחיות ויש לכם המון תמונות ואף קבצי וידיאו ושמע של כל חיה על פני כדור הארץ לא בטוח שאם גולש יקיש את המילה חיות או גורילה הוא יגיע אליכם - מדוע? כי מנוע החיפוש לא מזהה תמונות, איורים וקולות.

 

האדם כן - המחשב לא! לכן אתר כזה צריך להכיל טקסטים רבים וממוקדים ככל הניתן. יש ליצור עמודי תוכן ממוקדים המתארים בדיוק מה מכיל האתר - לא רק שגולשים הסקרניים יהיה חומר עיוני רב מעניין לקרוא בעת הגלישה באתר, מנוע החיפוש ידע מהו תחום העיסוק של האתר ואילו סוגי מידע קיימים בו. הקונספט של קידום אתרים הוא כמובן למשוך כמה שיותר גולשים אל האתר. הגולשים מבחינתם מחפשים כמה שיותר מידע, כמה שיותרעדכני, כמה שיותר אטרקטיבי ולכן - ניהול תוכן נכון יכול להביא לכם הרבה גולשים ישירות דרך מנועי חיפוש.

 

צעירים נמרצים המעוניינים להשתלב בתחום קידום אתרים, מתחילים את דרכם בלימודים אינטנסיביים של קורס קידום אתרים מקצועי. קורס קידום אתרים חושף את תלמידיו לא רק לקידום אתרים, אלא גם לתחומים נוספים המשיקים לקידום אתרים וקשורים בו: פרסום באינטרנט , שיווק באינטרנט , בניית אתרים , אחסון אתרים , הפצת תכנים לקידום ותכני כתיבה שיווקית , ועוד. אנשי קידום אתרים הם אנשים פעילים בקשת רחבה של תחומים. לכן הם אנשי מקצוע מבוקשים, אשר הופכים גם ליועצי אינטרנט עסקיים - מוצלחים מאוד!

 


אודות מחבר המאמר

team1 קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.