אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים - למקצוענים בלבד

 

חושבים שאמנות קידום אתרים היא כל כך פשוטה שכל מנהל אתר או איזה עובד של מחלקת השיווק יכול פשוט לקחת על עצמו גם את תיק "קידום אתרים" באינטרנט? נכון, בסדר, כל אחד גם יכול לקחת על עצמו את הפרויקט של שיפוץ הבניין, בניית קומה נוספת ותכנון הגשר שיקצר בין הצומת לחברה. בקיצור, למי שלו הבין, מדובר כאן על עוד עבודה מקצועית וכמו כל תחום מקצועי, קידום אתרים הוא תחום עיסוק הדורש למידה, התמחות וניסיון מעשי. לא, לא כל אחד יכול לקחת על עצמו את המשימה של קידום אתרים באינטרנט. לא זה ממש לא לחובבנים. נכון שבעבר כל אחד שקרא קצת מאמרים או שמע איזשהי הרצאה בנושא יכול היה אולי לשדרג מעט את האתר ברמה של קידום אתרים אבל - קידום אתרים ברמה מקצועית, באינטרנט עמוס האתרים של היום, כאשר על כל מילת מפתח שניה יש אלפי תוצאות - צריך להיות מומחה קידום אתרים בכדי לעסוק ברצינות בתחום של קידום אתרים. אין דרך קיצור ואין הנחות - קידום אתרים זה תחום עיסוק תובעני. 

בעבר לא היה בכלל צורך באנשי קידום אתרים ולכן לא ידעו בכלל מה זה התחום של קידום אתרים. עד העשור האחרון. בשנתיים האחרונות כל ילד בן שש יודע מה זה קידום אתרים ולמה נחוץ לנו קידום אתרים.האינטרנט הן ברשת העולמית והן ברשת המקומית מתפוצץ מתוכן. יש כל כך הרבה אתרים וכל כך הרבה עמודי מידע באתרים קיימים שלעיטים עבור מילות חיפוש סטנדרטיות יש כמה מאות! תוצאות. לכן, בכדי לוודא כי הלקוחות המחפשים אחר תוצאות יגיעו אל האתר לשכם ולא לאתרים של המתחרים - יש צורך בעבודת קידום אתרים ברמה הגבוהה ביותר ולכן - קידום אתרים הוא כבר מזמן לא תחום של חובבנים. 

נכון, רק לפני כמה שנים עוד היה ניתןלקבל כמה טיפים בנושא קידום אתרים ולשדרג מעט את האתר בהתאם ומיד ניתן היה להבחין בתוצאות אפקטיביות אבל כיום, להצליח לטפס בסולם שכולל אתרים אשר עובדים על קמפיינים של קידום אתרים מקצועים ביותר זה כבר אתגר. אנשים כיום נרסמים לקורס קידום אתרים, פונים ליועצי קידום אתרים מוסמכים, משתתפים בכנסים, סדנאות וימי עיון בתחום. אנשים לוקחים את התחום של קידום אתרים במלוא הרצינות וכדי להתמודד בשוק הקשה, עליכם לנהוג באותה צורה בדיוק אחרת לא יהיה לכם סיכוי. קידום אתרים באופן חובבני, גם אם מושקע בכך הרבה זמן והרבה מוטיבציה, אם האדם האחראי על קידום אתרים איננו מקצועי ואינו מודע בדיוק למעשים שלו, לא רק שהוא לא יצליח לקדם את האתרבמנועי החיפוש - יש סיכוי שהוא אף יפגע בדירוג ויוריד את דירוג האתר למקום נמוך יותר בשל חוסר ידע וחוסר הבנה.

למנועי החיפוש יש כללים מדוייקים, יש חוקי עשה ואל תעשה באינטרנט, מדובר על זירה בה יש חוקי משחק קבועים מראש. מי שאיננו בקיא בחוקים ובנהלים, לא רק שאין לו סיכוי להצליח - יש לו סיכוי גבוה להכשל.

אם תחום קידום אתרים מרתק אתכם, אז קורס קידום אתרים ודאי מושך אתכם ללמוד. אם יש לכם תוכניות ללמוד קורסים מקצועיים ולפתוח קריירה חדשה - יש כמה וכמה קורסים שיוכלו לעניין אתכם. קורס בניית אתרים פורס בפניכם ידע בתחום התכנות והבנייה, ומרבית האנשים הנרשמים לקורס מוצאים עבודה תוך זמן קצר בחברות המתמחות בשירותי אחסון אתרים ובנייתם. 

קורסים נוספים בתחום קשורים לעולם השיווק והפרסום באינטרנט. קורס בנושא פרסום באינטרנט ופרסום בגוגל יכול מאוד לעניין אתכם, בייחוד משום שמדובר בזירה עסקית תוססת במיוחד. גם שיווק באינטרנט הוא תחום מעניין לא פחות אשר ניתן ללמוד אותו בקורס מקצועי. עקרונות כתיבה שיווקית אינם נלמדים בקורסים רשמיים, אך בהחלט ניתנים ללמידה ולתרגול עצמי. כתיבה שיווקית מציעה שיווק באמצעות תכנים המתפרסמים בפלטפורמות חינמיות ברחבי הווב.

 


אודות מחבר המאמר

TOP LEVEL שירותי קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.