אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מלון בוטיק

 

               מהו מלון בוטיק?

ישנם לא מעט אנשים שאינם יודעים מה זה מלון בוטיק. ואני לא מאשים אותם. סך הכל גם אני עד לא מזמן לא ידעתי בדיוק מה זה מלון בוטיק. הרי בסך הכל, זה דבר פחות מצוי מאשר מלון סטנדרטי. אבל עכשיו שאני כן יודע ולא רק יודע לעצמי, אלא גם יודע להסביר את העניין שקוראים לו מלון בוטיק, אני פה בשביל לשתף אתכם, ומקווה שלאחר מאמר זה תדעו גם אתם.

               מלון בוטיק – מלון ברמה אחרת

בעצם מלון בוטיק זה למעשה מלון עם רמה אחרת לגמרי אל מול כל המלונות הרגילים. אם למשל בא לכם לפנק את עצמכם יותר ממה שאתם מתפנקים בדרך כלל, אז הפעם במקום ללכת למלון 'רגיל', לכו על רמה יותר גבוהה, לכו על מלון בוטיק. אם אתם מסוג האנשים שעכשיו אומרים לעצמם "בטח, עוד אחד בא למכור לנו איזה דבר חדש ששמו 'מלון בוטיק'”, אז אני פה בשביל להגיד לכם: חכו ותראו, ואם לא תחכו כדי לראות, לא תדעו כי אני מדבר אמת.

               המיוחדות של מלון בוטיק

ועכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם: מה לעזאזל כל כך מיוחד בדבר הזה ששמו מלון בוטיק, למה שאני יוותר על הבילוי הקבוע שלי, וילך לנסות משהו שאני אפילו לא מכיר?

התשובה: מלון בוטיק יפנק אותך כל כך, שלא תרצה לחזור אחרי זה למלון אחר, כי החוויות שתעברו שם הם ברמה אחרת לגמרי. ככה למשל: לא בכל מלון יש לכם סאונה וג'קוזי להנאתכם. לעומתו מלון בוטיק, אין שום ספק שיהיה שם גם סאונה, גם ג'קוזי וגם סביר להניח שירות ספה מלא, שכולל מסז'ים מפנקים, ואפילו גם בחדרים. עוד דוגמה שאני רוצה להעלות, זה המגניבות של מלון בוטיק בחדרי האוכל שיש להם. אם בכל מלון חדר האוכל נראה יפה ונקי – וזה מספיק לכם, אז כשתבואו למלון בוטיק, מצפה לכם חדר אוכל עם חוויות ייחודיות שמשקיעים בהם המון. ככה למשל יש מלון בוטיק שמשקיע במיוחד כדי לתת לסועדים הרגשה אינטימית. לעומתו יש לדוגמה נוספת מלון בוטיק ירושלמי שמשקיע במיוחד כדי לתת אווירה ירושלמית אותנטית, ועוד כהנה וכהנה, רבים מבין כל מי שהגדרתו מלון בוטיק, בטוח יש לו משהו ייחודי שאין לאף מלון אחר, ואת זה הוא נותן בשפע.

לסיכום: צאו לבלות. את המלצתי כבר נתתי. ולא משנה מה תבחרו, אני תמיד יאחל לכם "בהנאה".


אודות מחבר המאמר

גף לב בתחום השווק

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.