אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קורס קידום אתרים או תואר ראשון?

 

חיילים משוחררים, לא יודעים מה כדאי לעשות קודם? מצד אחד אתם רוצים לטוס לחו"ל לטיול של אחרי הצבא אבל מצד שני אתם זקוקים לכסף ולא תרוויחו כסף עד שלא תעבדו ולא תרוויחו משכורות יפות עד שלא יהיה לכם מקצוע ולא יהיה לכם מקצוע עד שלא תלמדו?... שאלת הביצה והתרנגולת או שאלת התרנגול והביצה. בעיה! נכון שההורים והדודים ממליצים לכם להרשם מיד לאוניברסיטה (מיד אחרי הבאקו"ם) אבל כדאי לכם לחשוב גם על איך בדיוק תתפרנסו במהלך השלוש ארבע שנים שלכם כסטודנטים.

 

קורס קידום אתרים הוא האופציה המושלמת עבור אנשים צעירים אשר רק עתה מתחילים את החיים. קורס קידום אתרים, אשר מתקיים על המתכונת של שיעור עד שניים בשבוע, במהלך כארבעה חודשים עד חצי שנה, מאפשר לכם לעבוד במקביל או לחילופין - ללמוד לבחינת הפסיכומטרי לה תזדקקו בכדי להתקבל לאוניברסיטה (בעיקר לחוגים מבוקשים).קורס קידום אתרים מוכר על ידי קרן המענקים לחיילים משוחררים כך שאתם יכולים לשלם את שכר הלימוד מתוך הקרן וזה חוסך מכם את הצורך לעבוד בכדי לממן קורס קידום אתרים. אחרי שתעברו קורס קידום אתרים ותהיו בעלי הסמכה וידע, תוכלו להתחיל לעבוד בתחום של קידום אתרים ולהרוויח משכורות יפות - הרבה יותר יפות מאלו שחבריכם המלצרים, המוקדנים והשליחים מרוויחים. הרבה יותר.

 

קורס קידום אתרים יעניק לכם מקצוע התחלתי, פרקטי, לו יש ביקוש רב וכן קורס קידום אתרים יעניק לכם כלים לעבוד בתחום אותוו אתם כבר דימכירים - הרי אתם הדור שגדל כבר על ברכי האינטרנט. ככל שנרשמים למסגרת של קורס קידום אתרים בגיל צעיר יותר כך הלימודים באים בטבעיות וכמובן - כך גם קל יותר להשתלב בתחום של קידום אתרים או כל תחום מקביל בחברות היי-טק ובפרט בחברות אינטרנט.

 

האם באמת צריך לעבור קורס קידום אתרים בכדי להשתלב במקצוע?

התשובה היא חד משמעית כן. קורס קידום אתרים נועד להעניק לכם את כל הידע התיאורטי סביב האינטרנט בכלל וכן סביב העבודה על קידום אתרים מול מנועי החיפוש. ללא ידע וללא הכשרה פורמאלי, לא תוכלו להשתלב. שלא יהיו לכם אשליות, אף חברה לא תקלוט אתכם ותלמד אתכם את רזי המקצוע על חשבונה או במילים אחרות - באף חברה לא תקבל קורס קידום אתרים בחינם. בכדי לחדור אל שוק העבודה צריך הוכחות וצריך תעודות. הדרך שלכם להתמודד מול אנשים שכבר נמצאים בשוק העבודה ורובם אף מלומדים היא תעודת בוגר קורס קידום אתרים מהתקופה האחרונה (כי בכל שנה יש חידושים ופיתוחים וככל שלוקחים קורס קידום אתרים מאוחר יותר - כך הידע הופך רלוונטי יותר).

היכן ניתן לקחת קורס קידום אתרים?

יש כיום לא מעט מוסדות אשר עוסקים בלימוד והכשרת הדור הבא בתחום המחשבים ובין היתר, פותחים מידי כמה חודשים קורס קידום אתרים. ניתן לקבל רשימה של מוסדות מוכרים בחוברת או בארת של היחידה להכוונת חיילים משוחררים או באינטרנט באמצעות חיפוש הצירוף: "קורס קידום אתרים".

מי שמתחיל ללמוד קורס קידום אתרים רק מרוויח! ולמה? משום שקורס קידום אתרים מעניק לכם ידע נרחב בכל נישות האינטרנט הרלבנטיות כמו בניית אתרים , אחסון אתרים , פרסום באינטרנט , שיווק באינטרנט ועוד. אם אתם גם טובים בהבעה בכתב, תוכלו להפיק בעצמכם טקסטים אשר נועדו להאצת קידום האתר שלכם. גם תכני כתיבה שיווקית יכולים לסייע לכם באותה המידה, כמובן, אם יש לכם יכולת לשווק באמצעות מילים כתובות.

 

 


אודות מחבר המאמר

atarm קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.