אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הדפסה על קנבס

 

לפני הרבה שנים היו נחשבים ציורי השמן לחפץ אומנותי בעל ערך ונדיר. מה שגרם שלא כל אדם יכול לאפשר לעצמו לקנות את ציורי השמן בגלל עלותו הגבוהה. בימינו זה כבר אחרת,  בזמן האחרון מדברים אודות  בד הקנבס שהוא מהווה תחליף לתמונות ציורי שמן. כאשר נדפיס על בד העשוי קנבס ניתן יהיה להכין מבחר גדול של סוגי תמונות בסגנונות  מיוחדים. התמונה שתתקבל תצא איכותית מאד ומרשימה, כך שממש לא פלא שהיא הפכה לחפץ נוי המיטיב לפאר כל סלון וכל חדר.

מה אפשר להדפיס על הקנבס?הטכניקה של ההדפסה על בד קנבס נותנת אפשרות בד''כ לכל  תמונה שתהפוך לתמונת אומנות. עסק בעל רמה יצליח להדפיס בבד שכפול בעל רמה לאותו ציור עד שאי אפשר יהיה להבחין שמדובר בעצם בהדפסה.

מה הוא הייתרון כאשר מדפיסים תמונות על בד זה?לא סתם קרוי הבד הזה בד האומנים. ההדפסה על גבי קנבס יכולה להביא את אותה התוצאה המעולה ביותר יותר. ההדפסה על קנבס יוצאת ברזולוציה גבוהה מאד, הגוונים חדים וברורים ואותה תמונה מוצגת כמו אמיתית . כמו כן, אפשר לצרף בתמונה פס אישי, ובכך התמונה תהיה יחודית. ניתן לבצע את זה בהבלטה של מספר חלקים שונים באותו ציור או גם, ע''י שימוש בכל מיני אפקטים בגווני צבע חום ושחור בתמונה.

כמה זמן לוקח להפיק הדפסה על גבי בד קנבס ?פרוצדורת ההדפסה על גבי בד קנבס אינו צריך לקחת הרבה זמן. קודם כל, בוחר הלקוח את התמונה אותה הוא מעוניין להביא להדפסה. השלב השני זהו שלב סידור ועריכת התמונה. בתום שני השלבים האלה יש את השלב האחרון, והוא שלב ההדפסה. בשלב האחרון פרק הזמןשצריך לחכות אמור להשתנות בין מקום למקום. כאשר הקליינט מעוניין ליצור את ההדפסה בחנות הפוטו תהיה באפשרותו לקחת תמונה מושלמת כבר באותו היום, ולעיתים גם תוך שעה. במידה ונעשה שימוש כלשהו באתר המספק שירות הדפסה על גבי בד קנבס, יוצא שהזמן שנמתין יוכל לקחת כמה ימים.

איפה כדאי לקנות צילומים בהדפסה על גבי קנבס ?היתרונות המשמעותיים של ההדפסה על בד קנבס הופכים תמונות למתנה האידיאלית ביותר. תמונה בקנבס תוכל להיות שי לחבר, לבעל וגם לבוס, וכמו שבכל מתנה צריך לשים לב לרמה האיכותית, בהדפסה על גבי בד קנבס כל שכן. את ההדפסה של התמונה כדאי ללכת ולהזמין ממקום שהוא מקצועי, מיומן ידע. מקום כזה מחזיק את המכונות המשוכללות ביותר המאפשרות את אותן הדפסות במגוון של טכניקות ובאיכות מצויינת. חוץ מזה, אין  ספק שמקום בעל ניסיון משתמש בבדי קנבס איכותיים אשר מתוחים היטב. הבחירה הנכונה תעניק לכם תמונה מרהיבה.

האם קיימת אחריות בהדפסת תמונות על גבי קנבס ?בשונה משאר תמונות ומתנות למיניהם, כאשר מדפיסים על גבי קנבס ישנה אחריות לכל החיים. ברור הוא כי בעת שמדובר כאן על מקום מנוסה. מה שיוצא הוא שגם יתרון זה בודאי הופך תמונה כזו  למתנה מאד מושלמת בפרט שהיא נשארת באחריות ללא הגבלת זמן. לסיכום ניתן לראות כי מומלץ לרכוש את התמונה המודפסת על בד קנבס. אותה תמונה עשויה ליפות כל דירה, משרדים ואפילו כל לובי של מלון. תמונה שכזו היא המתנה האידיאלית ביותר כמעט לכל מטרה וגם לכל אירוע כלשהו, חגיגות יום הולדת, ימי נישואין ובשביל כל אחד שמעריכים.


אודות מחבר המאמר

הדפסות על קנבס במגוון רחב של גדלים, צורות, צבעים ושיטות ייחודיות. הדפסה איכותית על בד קנבס איכותי אשר נמתח על עץ אורן מלא ומקנה לתמונת הקנבס חיים ארוכים על קירות בתי ישראל.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.