אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בניית אתרים, אחסון אתרים, קידום אתרים

 

מי שמחפש פתרונות אך ורק לבניית אתרים עושה טעות חמורה כשהוא מפרק את פרויקט הקמת האתר ותחזוקתו לשלבים. נכון ששלב ראשון הוא כאמור בניית אתרים אולם לאחר בניית אתרים מתחילה העבודה הקשה של הפיכתם לאתרים מבוקשים בקרב הגולשים והדרך להביא את האתר לכדי פופולאריות היא דרך קידומם במנועי החיפוש (במקרה של אתרים בעברית המיועדים לקהל היעד הישראלי זה גוגל ישראל). במטרה לבנות אתרים מוצלחים שמניבים תוצאות כבר בחודש הראשון להעלתם לאוויר (לרשת), חשוב לבחור לבנות את האתר דווקא בחברת בניית אתרים המתמחה בכלל הפתרונות לאתרים: בניית אתרים, עיצוב אתרים, תחזוקת אתרים, מציאת פתרונות אחסון אתרים ותמיכה טכנית שוטפת.

בניית אתרים מקצועיים היא אמנם יקרה יותר מכל הדכרים שיש כיום של בניית אתרים באופן עצמאי (רכישת אתרים מוכנים והזנת תכנים וכיו"ב) אבל כל דבר שקונים בזול משלמים עליו ביוקר וכך גם בהקשר של בניית אתרים.

לכן, יש לפנות דווקא אל חברות בניית אתרים בעלות מוניטין, חברות אשר עליהן שמעתם או שראיתם את השם המסחרי שלהן כמי שבנו אתרים יפים ומוצלחים בתחום העיסוק או אתרים על פי המודל אליו אתם מכוונים (אתרי חדשות, אתרי נישה, אתרי סחר אלקטרוני ועוד). חשוב לדווא שאתם בוחרים בחברת בניית אתרים אשר לה ותק וניסיון ושהם יכולים להפנות אתכםם לאתרים מייצגים אותם הם בנו לאחרונה, חשוב לוודא כי החברה לבניית אתרים מציעה לכם פתרון כוללני, מקיף ואיכותי לנושאים הבאים: אחסון אתרים, עיצוב אתרים, תמיכה תכנית, הזנת תכנים, אפיון אתרים, קידום אתרים וכמובן - תכנות אתרים מקצועי.  נכון שאם תערכו השוואת מחירים תגלו כי החברות הללו הן לא זולות וכי ניתן לפעול בערוץ של בניית אתרים בדרכים זולות יותר אבל זוהי מלכודת! בעיקר עבור מי שלא מבין בתחום של בניית אתרים על כל השלבים השונים הכרוכים בתהליך.

 ומה עוד כדאי לכם לדעת על התחום? בניית אתרים הוא רק אפשרות אחת מני רבות אשר נותנות לכם מקום ליצור ובגדול. אם תתחילו בלימודי קורס קידום אתרים תוכלו לגלות כמה האינטרנט מזמין אתכם, הסטודנטים הצעירים, ליצור ולפרוח בעולם העסקים הוירטואלי. פרסום באינטרנט הוא תחום נרחב יותר ותוסס מאוד אשר מעניק לכם הזדמנויות לעבוד בתחום שיווק באינטרנט או בתחום כתיבה שיווקית - תחומים חשובים המסייעים לצמיחה שיווקית ברשת.


אודות מחבר המאמר

ENRED קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.