אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמן אישי, אימון אישי, מהי פסיכולוגיה הפוכה, סם חיים או סם המוות, מניפולציות טובות או מניפולציות רעות, לרמות אנשים, סוגסטיה, מומחה לשכנוע, לעזור לאנשים, שכנוע, דמיון מודרך

דמיון מודרך, סוגסטיה, לרמות אנשים, שכנוע, מאמן אישי, לעזור לאנשים, סודות ההשפעה, דמיון מודרך nlp

וכאן אבאר שכמו שלמטבע יש שני צדדים, כך גם לכל הנושא של שכנוע / לשתול מחשבות / שליטה בתת מודע וכיו"ב, גם לו יש שני צדדים. יש בו את סם החיים ויש בו גם את סם המוות. כי מי שמבין את המנגנון של המוח האנושי ושל תת המודע של האדם, אז הוא יכול לשלוט במחשבה של אדם אחר, כמו שבתיאטרון בובות, שולטים בבובות.

כי מי שמודע לעצמו ומודע למשמעות של כל מילה שהוא מוציא מהפה שלו, אז בזמן אמת כאשר הוא מדבר עם האדם, הוא יודע איזה מילה להגיד ואיזה מילה לא להגיד, כדי לגרום לאדם לחשוב את מה שהוא רוצה שהאדם השני יחשוב. ורמת המודעות של האדם, למשמעות של המילים שהוא מוציא מהפה שלו, הופכת אותו כמובן להיות מומחה שכנוע / מומחה מכירות / מומחה שכנוע של תת המודע, של האנשים שאיתם הוא מדבר.

וכאן יש כמובן גם סם חיים וגם סם המוות. כי מי שהוא אדם הגון, הוא משתמש ביכולת השכנוע שלו, כדי לעזור לאנשים. ולעזור לאנשים פירושו, לגרום לאנשים להרגיש טוב עם עצמם, ולגרום לאנשים להיות מרוצים מעצמם, ולגרום לאנשים להיות מאושרים ולהשיג את המטרות שלהם בחיים שלהם. ואת זה הוא עושה, באמצעות סוגסטיה / דמיון מודרך / NLP /והעברת מסרים לתת המודע של אלו שהוא עוזר להם.

ויכולת שכנוע, יכולות לעזור לדוגמא להורים בחינוך הילדים שלהם. כי מי שרוצה להצליח בחינוך הילדים שלו, עליו ללמוד את הנושא של שליטה בתת המודע של הילד שלו. על ידי זה שהוא יודע איך לשכנע את הילד שלו, לפעול בצורה נכונה. והכל על ידי העברת מסרים נכונים לילד שלו, לפי מה שהכי נכון לומר לילד.

או לדוגמא מי שמטפל באנשים ברמה הנפשית. שהוא יכול לעזור לאנשים, באמצעות שימוש בפסיכולוגיה הפוכה. ופסיכולוגיה הפוכה פירושו, שעושים סוג של מניפולציה על המטופל, כדי לעזור לו להתמודד עם הפחדים שלו / עם החרדות שלו / עם הדיכאון שלו / עם הפוביות שלו וכיו"ב.

ובפרט אלו שסובלים מהפרעות נפשיות ופרנויות, שמי שרוצה להיות מסוגל לעזור להם, הוא מוכרח לדעת לשלוט בכל מה שקשור לתכנות התת מודע ולשתול מחשבות בראש של אלו שיש להם הפרעות נפשיות קשות. כי עם המשוגעים, מאוד קשה לדבר בהיגיון. וצריך מומחה מיוחד, עם כושר שכנוע מיוחד, שיודע לשלוט בתת המודע של השומע, כדי שהוא יוכל לעשות גם מניפולציות טובות על האדם שסובל מהפרעה נפשית, כדי לעזור לו לצאת מההפרעה הנפשית שלו.

וכיו"ב ניתן לתת המון דוגמאות, כיצד לפעמים כדי לעזור לאדם, לשם כך צריך "לרמות" אותו. כי לפעמים האדם בטוח בדבר כלשהו, והדבר הזה הוא לא נכון. ואם תבוא ותגיד לאדם שהוא טועה, הוא לא יבין אותך, והוא ימשיך לפגוע בעצמו. ולשם כך צריך לדעת גם איך לרמות ואיך לשקר, את האדם שהוא עצמו מרמה ומשקר את עצמו. והכל כדי לעזור לו, שהוא יראה את האמת, ושהוא לא ירמה את עצמו.

וכמובן, שמי שהופך להיות מומחה לשכנוע וכיו"ב, יש לו גם את היכולת לגרום נזק לאנשים. כי הוא יכול לעשות גם מניפולציות רעות על אנשים, ולגרום להם לנזקים כאלו ואחרים.

וביד האדם הבחירה החופשית לבחור, מה ואיך הוא רוצה להשתמש עם היכולת שכנוע שלו. ויכולת שכנוע, היא כמו חרב פיפיות, שניתן להשתמש בה לטובה או לרעה, כרצונו של האדם.

ועוד אוסיף, שעיקר לימוד סודות השכנוע, זה עבור האדם עצמו. שהאדם עצמו משכנע את עצמו כל הזמן בכל מיני רעיונות שונים. והעולם משכנע את האדם בכל מיני רעיונות שונים. ועל ידי לימוד סודות השכנוע של התת מודע, על ידי זה האדם מביא את עצמו למצב, שבו אף אחד בעולם לא יכול לרמות אותו, ובעיקר שהוא עצמו לא מרמה את עצמו...

המאמר מאת מאמן אימון אישי / עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | מניפולציות, ספר nlp טיפול בהתנגדויות במכירה, לימודי רטוריקה, להגדיל את המכירות, לשכנע למכור

הכנס לאתר ותהנה מעוד מניפולציות, איך לשכנע ילדים, הפחדים, מודעות, טיפשות / שיגעון, השכנוע של התת מודע, אנושיות, אימון עסקי, דיכאונות, למידה ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר שכנוע, דמיון מודרך, לרמות אנשים, סם חיים או סם המוות, מומחה לשכנוע, סוגסטיה, שידול, איך לשכנע אישה

מאת מאמן אימון אישי / עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | דיבייטינג, איך לשכנע גבר, איך לשכנע מישהו, איך לגרום לבחורה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.