אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיסוי טוב מתחיל במיטת עיסוי טובה

עיסוי טוב מתחיל במיטת עיסוי טובה

 

בעולמנו כיום, בו קצב החיים הוא מהיר מאי פעם, אנשים רבים מוצאים בקבלת עיסוי זמן מפלט מהלחצים, זמן להירגע, לנוח ולהשתחרר בטרם הם נכנסים שוב למרוץ. בתור מטפל, עליך מוטלת המשימה לאפשר למטופל שלך לשקוע בחוויה הגופנית והנפשית בצורה מושלמת וללא הפרעות ואי נוחות. על כן, חשוב שתבחר במיטת עיסוי טובה, כזו שתהיה נוחה גם לך וגם למטופל.

 

כיצד בוחרים מיטת עיסוי טובה?

 

ראש מיטת העיסוי

מיטת העיסוי צריכה לאפשר למטופל לשכב כאשר כל גופו מונח במאוזן ובמקביל לרצפה ולשם כך יש צורך בחור במיטה, אליו יכנס הראש. יש מיטות בהן החור הוא חלק מהמיטה והן מגיעות עם מעין פקק לחור, במידה ומעוניינים לסגור אותו. יש מיטות בהן החלק להנחת הראש הוא כתוספת למיטה, המכונה "בייגלה". רוב המיטות כיום מגיעות הן עם חור והן עם "בייגלה", כך שאתה והמטופל תוכלו לבחור באופציה הנוחה ביותר עבורכם.

 

ריפוד וציפוי מיטת העיסוי

ריפוד המיטה כולל הן את הספוג והן את הציפוי העוטף אותו. מיטת עיסוי צריכה אידאלית בנוחות שלה – לא רכה מידי, כדי שגוף המטופל לא ישקע לתוכה אך גם לא קשה מידי שכן היא עלולה לגרום לאי נוחות ואף להכאיב למטופל. באותה המידה יש לוודא כי הריפוד עמיד וישמר לאורך זמן, מתוך נקודת הנחה שהמיטה תהיה שמישה על בסיס יומי. רוב העיסויים כוללים שימוש בשמנים ועל כן רצוי מאד לבחור בציפוי עור למיטה, ממנו יהיה קל יחסית להוריד את כתמי השמן, לעומת ציפוי בד למשל.

 

ניידות מיטת העיסוי

ישנם שני סוגים עיקריים של מיטות עיסוי, הבחירה באחת מהן תלויה במטפל ובאופי טיפוליו:

מיטת אלומיניום: אם אתה מטפל אשר עובר מבית לבית, ודאי תעדיף מיטת עיסוי עם רגלי אלומיניום. מיטה זו היא קלה יחסית וניתן לקפל ולשאת אותה ממקום למקום. ניתן ואף רצוי לרכוש תיק לנשיאת המיטה, עם גלגלים או בלי, אשר יקל עליך מאד בעת סחיבת המיטה.

מיטת עץ: במידה ויש ברשותך חדר טיפולים קבוע, מיטת עץ תהיה האפשרות הטובה ביותר עבורך. מיטות העיסוי העשויות עץ הן כבדות, יציבות  ועמידות יותר. הן נוטות להתנדנד פחות וכמו כן להשמיע פחות קולות חריקה בזמן הטיפול. בנוסף, המראה של מיטות אלו הוא יוקרתי ואיכותי יותר.

 

מידות מיטת העיסוי

אורך המיטה האידאלי הוא כ-180 ס"מ והרוחב כ-70 ס"מ. חשוב לוודא שלמיטת העיסוי תהיה אפשרות להרכיב תוספת לאורך, למקרה והמטופל הינו גבוה מהממוצע והמיטה קטנה ממידותיו. כמו כן, בחלק מן המיטות קיימות תוספות הרחבה נשלפות לידיים, במקרים בהם גוף המטופל רחב וידיו אינן נכנסות במיטה בצורה נוחה. בנוסף, חשוב שתהיה האפשרות לכוונן את גובה המיטה, עבור הנוחות שלך.

 

רכישת מיטת טיפולים טובה היא חלק חשוב בתחילת עבודה של כל מטפל מקצועי. לאחר שתרכוש מיטה איכותית ונוחה, תוכל להתפנות להתרכז במטרה האמיתית לשמה אתה והמטופל התכנסתם – העיסוי. שיהיה בהצלחה!

 


אודות מחבר המאמר

העיקר הבריאות - חנות מקוונת למוצרים ושירותים בתחומי הבריאות, איכות החיים, ספורט וסיעוד.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.