אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים באמצעות קמפיינים ממומנים

 

לא, אנשים לאהתחלקו על השכל ולא, לאנשים לא מתחשק פשוט להתחיל לפזר כספים. אז מדוע הם משלמים על בסיס יומי למנוע החיפוש גוגל ישראל במסגרת פעילות קידום אתרים? כי זה משתלם להם. בדיוק - זה משתלם לבעלי האתרים. הקמפיינים הממומנים של מנוע החיפוש גוגל ישראלהם אלו שחורצים גורלות של אתרים באינטרנט - בזכותם תרשם תנועה ערב של גולשים באתר או שאף גולש כלל לא ידע על קיום האתר.

 

לדבר היום על החשיבות של קידום אתרים זה כבר כמעט מיותר לגמרי. הרי כל אחד יודע שקיימת תחרות רצינית על הגולשים וכי מידי חודשים התחרות הזו רק הופכת צמודה יותר עם חדירתם של אתרים חדשים לרשת ועם התווספות של אלפי עמודי אינטרנט חדשים במסגרת אתרים קיימים. מדובר על תחרות כל כך קשה שאין דרך לשרוד אותה פרט לפעילות ממוקדת של קידום אתרים.

 

אז נכון שאפשר לחזק את הערוץ של קידום אתרים אורגני - אפילו מומלץ בחום להתחיל מחיזוק מערך קידום אתרים אורגני: לסדר מחדש את האתר כולו ובעיקר את עמוד הבית כך שהתכנים הטקסטואליים המצויים בו היינו ה-HTML בעמוד יהיו ממוקדים, ברורים ידונו בנושאים המרכזיים בבסיסו של האתר ויענו של שאלות של גולשים כמו גם יתאימו ישירות למילות החיפוש האופייניות לגולשים על פי תחומי חיפוש. דוגמה להתאמה זו: אם יש לכם אתר מסעדות ואתם כותבים באתר עסק קולינרי ואילו הגולשים דווקא נוטים לחפש את מילות המפתח "מסעדה" או  "מסעדות" - עליכם להתאים את עצמכם לגולשים ולא להמתין שההיפך יתרחש.

אז נניח שסיימתם לשדרג את האתר על פי ההנחיות של קידום אתרים אורגני ונניח שכעת האתר שלכם כתוב וערוך בצורה נכונה וכי מנוע החיפוש יכול להצליב, ביתר קלות, בין מילות החיפוש של הגולשים לבין המידע באתר, זה לא הכל בתחום של קידום אתרים זהו רק הבסיס של קידום אתרים. מאחר ולא רק האתר שלכם תואם את הקריטריונים של מנועי החיפוש, לצד האתר שלכם יש עוד עשרות, מאות ואלפי אתרים אחרים המתאימים בדיוק באותה מידה. קידום אתרים לא מבטיח להחליש את המתחרים אלא רק לחזק את האתרים המקודמים וזו בעיה שכן תמיד יהיו מתחרים חזקים לפחות כמוכם. לכן עומד כלי עזר הנקרא קידום אתרים באמצעות קמפיינים ממומנים.

 

קידום אתרים באמצעות קמפיינים ממומנים מתחיל בפתיחתחשבון קידום אתרים בגוגל ישראל "גוגל אד וורדס". מדובר על קמפיינים בהם אתם בעצם מתחייבים לשלם למנוע החיפוש גוגל בכל פעם שהוא ישלח לאיכם גולש. יש תעריף מינימלי עבור כל מילה או מושג וככל שתשלמו יותר - כך הסיכוי שמנוע החיפוש יפנה אליכם גולשים הוא גבוה יותר.

כמובן שאם אין קשר בין מילות החיפוש של הגולש לבין התוכן של האתר - אין סיכוי שמנועי החיפוש ישלחו לאיכם לקוחות. מנועי חיפוש מבקשים להעניק חוויית גלישה ולהפנות את הגולש לאתר המתאים ביותר. קידום אתרים באמצעות קמפיינים מבטיח לכם סיכוי גבוה יותר ואף הרבה יותר כאשר יש התאמה בין תכני האתר לצרכים של הגולשים.

קידום אתרים קורץ לכם? הגיע הזמן להירשם ללימודי קורס קידום אתרים מקצועי, שם תרכשו את הידע הדרוש לעבודה בתחום. לא מעוניינים בקורס קידום אתרים אך עדיין רוצים לעבוד בתחום האינטרנט? יש עוד קורסים מקצועיים שיוכלו לעניין אתכם. אחד מהקורסים החמים היום הוא קורס בניית אתרים שם תלמדו את סודות התכנות האינטרנטי. מתכנתים באינטרנט משתכרים לא רע, בייחוד אם הם יצירתיים ונמרצים. חברות המתמחות בתחומים כמו בניית אתרים וכן אחסון אתרים מגייסים מתכנתים צעירים לרוב. אם יש לכם רקע בפרסום ושיווק, תוכלו להירשם לקורסים רלבנטים לתחום בו אתם נמצאים ולעשות הסבה לתחומי שיווק באינטרנט או פרסום באינטרנט . חוקי הפרסום והשיווק הוירטואלי מעט שונים מדרכי הפרסום המקובלות בטלוויזיה ובעיתונות, ולכן הם מרתקים ומושכים הרבה אנשים מהתחום. גם כתיבה שיווקית אשר כה נפוצה בעיתונות הכתובה הופכת למשרה מבוקשת באינטרנט - אם יש לכם ניסיון בתחום ואתם אוהבים לכתוב, זוהי הזדמנות להתחיל קריירה משגשגת. 

 


אודות מחבר המאמר

bldit בניית אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.