אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה כדאי לדעת לפני שבונים חנות וירטואלית

מה כדאי לדעת לפני שבונים חנות וירטואלית

 

עבור בעלי עסקים רבים, חנות וירטואלית היא כלי מעולה להגדלת המכירות, וחשיפה רחבה יותר של העסק, בפני מספר גדול יותר ש צרכנים וקניינים פוטנציאלים. עסקים רבים בונים חנות וירטואלית בנוסף לחנות קיימת, פיסית, אחרים מנהלים חנות וירטואלית בלבד, בשל היתרונות הרבים שיש בניהול חנות וירטואלית, ללא הצורך לשלם עבור שכירות, שכר עובדים ועוד, הכרוכים בניהול חנות רגילה. לפני שבונים חנות וירטואלית, חשוב לברר מה כדאי לדעת טרם הבנייה.

 

דברים שצריך לדעת

 

בתור התחלה מומלץ ללמוד את המתחרים. לשוטט בחנויות וירטואליות למיניהן, לראות מה מייחד אותן, איך מתבצעת המכירה, ומה נקודות התורפה של המתחרים לעומתכם. התחרות בין בעלי עסקים היא עזה, וכל אחד מנסה לכבוש את ליבו של הצרכן הפוטנציאלי. שווה לבדוק באילו אמצעים נקטו המתחרים כדי להגיע אל ליבו של הצרכן.

מומלץ גם להתייעץ עם מכרים וקרובים, ולברר איתם מה היו רוצים שיהיה בחנות הוירטואלית שלכם. אותן דעות הן למעשה קבוצת המיקוד שלכם.

לאחר שהתרשמתם וקיבלתם מושג על סוגי חנויות וירטואליות, כדאי להיות ממוקדים ככל האפשר, ולדמיין לעצמכם את החנות שלכם. להגדיר למי היא פונה, מה המסר אותו ברצונכם להעביר, ואיך תרצו לבצע את המכירה- האם באמצעות קטלוג מוצרים עם תמונות, האם תצרפו סרטון קצר, אולי גם מוזיקה לנכנסים לאתר ועוד.

עם המידע הזה ההמלצה החד משמעית היא לפנות לחברות לבניית אתרים בכלל וחנויות וירטואליות בפרט.

 

הכנה מוקדמת

 

לאחר ההכנה המוקדמת שערכתם, חשוב שתדעו כי שלבי בניית חנות וירטואלית מורכבים מהאפיון, שהוזכר קודם לכן, התכנון, הפיתוח ועיצוב. בנוסף, יש גם את ניהול התוכן, המתבצע באופן שוטף, לאורך כל חיי האתר שלכם.

התכנון מתייחס לתוכנית בניית האתר, ממש כמו אדריכל, המתכנן את שלד ומבנה החנות טרם בנייתה. זה השלב בו חושבים על הדרכים האופטימליות של בניית אתר מכירות, ומה הכלים הנדרשים לכך.

לאחר שישנן הסכמות לגבי התכנון, מתחיל שלב הקמת החנות הוירטואלית, הלא הוא שלב הפיתוח. שלב זה דומה לשלב בו קבלן הבניין מתחיל להקים את המבנה. בחנות וירטואלית קבלן הבניין הוא המפתח, המתמחה בכתיבת תוכנה, עם שימוש באלגוריתמים הנדרשים לכך, וכל הטכנולוגיה הנוספת.

השלב האחרון הוא שלב העיצוב, הדומה לשלב בו אתם מביאים מעצב פנים לחנות הפיזית שלכם. בחנות וירטואלית מעצב הפנים הוא המעצב, המביא ידע טכנולוגי, יצירתיות, והיכרות עם כל האפקטים שיהפכו את החנות הוירטואלית שלכם למנצחת.

 

לסיכום, הדברים אותם עליכם לדעת, הם איך לגרום לחנות שתהיה מוצלחת ואפקטיבית לכם. את הידע הזה תוכלו לקבל מחברות בניית אתרים לעסקים, המתמחות בבניית חנויות וירטואליות וגם בניית אתרי מכירות בסגנונות שונים. השקעה זו היא הכרחית להצלחת החנות, ולאפקטיביות שלה, ולצורך כך היא צריכה להיבנות בצורה מקצועית ומושלמת, שרק אנשי מקצוע מומחים יכולים לבצע עבורכם.


אודות מחבר המאמר

מאיה ויז'ו היא חברה שמתמחה בבניית אתרים לעסקים, אתרי תדמית, אתר מסחר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.