אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אחסון אתרים פתרונות לשימושכם

 

מחפשים אחר פתרונות אחסון אתרים עבור האתר החדש שלכם אשר נמצא בתהליך הקמה? ככל שתתחילו לברר פתרונות כך האפשרות שלכם לבחור את האלטרנטיבה הטובה ביותר גדולה יותר. כדאי לכם להתחיל לברר לגבי האופציות הקיימות כיום בתחום של אחסון אתרים והדרך הראשונה לפעול היא באמצעות מאמר זה. כאן תקבלו את כל המידע הרלוונטי על אחסון אתרים בארץ, אחסון אתרים בחו"ל, אחסון אתרים בחינם ואחסון אתרים תמורת פרסום. כל המודלים - כל האפשרויות הפתוחות בפניכם.

 

אחסון אתרים בחינם - האם יש דבר כזה?

כן יש. תתפלאו. יש דבר כזה אחסון אתרים. הצורך שנוצר בעשור האחרון ובפרט בשנים האחרונות בפתרונות אחסון אתרים הביא לכך שחברות רבות בארץ ובעולם משקיעות ביצירת פתרונות של אחסון אתרים כמודל עסקי. זהו הקונספט. אם תקישו במנועי חיפוש את הצירוף אחסון אתרים תגלו שיש אינסוף פתרונות, שיטות, חברות בארץ, חברות בחו,ל... רק תבחרו. אי אפשר כיום להפעיל אתר ללא אחסנתו על גבי שרת כך שהוא יהנה מתקשורת רשת אינטרנטית ומאחר וכך, כל אותם מיליוני! אתרים הקיימים ברשתזקוקים לפתרונות אחסון אתרים וכמו כן, כל מיליוני האתרים שעתידים להבנות בעתיד ואפילו בעתיד הקרוב - זקוקים לפתרונות אחסון אתרים ברשת. לכן, יש כיום כל כך הרבה אלטרנטיבות ויש גם תחרות בין החברות וכרגיל - כשיש תחרות הצרכן מרוויח ובמקרה שלכם - אתם מרוויחים מודלים של אחסון אתרים בחינם. אז לתשובכם - יש חיה כזאת אחסון אתרים בחינם.

 

ניתן לאחסן אתרי אינטרנט שלמים על גבי תיקיות FTP ברשת עצמה. מדובר על שליחת קבצים לתיקיה שנפתחה על שם האתר ורק לכם, לבעלי האתר, יש גישה אליה. כמו כן, ניתן להנות משירותי אחסון אתרים אצל חברות אחסון אתרים ללא תשלום ואף להנות מתחזוקת השרתים ותמיכה טכנית וכל זאת בתמורה לשידור פרסומת של גוגל באתר.

 

אחסון אתרים בחו"ל - איך זה עובד ומתי בכלל צריכים את המודל הזה?

קיימת האופציה של אחסון אתרים בחברות בארץ, ויש כיום לא מעט חברות ישראליות המספקים פתרונות אחסון אתרים, אך יחד עם זאת, יש עוד אלפי חברות בחו"ל המציעות את המודל של אחסון אתרים. האופציה של אחסון אתרים בחו"ל,כלומר בחברות הממוקמות בחו"ל ומחוברות לרשת המקומית שם, היא אופציה רלבנטית עבור חברות ישראליות המקימות אתרים באנגלית או בכל שפה אחרת. מדובר על אתרים אשר פונים אל הקהל הזר. בין אם מדובר על קהל דובר אנגלית בכלל או קהל ספציפי כמו האנגלים. במקרים כאלה, יש כאמור לתת לאתר סיומת מקומית באנגליה היינו כתובת דומיין המסתיימת UK.CO וכן אז חשוב לעבוד מול חברת אחסון אתרים באנגליה שכן השרת המקומי הוא בעל קדימות מבחינת מנועי החיפוש ברשת המקומית. ואילו כאשר מדובר על אתרים הופנים אל הציבור הישראלי, אתרים בעברית המסתיימים בסיומת האינטרנטית IL.CO כאן כאמור חשוב לאחסנם בחברות המספקות פתרונות אחסון אתרים בארץ וזאת בכדי לתת לאתר עדיפות ברשת המקומית.

אחסון אתרים הוא שירות אשר מגיע בדרך כלל עם שירותים נוספים כמו בניית אתרים , קידום אתרים , סיפוק תכנים שיווקיים (תכני כתיבה שיווקית מקוריים) ועוד. חברות המתמחות בשירותי פרסום באינטרנט או שיווק באינטרנט ודאי השכילו לדעת כי התחרות בשוק עזה, וכל לקוח הוא חשוב - לכן הן משלבות שירותים נוספים מלבד שירותי שיווק ופרסום. בכל חברה המתמחה בשירותים אלו תוכלו גם למצוא אנשי מקצוע שיוכלו לייעץ לכם בתחום. אנשים אלו, חלקם סיימו קורס קידום אתרים וחלקם עשו הסבה מקצועית לתחום הפרסום באינטרנט - הם אנשי המקצוע האידאלים עבורכם.

 

 


אודות מחבר המאמר

team1 קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.