אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פרסום באינטרנט בתקציב נמוך

 

אין לכם תקציב פירסום גדול? אין לכם הרבה זמן להמתין עד שמערכי הפירסום, קידום המכירות ויחסי הציבור יחלו לפעול על הצרכנים? צריכים תוצאות מיידיות בשטח? פרסום באינטרנט הוא הערוץ הראשון ואולי היחידי עבורכם בשלב זה.

 

פרסום באינטרנט - גיבוש קונספט ותכנון אסטרטגיות:

פרסום באינטרנט הוא אמנם פירסום המוני ובעיקר פירסום ויראלי המתפשט במהרה בערצי הרשת אך יחד עם זאת, חשוב לציים כי פרסום באינטרנט הוא פירסום ממוקד! לכן, בכדי להתחיל מסע פרסום באינטרנט צריך לערוך רשימה קפדנית של כל קהלי היעד ואז לבדוק באילו אתרים הם גולשים. לדוגמה: אם אתםמשווקים הלוואות לסטודנטים, לא מספיק לפרסם קמפיינים ולהציףחומרים באתרים פיננסיים אלא בכל אתר או פלטפורמה אחרת בה גולשים סטודנטים (רשתות חברתיות, אתרי סטודנטים של אוניברסיטאות ומכללות וכו'. ככל שתבחו יותר אתרים ויותר קטגוריות עבור מערך פרסום באינטרנט - כך סיכויי ההצלחה שלכם יעלו.

 

פרסום באינטרנט מתחלק לשתי קטגוריות מרכזיות: 1. פרסום באמצעות באנרים באתרים אחרים. 2. פרסום באמצעות קמפיין במנועיחיפוש אשר מובילים את הגולשים אל אתר הבית של החברה שם אפשר יהיה לשווק, לפרסם ולמכור את מוצרי החברה.ראשית כל, יש לדאוג לבניית עמודי נחיתה בכדי שיהיה לכם לאן להוביל את הגולשים - מדובר על עמודי הרשמה ברורים, עמודי רכש (באם ניתן לקנות את המוצר או להצטרף לשירות און-ליין) וכן חשוב שהגולשים יגיעו לעמוד בית של אתר אסתטי, מסודר, הגיוני! בו כל הפרטים מובאים בצורה בהירה. פרסום באינטרנט כפי שצויין הואפירסום ממוקד, ישיר וקולע! אתם חייבים לצאת מנקודת הנחה שיש לכםרק כמה שניות לתפוס את הלקוח כי אם הוא יסתבך, לא בדיוק יבין... הוא יאבד עניין וימשיך הלאה לאתרים אחרים. התחרות באינטרנט היא עצומה.

פרסום באינטרנט - שלב הביצוע:

העברת מסרים פירסומיים באינטרנט בין אם מדובר על פירסום תכנים בתשלום, באמצעות רכישת שטחי פרסום באתרי חדשות או באתרי תוכן שונים ובין אם מדובר על הובלת הגולשים אל אתר הבית שלכם שם אתם מציעים להם חומרים פירסומיים / שיווקיים, העברת המסרים צריכה להיות מאוד מאוד משכנעת! האינטרנט שונה ממדיות פירסומיות אחרות אשר רק יוצרות מודעות וחשק לקנות את המוצרים או להצטרף לשירותים - באינטרנט אפשר ליישם, הלכה למעשה, באופן ישיר - פעולות של רכישה והצטרפות באמצעות פלטפורמות אינטרנטיות פשוטות. זה מאוד פשוט.

 

כל עמוד, בין אם הוא במסגרת פירסום מחוץ לאתר הבית או בתוך אתר הבית - כל עמוד וכל המושגים המדברים ישירות על המוצר,על השירות, על החברה - צריכים להוביל למה שנקרא "עמוד נחיתה" או "מיני-סייט". היתרון של אותו עמוד הוא כאמור בכך שהוא מאפשר ביצוע עסקה מיידית. הלקוח אשר ראה תמונות, קרא פרטים, אולי אףצפא בסירטון וידיאו קצר של החברה, כרגע במצב בו הוא מעוניין או לפחות שוקל.

 

ברגע שתהיה לו האפשרות המיידית, הנוחה והאפקטיבית להתחייב - רוב הסיכויים שהוא יתחייב במקום.  כאשר מדברים על פרסום באינטרנט מדברים על יצירת "דרייב" - על הנעת הלקוח לפעולה באופן מיידי - זו השיטה.

אם אתם צעירים נמרצים ותוססים, ומשתוקקים לעבוד בתחום האינטרנט, פרסום באינטרנט הוא תחום שמגייס אנשים בדיוק כמוכם. לא רק זאת, גם שיווק באינטרנט ותחום כתיבה שיווקית נועדו לכם - אנשים בעלי רקע בתחום השיווק ואוריינטציה לאינטרנט ומחשב. חברות שונות בשוק אשר מתמחות בשירותי בניית אתרים ושירותי אחסון אתרים מחפשים בנרות צעירים אשר יפתחו ויקדמו מוצרים ואתרים באינטרנט. חלק גדול מהעוסקים בתחום זה באים מרקע של קידום אתרים , משום שהוא הבסיס לפרסום באינטרנט. קורס קידום אתרים מקנה ידע רב על עולם הפרסום במנועי חיפוש וברשת בכלל - זוהי נקודת הפתיחה שלכם, ומכאן אתם ממשיכים הלאה, בהצלחה!

 

 


אודות מחבר המאמר

TOP LEVEL שירותי קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.