אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפול בשפכים

 

ביו אוגמנטציה מהווה חדשנות חשובה בתחום טיפול בשפכים. השפכים שלכם מגיעים ממפעלים או ממשקים חקלאיים. אתם מודעים לעובדה כי מי השפכים מכילים גורמי מחלות וחיידקים והאחסון של מי שפכים במכלים שלכם בשיטות הישנות הוא בלתי נעים ולא סניטרי. טיפול בשפכים הוא קריטי בטיפול במזיקים וחומר ביולוגי אשר בשפכים של מפעלים היוצרים מזון או בשפכים של חוות חקלאיות. בתוך השפכים יש מיקרואורגניזמים הגורמים למחלות. עד כה אותם שפכים ישבו במכלי האחסון וצברו חיידקים, טפילים פטריות ונגיפים – המצב הזה בו מי השפכים יושבים ליד המפעל או המשק שלכם ללא טיפול מתאים יכול לגרום למחלות כרוניות ולמצב סניטרי בעייתי.

 

בקטריות טבעיות מטהרות

 

בטבע ישנן בקטריות אשר מפרקות חומרים אורגניים כחלק מתהליך טיפול בשפכים חדשני שנקרא ביו-אוגמנטציה אשר מוריד את כמות החיידקים הנגיפים והמיקרו אורגניזמים בשפכים. כאשר אתם מחזיקים באזור המפעל או החווה שלכם או העסק שלכם כלי קיבול לשפכים בשיטה הישנה – אתם מחזיקים שפכים עם ערכים גבוהים של נגיפים וחיידקים. כאשר אתם עושים טיפול בשפכים בעזרת ביו-אוגמנטציה כלומר בעזרת בקטריות טבעיות שמשפרות את כול הערכים של השפכים. ראשית השפכים פחות מסוכנים מבחינת מחלות, פחות מריחים רע, וכן מבחינת משרד הבריאות, מכיוון שהוכח שהשפכים פחות מסוכנים כך, תוכלו לבצע פחות שאיבות ופחות הובלות של השפכים. זה יחסוך לכם כסף רב מה גם שהטיפול של ביו אוגמנטציה הוא זול יותר מטיפול בכימיקלים מלאכותיים וגם כאן אתם חוסכים כסף.

 

חסכון בהוצאות על טיפול בשפכים

 

כל פעם שאתם מובילים השפכים אל מכון הטיהור זה עולה לכם סכום ניכר וכאשר מטפלים בשפכים בשיטת הביו – אוגמנטציה שיטה ירוקה של בקטריות לטיהור השפכים אתם מחויבים לשאוב הרבה פחות את השפכים מאגני האחסון של השפכים. כול התהליך של טיפול השפכים הוא קל יותר ופחות מעסיק אתכם או את הממונים על תחום זה. כאשר אתם שולחים פחות פעמים את השפכים אל מכון הטיהור אתם גם משלמים פחות למכון הטיהור. כאשר אתם עושים טיפול בשפכים בשיטה ירוקה אתם מגנים על הסביבה ומונעים מהסביבה חשיפה לכימיקלים הרעילים שמוסיפים בשיטות הישנות אל השפכים. בעזרת שיטת טיפול בשפכים שהוא ירוק אתם משדרגים את איכות השפכים שלכם ומצמצמים משמעותית את העלויות של טיפול בשפכים שלכם. שוב משתלם ונוח לחיות ירוק ולטפל באופן ירוק בשפכים.


אודות מחבר המאמר

אביגיל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.