אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כתיבה שיווקית בכל הזדמנות

 

כאשר אתם רוצים למקסם את הרווחים מהחברה (והרי מי לא רוצה למקסם את רווחי החברה?) דעו לכם, שכל הזדמנות שיש לכם להשחיל כתיבה שיווקית היא בעלת חשיבות. יש עדיין אנשים הנוטים לחשוב כי: 1. כתיבה שיווקית הינה נחלתם של אנשי המקצוע המוכשרים לכך. 2. כתיבה שיווקית מתבצעת רק בפורמטים ברורים ומוגדרים מראש של אמצעי שיווק כגון: חוברות מידע ועוד.אבל בפועל, אם יש לכם תקציב לשלוח לשלוח את כל החומרים לעריכה מקצועית של חברה המעניקה שירותי כתיבה שיווקית זה נחמד אבל אם לא - עשו זאת בעצמכם. כל הזדמנות להעביר כיום מסר שיווקי ללקוחות או ללקוחות פוטנציאליים הוא חשוב. להלן הדרכים בהם תוכלו לפעול, בצורת כתיבה שיווקית, בכדי לקדם את המוצר, השירות או הערכים אותם הארגון שואף לחשוף.                                                                   

 

כתיבה שיווקית באמצעות דיוור ישיר לבתי הלקוחות: 

שליחת חומרים ללקוחות צריכה להעשות על בסיס קבוע, בין אם מדובר על מאגר לקוחות קיים, מאגר של לקוחות שהיו בעבר וסיימו או ביטלו את השירות וכן של מתעניינים ולקוחות פוטנציאליים למיניהם. דיוור ישיר צריך להתבצע בכל חברה, אחת לתקופה מסויימת, כאשר הדגש על כתיבה שיווקית הוא חשוב ביותר מאחר ובאמצעות כתיבה שיווקית ניתן לשכנע אותם לגלות עניין בשנית, בכל פעם מחדש - להרשם, לרכוש או להרחיב את הפעילות מול החברה בעקבות כך. כתיבה שיווקית במקרה הזה צריכה להיות חלק מהתכנים הנשלחים הכוללים: מידע אודות שירותים חדשים, מידע על פתיחת סניפים חדשים,קטלוג מוצרים עדכני ועוד ובעיקר - יש לשים דגש על חידושים,מבצעים, הנחות והטבות.

כתיבה שיווקית באמצעות האינטרנט - העברת מיילים וניוזלטרים:

כתיבת תוכן שיווקי באתר האינטרנט של החברה הוא מתבקש. יש לצאת מתוך נקודת הנחה שאנשים מגיעים לאתר הבית וזה בדיוק כמו להגיע למשרד או לאחת החנויות ו/או לסניף הראשי. אתם רוצים לקבל את פניהם נכון? רוצים להרשים אותם, רוצים לתת להם מיידית את השירות הטוב ביות? ובכן, כתיבה שיווקית באתר הבית היא הדרך הנכונה לקבל את פני האורחים באתר באמצעות דפים מעוצבים ועליהם - תוכן שיווקי מעניין, מרגש, מכיל מידע חדשני ורלוונטי ובעיקר - תוכן שיווקי צריך להיות בעל המרכיב אשר יניע את הלקוחות לפעולה.

 

כתיבה שיווקית באמצעות חומרים המוצעים ללקוחות בנקודות המכירה השונות:

בכל עמדת מכירה, בקניון, בתחנת רכבת, באולם אירועים ועוד, בכל מקום בו יש נוכחות כלשהי לנציגי החברה ולפעילותה, חייבים להיות חומרים כתובים, מעוצבים וערוכים אשר יעמדו לרשות הלקוחות או אף יחולקו להם ידנית. מדובר כאן על כתיבה שיווקית אשר באה להעצים ולמקסם את חוויית המפגששל הלקוח על מוצרי החברה או שירותיה תוך כדי. על החומרים להיות מעניינים, קריאים, משכנעים, אמינים מאוד אך בעיקר מעוררי הזדהות ומעוררי חשק - זה מה שנקרה להניע את הדרייב (החשק).

אז אם אתם חושבים על שיווק באינטרנט כתחום מעניין לעסוק בו, תוכלו להתחיל את הקריירה שלכם בתור כותבי תכנים שיווקיים. בנוסף, אם יש לכם רקע מתחום השיווק או פרסום באינטרנט - תוכלו להתקדם ביתר קלות בתחום. אנשי קידום אתרים מתחילים את דרכם בעולם הפרסום דווקא בלימודי קורס קידום אתרים אשר מביא לכם ידע וכלים ליישום. הידע שהם צוברים במהלך הקורס מתפרס על כמה וכמה תחומים, כגון בניית אתרים , אחסון אתרים ועוד ועוד. הידע הזה יכול לשמש אתכם ביעילות כאשר אתם נכנסים לשוק השיווק באינטרנט.

 

 


אודות מחבר המאמר

DreamSites בניית אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.