אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אחסון אתרים בחינם אין כסף!

 

רוצים לדעת אילו אופציות פתוחות בפניכם בנושא פתרונות אחסון אתרים? רוצים לדעת איך עובד המודל של אחסון אתרים בחינם? רוצים לדעת למי מתאים בעיקר המודל של פאחסון אתרים בחינם ולמי זה פשוט לא משתלם? מישהו אמר פעם שאין ארוחות בחינם. וזה נכון, אין שום דבר בחינם.יש מודל משתלמים יותר ויש מודלים משתלמים פחות. בואו ללמוד מהו המודל האופטימלי עבור האתר שלכם בתחום של אחסון אתרים.

 

אחסון אתרים בחינם תמורת פרסום של גוגל:

יש בארץ בעלי עסקים רבים הנשענים על הצורך של בעלי אתרים חדשים ואתרים קיימים בפתרונות שרת בכדי להגיע לרשת האינטרנט. למעשה, יש כיום עשרות חברות ישראליות אשר כל המודל העסקי שלהם בנוי על אספקת שירותי אחסון אתרים עבור חברות המפעילות אתרים או נמצאות בשלבי הקמת אתר. מאחר וידוע להן כי בעלי אתרים ובעיקר בעלי אתרים חדשים אינם ששים לשלם דמי אחסון. חברות אחסון אתרים מציעות מודל המשתלם לכולם והוא עובד בצורה זו: בעל האתר מקבל אחסון אתר בחינם! לאורך תקופה אורכה ככל שיבחר ובמקרים רבים בעל האתר החדש נהנה גם מדומיין - היינו הכתובת הרשמית של האתר - בחינם (כתובת רשמית זו עולה בסביבות העשרים דולר לשנה). אך בתמורה לכל זה, בעל האתר מתחייבלאפשר לחברת האחסון להעלות קמפיינים של מנוע החיפוש גוגל ישראל (קמפיינים של גוגל אשר נועדו לפרסם אתרים שונים דרך האתר שלכם).

המודל הזה של פרסום אתרים הוא כל כך פשוט וכל כך משתלם: בעל האתר מקבל את האפשרות לאחסן את האתרשלו על גבי שרת ולהנות מתקשורת ותמיכה טכנית בכל הקשור לתקושרת אינטרנט. חברת אחסון אתרים זו אמנם לא מרוויחה כספים מהאתר אבל ככל שיש לה יותר אתרים על השרת כךהיא יכולה להעלות באמצעותם יותר פרסומות של גוגל (מנוע החיפוש). מנוע החיפוש משלם לחברת אחסון אתרים כספים תמורת הפירסום מאחר והוא, מנוע החיפוש, גוזר קופונים על כל פעם שהוא מפנה לאתר אשרנמנה על לקוחותיו המשלמים תמורת הפנייה (כל האתרים אשר עוסקים בקידום אתרים בתשלום). זהו מודל בו כולם מרוויחים!

אחסון אתרים חינם במודל של FTP:

תיקיית FTP היא תיקיית קבצים על הרשת עצמה. ניתן לשמור קבצים מכל סוג שהוא על גבי תיקיה זו ואין צורך בתוספת חומרה (כגון שרת). לכן יותר ויותר בעלי אתרים חדשים מגלים את האפשרות של אחסון אתרים על גביה תיקיית FTP. מאחר ומדובר על תיקיה על גבי אתר, העלאת קבצים חדשים לוקחת הרבה יותר זמן מאשר אתרים היושבים על שרתים פרטיים וכן במודל הזה קיימת הסתברות גבוהה יותר לסיבוכים ותקלות טכניות.

למי לא מתאים המודל של פרסום בחינם ומדוע?

מי לא רוצה לחסוך בהוצאות? כאשר מדובר על אחסון אתרים, האופציה של אחסון אתרים בחינם היא קוסמת אבל היא לא משתלמת רק לסוג אחד של אתר: לאתר תוכן בו מבקרים אלפי גולשים ביום והוא אתר ממנו אפשר להרוויח כסף על שידור פרסומות. זה אתר שבו שווה לשלם עבור דמי אחסון אתרים מבלי לקחת סיכונים ומבלי להקצות שטחי פרסום בחינם.

 

אתרי אינטרנט זקוקים לתחזוק שוטף של מספר שירותים: בניית אתרים תחילה, לאחר מכן סיפוק תכנים שיווקיים (כמו כתיבה שיווקית וכד'), ניהול קמפיינים שונים כמו שיווק באינטרנט או פרסום באינטרנט (תלוי מהי השאיפה של האתר שלכם) וטיפוס מדוד וזריז של קידום אתרים . שירותים אלו מוצעים בדרך כלל על ידי חברות המתמחות בתחום, בתוך סל שירותים מורחב. סל השירותים הזה חוסך מכם המון זמן עבודה וכסף, שכן לא כולנו בקיאים בזה, בעלי רקע של קורס קידום אתרים או ידע מקצועי בתחום.

 


אודות מחבר המאמר

bldit בניית אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.