אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיווק באינטרנט - כל השיטות הקיימות ברשת

 

שיווק באינטרנט זה הערוץ החזק ביותר במיתוג, שיווק, מכירות ויחסי ציבור לעסק, כל עסק מסחרי, ארגון ציבורי ואף אירגונים חברתיים התנדבותיים. כל גוף וכל ארגונים אשר רוצים למכור דבר מה: מוצר, שירות, רעיון, תאוריה.... כל גוף אשר רוצה להניע את הציבור לפעול בדרך מסויימת - להצביע למועמד מסויים, להשתייך לתנועה חברתית מסויימת, לקנות מוצר ספציפי או להצטרף כמנוי לשירות זה או אחר - כל אחד מהארגונים הללו יכול ואף צריך להעזר באינטרנט ככלי מרכזי בכדי למנף את הארגון שלו. איך זה עובד? ובכן כולם כיום מתנקזים באינטרנט. מילדים בני חמש ועד לאנשים בני חמישים וחמש, מכל קצוות הארץ, מכל השכבות, מכל הגילאים.... ברגע שתגיעו לאינטרנט תגיעו לקהל הגדול.

שיווק באינטרנט - האתר הוא לפעמים רק תירוץ:

פרטלאתרי החדשות, אשר מי שמנהל אותם הם מערכות העיתונים היומיים אשר המודל העסקי שלהן נשען על כספי המפרסמים, רוב האתרים באינטרנט או אחוז גבוה מן האתרים באינטרנט אינם פועלים על מתכונת של רווחים מתוך פרסום. האתרים אשר דרכם ניתן לקבל מידע אודות תחומים כגון: מסעדות, בישול, בריאות, לידה, חיות וכו', הם רק תירוץ או הם רק פלטפורמה לצורך פעילות של שיווק אינטרנט. באמצעות אתרים אלו, שהם כביכול נקיים / חפים מכל מיני מסרים פרסומיים (של באנרים אשר באים למכור משקאות מוגזים או חברות סלולאריות) - יש מסרים אשר מניעים את ציבור הגולשים לפעול בצורה מכוונת כגון: לפתח עניין בתחום מסויים כגון ספר, מסעדה ספציפית או סרט ספציפי בעקבות מידע שהגולש קרא עליו באתר. זה כל היופי של שיווק אינטרנט, הגולשים לא יודעים בדיוק מתי מפעילים עליהם מניפולציה. שיווק באינטרנט הוא שונה מפרוסות בטלוויזיה או ברדיו, שם ידוע בדיוק מתי מוגש התוכן המקורי ומתי עוברים למבזקי פרסומות.

שיווק באינטרנט - חפשו את החברים שלכם:

כאשר מדובר שלשיווק באינטרנט מילת המפתח היא נט-וורקים היינו שיתוף פעולה. אי אפשר לפעול באון יעיל בערוץ של שיווק באינטרנט ללא קשתרחבה של תמיכה. שיווק באינטרנט משמע אתם מציעים את האתר שלכם כפלטפורמה לחברה או גוף שני אשר לשניכם קהל יעד משותף (כל עוד הם לא מתחרים ישירות) ואתם מקבלים בתמורה חשיפה באתר שלהם. ככל שיש יותר קשרי עבודה, יותרשיתופי פעולה אד הוק, כך כל יותר להגיע לקהל יעד רחב יותר וכמובן, הצלחת שיווק באינטרנט תלויה בקהל יעד רחב.

שיווק באינטרנט - לא צריך להיות אגרסיביים כשאפשר להיות מתקדמים:

שיווק באינטרנט מאפשר לחברות וארגונים להפסיק לפעול בשיטה המאוסה של שיווק אגרסיבי (התנפלות על עוברים ושבים בקניונים, מכירות אגרסיביות בטלפון מידי ערב ועוד). שיווק באינטרנט הוא שיווק סמוי יותר, מתוחכם יותר, אשר מתפשט ברשת האינטרנט כמו סרטן. שיווק באינטרנט הוא לא תמיד גלוי וככל שהוא פחות גלוי כך הוא יותר אפקטיבי לכן יותר ויותרארגונים מבינים כי הפוטנציאל טמון באינטרנט ויותר ויותר חברות מתחילות לפנות למומחים לשיווק באינטרנט בכדי ללמוד את התחום החדש.

מלבד שיווק באינטרנט - יש עוד כמה דברים חשובים שכדאי לכם לדעת! פרסום באינטרנט הוא תחום מרתק לא פחות, ומאפשר לנו לפרסם בכלים בתשלום וגם בכלים חינמיים. אחד מהכלים בתשלום הוא קידום אתרים - האתר שלכם מטפס מעלה אל ראש דפי התוצאות בגוגל, ואתם נהנים מתשואה גבוהה וצפיות רבות מדי יום. אפשר לרכוש שירותים אלו מאנשי מקצוע אשר סיימו בהצלחה קורס קידום אתרים . אם אתם מעוניינים לרכוש שירותים אלו ודאי חשבתם גם על שירותים נוספים שיהיו חיוניים לאתר שלכם כמו אחסון אתרים , בניית אתרים , כתיבה שיווקית ועוד. אפשר למצוא חבילת שירותים המכילה שירותים אלו וגם שירותים נוספים, וכך תחסכו כסף - כל השירותים יינתנו לכם במקום אחד.

 


אודות מחבר המאמר

TOP LEVEL שירותי קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.