אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קורס קידום אתרים מקצועי

 

חושבים ללכת ללמוד משפטים? נשמע מעניין. רק תתחילו לעבוד על הפסיכומטרי, תשפרו בגרויות (כדי שתתקבלו ללימודים בכלל) ואז תלמדו ארבע שנים! באוניברסיטה או במכללה, תשלמו כמה עשרות אלפי שקלים! ואז תתחילו לחפש עבודה ותגלו שאין לכולם עבודה בתחום. ולא, משפטים זה לא התחום היחידי אותו לומדים בשקיקה כמה שנים ואז מגלים שאין עבודה. לעומת זאת, מי שבעבודה חשקה נפשו - יש כיום ביקוש אדיר למקדמי אתרים מקצועיים.

קורס קידום אתרים איננו דומה לפקולטה למשפטים או לכ פקולטה אחרת. קורס קידום אתרים בכלל לא שייך עדדין לאקדמיה. קורס קידום אתרים הוא קורס פרטי אליו כל אחד יכול להרשם, קורס המכשיר את בוגריו לעבודה מעשית בתפקיד מקדם אתרים מקצועי. קורס קידום אתרים אינו מציב דרישות כניסה גבוהות כגון ציון גבוה בפסיכומטרי, בגרות עם ממוצע מרשים וכיו"ב.

קורס קידום אתרים פתוח לכל מי שיש לו גישה למחשבים ובפרט לאינטרנט ולכל מי שיש לו סבלנות ללמוד דברים חדשים, לא רק במהלך הקורס אלא לאורך כל הקריירה שכן התחום של קידום אתרים הוא תחום דינאמי בו שיטות עבודה חדשות, כלי עבודה,מגמות וטרנדים מתחלפים חדשות לבקרים. קורס קידום אתרים מתאים לדוברי אנגלית ו/או דוברי שפות זרות שכן יהיה להם יתרון בקידום אתרים לארק ברשת המקומית אלא גם ברשתות האינטרנט הבינלאומיות.

קורס קידום אתרים מתאים לאנשים אשר שואפים לעבוד בחברות קידום אתרים או בכל חברה וארגון אשר מחזיקים אתרים ו/או פורטלים וכמו כן, קורס קידום אתרים הוא קרש קפיצה לעבודה כיועץ אתרים מוסמך עצמאי. קורס קידום אתרים הוא אכן המסלול המהיר והיעיל ביותר להקניית כל הכלים לעבודה עצמאית בתחום לו יש ביקוש הולך וגובר.

קורס קידום אתרים זוכה להצלחה כל כך גדולה בשנים האחרונות כי הוא עונה על צורך של אנשים אשר רוצים להשתלב בתחומי האינטרנט ושל שחקנים ראשיים בעולם האינטרנט כמו בעלי אתרים, נהלי חברות קידום אתרים ועוד - אשר זקוקים למקדמי אתרים מוכשרים, מיומנים ובעלי מוטיבציה להצליח ולהתקדם בתחום.

קורס קידום אתרים אמנם אינו מבטיח הבטחה חד משמעית לאף תלמיד כי אף מסגרת לימודים איננה מבטיחה הבטחות מסוג זה אך הסתטיסטיקה מדברת בעד עצמה - מרבית בוגרי קורס קידום אתרים מתחילים מייד לעבוד בתחום בין אם כשכירים ובין אם כעצמאים. כאשר נכנסים לאתרים בהן מתפרסמות מודעות דרושים (אתרים כגון ג'ובנט או ג'ובמאסטר) רואים מידי שבוע עשרות משרות פתוחות של מקדמי אתרים: אנשי SEO, SEM מנהלי קמפיינים PPC מנהלי קידום אתרים, כותבי תוכן, מנהלי שיתוף פעולה ועוד ועוד.

קורס קידום אתרים נותן לבוגריו עדיפות משמעותית מבחינת חברות המחפשות מקדמי אתרים מקצועיים כי ידוע שמי שסיים זה עתה קורס הוא בעל ידע נרחב וכי הוא צבר ניסיון מעשי במהלך הקורס.

אם סיימתם ללמוד את הקורס, ברכותינו! ברוכים הבאים לשוק קידום האתרים בארץ בפרט ולתחום פרסום באינטרנט בפרט. אנשים רבים המתחילים את צעדיהם הראשונים בתחום קידום אתרים מוצאים את עצמם לאחר מכן במשרות בכירות בתחום זה ובתחומים אחרים כמו שיווק באינטרנט , כתיבה שיווקית או ניהול קמפיינים ברשת. גם אנשים מתחומים אחרים כמו בניית אתרים או עיצוב אתרים מוצאים את עצמם מתעסקים בסוגיות של קידום אתרים משום שמראה האתר ויכולותיו הגרפיות ואפשרויות הממשק שלו - קשורות כולן לקידומו. תתפלאו לשמוע - גם אחסון אתרים קשור לקידום אתרים. אחסון אתרים הוא התהליך הקובע את הדומיין של האתר ואת השרת בו הוא יהיה ממוקם. אם תבחרו בשרת ישראלי וסיומת דומיין ישראלית CO.IL , תוכלו להתקדם ביתר קלות בגוגל ישראל, וכן הלאה.


אודות מחבר המאמר

ENRED קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.