אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פרסום באינטרנט - כל הכלים

 

פרסום באינטרנט הוא אחד הערוצים הפירסומיים השיקוויים המכירתיים החזקים ביותר בעידן המודרני ובפרט בשנתיים האחרונות. לאחר התפתפחויות טכנולוגיות אשא אפשרו את הפס הרחב בעקבותיו האינטרנט התאפשרבכל בית ובכל משרד, החלו לצוץ גם המחשבים הניידים ותשתיות האינטרנט בכל מקום ציבורי לחיבור אל חוטי כך שהפעילות האינטרנטית מצד הגולשים רק גברה וכמו כן, בתהליך אחר לגמרי, יותר ויותר אתרים הוקמו ונכנסו לרשת הארתים העמוסה כך שהפעילות הרשתית רק הולכת ומתפתחת  בשנים האחרונות ואף צופים לה רק המשך צמיחה ושגשוג - מה שאומר שהתחום של פרסום באינטרנט ימשיב להניב רווחים עבור כל העוסקים במלאכת פרסום באינטרנט אם באופן ישיר ואם באופן עקיף (באמצעות משרד פרסום או אף באמצעות משרד פרסום באינטרנט היינו משרד אינטראקטיב).

 

פרסום באינטרנט - באמצעות באנרים:

השיטה המסורתית הראשונית של פרסום באינטרנט נסובה סביב הקונספט של באנרים - היינו פרסום של חברות או של חברות הפועלות באמצעות משרדי פירשום, באמצעות רכישת שטחי פירסום מוגדרים לתקופה מוגדרת. הבאנרים מזכירים מעט את המודעות הפרסום בעיתונות. ואילו עם הזמן, כאשר ציבור הגולשים הבין בדיוק מה זה אומר פרסום באינטרנט, היינו הבינן כי מנסים למכור לו, הגולש החל לפתח חושים טיפה יותר חשדניים ביקורתיים ולכן היה צורך באמצעי פרסום באינטרנט מתקדמים יותר ואפקטיביים יותר וזה לא איחר להגיע. מאחר והאינטרנט היא מדיה כל כך דינאמית וכל העוסקים באינטרנט בכלל ובפרט בתחום של פרסום באינטרנט הם אנשים צעירים (בנפשם), מוכשרים ואמביציסטים, מיד החלה להתפתח תרבות מגוונת ועשירה של אפשרויות שיווק ו/או פרסום באינטרנט (כולל סטריפים, פופואפס, רוטציות ועוד).

פרסום באינטרנט - באמצעות שיווק סמוי:

מאחר ואינטרנט כיום מוכר ככלי פרוץ כמעט לחלוטין עליו אין פיקוח של משרד התקשורת, משרדי הדתות, המועצות לשלום הילד ומשרדי הבריאות (ועוד), אשר נוטנים את הטון ומאשרים או דוחים על הסף פרסומות טלויזיה, רדיו ועיתונות, האינטרנט ככלי "פרוץ" כמעט לחלוטין הוא גן עדן לפירסומאים באינטרנט. בעוד באמצעי העיתונות המתחרים לא ניתן כמעט לפעול באופן של פירסום סמוי - כלומר להשחיל מסרים שכנועיים פרסומיים לתוך התכנים עצמם מעבר לרובריקה המוקדשת לפירסומות, באינטרנט מותר ואף נהוג להציף בתכנים שיווקיים, פירסומיים ומכירתיים בכלערוץ אפשרי.

פרסום באינטרנט - דרך המדיה החברתית:

עוד נישה אשר התפתחה לה בשנים האחרונות ומוכיחה את עצמה כיעילה הינה המדיה של פרסום באינטרנט באמצעות מדיות חברתיות: רשתות חברתיות, פורומים, בלוגים ועוד. אנשי פירסום משופשפים כמו גם אנשי פרסום בתחילת דרכם מנצלים את המדיות החברתיות בכדי להגיע לקהל כמה שיותר רחב של אנשים, דרך פורומים של אנשים בעלי תחומי עניין זהים ובדרך זו הם מטפטפים להם מסרים שכנועיים אשר יניעו אותם להתעניין במוצר, שירות או רעיון של החברה עבורה הם (פירסומאי האינטרנט) עובדים.

פרסום באינטרנט הוא לא כל מהות האתר שלכם. בסיסו מתחיל בשירות בניית אתרים ושירות עיצוב אתרים הקובעים את ה- Look and Feel של האתר, ובהתאם לו - נבנית מגמת הפרסום. פרסום באינטרנט מביא כמו כמה כלי פרסום ושיווק אשר מתאימים את עצמם לרוח האתר ומטרתו. ניתן להשתמש בחלקם באופן חופשי ללא תשלום כמו פרסום של תכני כתיבה שיווקית העוסקים בשיווק האתר שלכם (חלק מתהליך קמפיין שיווק באינטרנט של האתר שלכם) . שירות קידום אתרים ושירות אחסון אתרים באים ביחד בדרך כלל משום שקידום לאתר מסוים תלוי במיקומו של השרת בו מאוחסן האתר - אם האתר שלכם מאוחסן בשרת ישראלי, אז האתר הזה מתחרה בזירת העסקים הישראלית, וכך הלאה. את תורת קידום האתרים תוכלו ללמוד בקורס קידום אתרים. קורס קידום אתרים מלבד היותו צוהר לקריירה בתחום הקידום, הוא גם הזדמנות להכיר את רזי עולם הפרסום הוירטואלי ואפילו להרחיב את אופקיכם המקצועיים לעוד נישות פרסום באינטרנט.

 


אודות מחבר המאמר

SiteKing בניית אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.